sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Henkie, lekker slapen. Weer een droge dag erbij:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Hallo Dianne, ander appeltje.Goed dat je de fles ook leeg hebt gegooid.Ik kan nog niet zeggen dat ik er in die ene week jonger eruit ben gaan zien;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Sneeuwitje,GO,GO,GO!!!Harstikke goed van je!!Lieve mensen,Ik ga ook slapen, morgenochted weer werken.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Sneeuwwitje evenals jij ben ik een enorme vechter al zie ik dat nog niet, we gaan het weer een avondje droog redden, Ik krijg echt een pep up van je reactie en krijg gewoon slaap, ik herken je verhaal hier hetzelfde meis maar ik voel gewoon het spitten zo erg, al is het dan niet zo zwaar als wing's werk:Ddikke kus en ik ben dr, en Carolien bedankt dat je me in een pb je verhaal vertelde, ik snap je nu, dat is genoeg denk ik,,,,XSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 lekker slapen Rapilos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Welterusten voor nu!!!!Slaap lekker toppers enne een voor allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Hoi sneewwitje,.. nee voor mij is het 2 maanden, officieel.Maar was er al een paar weken ervoor mee bezig.Totdat er bij mij een soort bom van ergernis ontplofte, en ik een hele grote fout heb begaan.Maar minder of juist niet!!! drinken doet veel met een mens.Voor je het weet kan je de mannen niet meer van je afschudden! llolzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Nou Suus, of de Toppers lekker slapen na gisteravond, dat lijkt me stug;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Dianne, als ik zo door zou gaan met drinken, word ik de mijne juist kwijt, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Jawel Wing, ik denk dat je een goede vader zou zijn, dat meen ik echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Sneeuwwitje die toppers zijn noppers geworden haha, wel jammer voor hun inzet toch?Je hoeft geen fan te zijn om iemad het beste te wensen,Wing:heart:Ja ik heb twee kindjes en drie banen nu maar weet je, het maakt gelukkig, want wat je inbrengt krijg je terug denk ik en jij op je hoge steiger brengt mega veel in, Ben vanavond weer errug trots op jou en geniet van je beeldende verhaallijnen,Trusten schatten enne ik blijf hoor, ook al reageert er bijna nooit iemand op me het afschrijven helpt,,,, de bijna drinkers, ik kom je met de zweep geven hoor hahaha, geef jezelf nooit op, toppers en dan de echte kom op morgen weer gezellig hier samen , nuchter en droog, ik ga nu te bed en zal er zeker over een half uur weer verward en nuchter uitstappen maar vandaag hebben we, die ellendige vrijdag eg nu nog de cremlin zaterdag weg halen en dan kan ik er weer een week tegenaan!!!!xSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ik bedoel natuurlijk ook juist door niet te drinken eh sneeuwwitje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Enne echt tenslotte Wing, je zult ooit een geweldige vader zijn die zijn kinderen enorme wijze lessen geeft en je zal trots zijn!!!!KnufSuus die omvalt en nee niet van drank maar van moeheid, wauw en dat na een week 2 uur slaap per nacht, keep my vingers crossed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 OH Dianne, te snel overheen gelezen, Ik dacht ook al:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 2 uur slaap per nacht????Hoe hou je het vol?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Heel veel lezen, ik lees 8 boeken per week van de bieb en daar zitten echt geen mini novels tussen maar echt Boeken haha, relativeren, en gewoon erg bezig zijn met de menselijke hersen spinsels, ik kan makkelijker de drank overwinnen als ik bezig ben dan dat ik luier, thats me, kan soms een uur of wat aan de foon hangen om een echte vriendin te helpen, ook als ik moe ben, ik ga ondanks de ellende tevreden slapen, al is het maar twee uur maar die 2 uur heb ik op dat moment verdiend,,,Ik ga nu echt hoor, mn ogen spinnen en ik ken mezelf en sta over een half uur weer op? Dromen. gedachten hmm,Nou schatten,Doe je best he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 sorry mensen ik heb gedronken.ben zó verliefd en vanavond is dat ook wederzijds heb ik gehoord. maakt me in de war.nu ik verliefd mág zijn op die persoon is me wat teveel geworden,is heel nieuw voor mij.verder is het zondag een moeilijke dag. dan is m'n moeder precies 1 jaar geleden vermoord. de dag erna vond ik haar met mn kindjes.toevallig maandag(dus precies 1 jaar later dat we haar vonden) gaan we het huis uitruimen en plannen om uit te ruimen. ik ben de oudste en ben overal verantwoordelijk voor. moet alles regelen.ondertussen ben ik al vaker in haar huisje geweest. spulletjes uitgezocht enz maar blijft moeilijk.komende week wordt het dus echt definitief!voelt zo hard, echt afscheid nemen, nooit meer even in haar huisje kunnen zijn.wil zo graag alles meenemen maar dat kan niet. wil haar huisje zo graag als plekje bewaren maar dat kan niet.vorige week nog spulletjes uitgezocht samen met de kindjes en slachtofferhulp(was hun eerste keer sinds toen). had tassen klaar en ze stopte er de meest onnozele spullen in maar voor hun belangrijk!ik kleding enzo uitzoeken. ja mss stom maar heb enorm veel sokken meegenomen.verder wil ik haar kast en bankje. waarom die juist zo belangrijk voor mij zijn weet ik niet maar ik wil ze zo graag, ik pimp ze wel naar mijn smaak en haar sokken ga ik lekker dragen.tja, sorry nogmaals. ik heb het me nog zo voorgenomen. gelukkig valt het nog mee. heb het lang kunnen uitstellen en heb dus minder op dan normaal maar toch. jammer dat k niet trots op mezelf kan zijn morgen.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Suus slaap. Blijf liggen over een half uur, doe je ogen dicht, overtuig jezelf van het genot dat slapen is. Morgen zien we je weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 je moet wl trots zijn roos!!en morgen verder gaan met niet drinken!!!juist voor een nieuwe liefde die op je pad komt!!ga vooral niet verder drinken!!!!!en ga door met je voornemenskomt goed .gewoon doen!!warme groet Diane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Roos, heb je refusal genomen?Ik ben ongeveer 23 jaar geleden gestopt met alcohol, zo in een keer. Toen heb ik 16 jaar drooggestaan.23 jaar geleden had ik bijna geen zorgen, tja de gewone dingetjes maar niets ernstig. Het was daarom ook een stuk makkelijker, dan nu. Dat is gewoon een feit.Nu ben ik al 6 jaar bezig, om van de alcohol af te blijven. Ik heb ondertussen wel ondervonden, als je veel zorgen of verdriet hebt , het een stuk moeilijker is om sterk te blijven tegen de alcohol.Het lijkt dan een dubbel zo groot gevecht.Roos, ik weet zeker dat het je gaat lukken en zolang je na het vallen weer opstaat, ben je wel met je alcoholprobleem bezig en probeer je toch er iets aan te doen. Ik wens je sterkte voor de komende week en de liefde is natuurlijk ook een hele sterke emotie, waar je straks misschien je krachten uit kunt halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Hoi, hoi. Nog niets gelezen, wel de mail van Tactive. Ben net boven water..sjonge wat was/ben ik moe. Ben rond 16.00 A's bed ingestapt (na mijn zus afgebeld te hebben, zou aansluitend na de meeting naar haar toegaan) en had op dat moment ook twijfels of ik morgen zou komen, voelde me totaal uitgeblust.Teveel hooi op mijn vork genomen de afgelopen week, duidelijk....ben er zelf bij geweest. Daarbij gaat het over het algemeen niet over koetjes en kalfjes bij db en dat trekt ook een wissel. Tot 10 uur geslapen en ben wat opgeknapt. Wat gegeten, mijn bullen gepakt en naar huis...slaap maar thuis, want wie weet ga ik vannacht rond spoken...boeh! Vind de mail van Tactive duidelijk en heb er vrede mee. Zorgvuldigheid voorop. Zie Bert al in gedachten met gekruiste armen met een V op de borst voor de ingang staan om gespuis en paparazzi buiten de deur te houden Lees in de gauwigheid dat Soothe me op z'n latijns gaat kussen, dus sta al te popelen om te vertrekken. Ahum dames, me niet te hard huggen hoor, breek ik in tweeën Ha, ik kom dus. Denk zo rond een uur of twee. Geleuf dat er morgen werk aan het spoor is...zo even kijken, wordt gedeeltelijk bussen volgens mij.Morgenvroeg wat uitslapen en hup naar A'foort.Zo, nu eerst effe bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 nee heb geen refusal genomen omdat ik nog geen beslissing heb genomen.ben zooo boos kapot verdrietig en moe, ik kan niet meer. wil naar mn mama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Roosje, lieverd. Ik kan je wel begrijpen het doet pijn, om jemoeder zo te moeten verliezen. Mijn kinderen zijn ongeveer even oud als jij. Ik zal even een virtuele arm om je heen slaan meisje en een dikke knuffel geven:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Lief meisje ga naar je buurtjes, bel je vlam, ga slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Fiet heeft gelijk, probeer te gaan slapen Roos en droom lekker over je nieuwe liefde.Ga met je gedachte naar positieve dingen en geniet daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden