Fiet Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Pandverbeuren - iedereen levert een 'pand' in, bijvoorbeeld een schoen. Om de schoen terug te krijgen moet je een opdrafcht doen, een liedje zingen, een dansje doen, je drie keer opdrukken, wat dan ook. Geeft vaak grappige dingen.Wasknijpertikkertje is ook leuk. Iedereen krijgt 2 wasknijpers. De bedoeling is om die aan anderen te knijperen en er zelf zo weinig mogelijk te krijgen. Spel is klaar als niemand meer wasknijpers heeft.Smakelijk eten Suus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Oke volkomen nuchter en wijs zeg ik dan maar hmm ik heb bewezen dat ik de meest saaie persoon ben ever made, en nee ik heb geen stoornis en nee ik ben niet depri maar het valt op lolz dat als ik schrijf het onderwerp stilvalt hahahahaha i am boring warned lolz,,, nee ik ga gezellie even een boekje lezen, maar 400 pagina''s dus ik lees af en toe mee hoor,Laat de eerste staan vanavond-XSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Dank je Fiet,Jij kan het he schat, kom op na deze avond kan jij niet meer stuk, held:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Hoi Suusje,Dus je wilt dat ik wat zeg.Oke, hier ben ik dan ook, je wordt wel gelezen hoor.Voor een verjaardagsfeestje heeft mijn dochter eens een speurtocht uitgezet in haar wijk.Was een groot succes, en kost niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Hoi goedenavond Rapilos,Ja gezellig dat je wat zegt, enne weer een idee erbij, een speurtocht, schrijf het meteen op hoor, hou een lijste bij nl.Dank je voor je bijdrage en je gaat heel erg goed,-X-Suusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Wing het is gezellig toch? Ondanks mijn geperformeerde berichjes hahaha maar idd het kan ook vrolijk en gezellig.Al voel ik het spitten wel hoor de hele dag auch hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Nou Wing kom maar op, wat heb je in te brengen, jij bokst ik ontwijk!!!!! Fair play toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Goedenavond!Aangezien ik morgen naar de meeting kom,Zal ik het adres en de route nog even uitprinten.Zodoende kwam ik hier terecht... Voor wie morgen komt, tot dan!Voor de thuisblijvers: Ook een fijne dag!Adam, leuk je weer te zien!Denk ik dan.... Nix zinnigs te melden,behalve dat ik weer lekker heb gefietst vandaagNou ja.Tot de volgende keer maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Beste mensen, Ik heb wel gelezen maar geen puf om nog ergens op in te gaan.'k Ga zo pitten. Allemaal een goede nachtrust gewenst enmorgen een frisse start.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Tot gauw Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Wing,Ha,ha weer hard gewerkt lees ik.Noe goed voor je conditie joh,Ik was zelf ook pas om 21.00 thuis, dus nog even chillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Welterusten Cate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Wing kom maar op, ik neem de uitdaging aan hoor, gezellig in de buitenlucht,Catie, rapilos en de rest, ik ga even bankhangen, ik ben erg moe door het spitten maar als het moest spitte ik nu zelfs door!Enne vanaf vandaag drie banen,, dat wordt sparenDikke kusSuuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Trusten allemaalHet lijkt hier wel een bejaardensoos,zo hard staat die tv! Ik trek me weer terug inmijn caravancoconStraks gaan ze nog dansen ook Dagdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Marjo trusten meid,Lekker in je caravan heerlijk, ruilen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Maar dr hangen toch heel veel mensen hier al jaaaaaaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 tringelingeling...Hallo Wing:moon:Suus, Roos en Fiet,hartsikke goed, want jullie drinken niet:moon:Sorry ben een beetje melig.Mijn man is net de nachtdienst in gegaan, normaal kon ik niet wachten tot hij weg was, want dan kon ik het op een zuipen zetten. Tot een uur of 4 vannacht zeker.Nu sta ik morgen gewoon vroeg op.Zonder houten kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Fiet ik blijf ook wel een paar jaar hangen, zonder drank en gezellig!!!!Wing, ja je bent een echte bikkel, respect hoor man,Ik ga even plat telefoneren met een vriendin.xSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Sneeuwitje,Goed voornemen joh.Morgen weer fris en fruitig op.Hoe lang drink je nu alweer niet?Trouwens lijkt me ook een fijn idee voor je man dat je nuchter blijft en jij vaart er wel bij.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Sneeuwwitje tenslotte,topppppperrrrWat goed dat je nee zegt en lekker met mij gaat slapen zo. Jeez ik zie vandaag bijna alleen sterke mensen, hmmm blij dat ik er een van ben hoor, morgen weer met een fris bekkie op hahahaXSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Wing als je het niet erg vindt blijf ik gewoon :-)Nu even iedereen een ben ff op de bank mn hernia komt lekker in de weg staan,X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Ik ga slapen hou t droog en tot morgen allemaal en fijne dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Rapilos, mijn man vond het ook vreselijk als ik de halve nacht zat te zuipen, terwijl hij nachtdienst draaide.Ik had alle alcohol al van te voren verstopt en hij was de hoek nog niet om en ik begon al. Ik leefde als het ware gewoon naar die momenten toe, om me dan zowat knock out te kunnen zuipen.Ik ben 3 dagen geleden met de refusal begonnen en sta morgen een week droog.Suus, volhouden hé vanavond. Je kunt het want, zoals ik je lees ben je een ontzettende vechtster:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 Slaap lekker Henkie, ik ga je voorbeeld zo maar volgen denk ik pfff wordt overmand door de slaap inene, ik ga ff bankhangen en dan ff kijken hier en dan slapen, heerlijk mn koele lakens die 2 uur uitgewapperd hebben in de koele wind hmmm ga zo idd slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2009 hallo allemaal,Ik wens voor iedereen die naar de meeting gaat een hele fijne dag( droge dag)Heb Fiets voorbeeld maar gevolgd, flesje weg gespoeld.Dronk vorig weekend wel 2 glaasjes ,......en voel me nog steeds de baas.Het hoeft niet ,.. en dat is wel zo fijn te voelen nu.Dus we gaan goed verder met de therapie, enik heb biet alleen het gevoel van fitter zijn ik lijk er oo anders uit te zien.fitter,.. frisser,... jonger.Zijn er meer die dit zien , herkennen??warme groet Diane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden