HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 hoi floortjeals er bekenden zijn hebben ze t zelfde probleem als jij dus dat is niet erg en als hij zo bekend is moet je maar zonder hem, waar een wil is en zo, je zal daar niet opgevreten worden hoor, integendeel denk ik zo, ik denk dat er daar veel begrip is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Ik ben ook slapen, hou t droog, wees wijs en zorg goed voor jezelf, tot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Daar zou ik me niet door laten leiden FloorKun je wel bezig blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Hij is zelfs bereid om op deze wijze zijn ouders te informeren Toch mijn eigen hart maar volgen?Wat kan ik verwachten van een AA-meeting?** aangepast; klonk niet zoals ik het bedoelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Floor:Hart volgenNiets verwachtenGewoon doen!Trage verbindingIk ga d'r uitTot morgenWellicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Sinds ik van de trapben gevallen kan ik niet meer ophouden met janken en niemand veegt miijn snotneus af. Ha geweest en wilde me opnemen maar die moet maar een andere sufferd zoeken. Ben op vele plaatsen gekneusd maar nog heel en zal moreen erg stijf zijn hahaha was ik al. Kleuren komen er ook de komende dagen maar daar ben ik dol op. Dus valt wel mee allemaaal behalve dat traplopen steeds enger wordt want op een of andere manier raak ik altijd sneler naar beneden als naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Wat had je verwacht Floortje?Als je verwachting een leven zonder drank is, zou je het een kans kunnen geven.Het percentage gestopten licht hoog!Je zou er ook één van kunnen zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 typfouten liggen aan mijn rechterbeen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Welterusten Marjo en iedereen Ik moet morgen nog één dagje werken en dan heb ik ook een héél lang weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Soothe, ik zou er graag één van willen zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Geef het een kans, je kan toch een keer aanschuiven. Dan heb je het geprobeerd.En als je buurman er ook is, dan heeft hij ook een drankprobleem.Dan zal hij blij zijn dat je hulp zoekt.Er wordt niet geoordeeld en niet veroordeeld!Ik ga slapen,Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Is er niemand die even een een arm om me heen wil slaan? Nou dan ga ik maar maar dat kl@te bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Nou Druppeltje,Ik log even voor jou in. Hier een lekkere knuffel:sun: En nu snel het bed in en slapen;)welterusten,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Dank Ferry had ik ff nodig. En ja ik ga ook slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Drup ((((( ))))) lekker slapen! Frappant. Ik was het vergetenMaar het werktVanochtend tijdens het gesprek,zei ik; Ik zit hier natural, dit ben ikHanden open, ogen die keken zoals ik kijkEen paar uur later had ik de baanFloor, volg je hartWees jezelf.Dan nu slapenAux natural Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Drup, balen hoor!! ook hier een knuffel en een zoen op je voorhoofden op je rechterbeen natuurlijk, kusje er op en over... was het maar waar...Bedtijd is het hier ook!Tot morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Druppeltje,Veel sterkte en ik ben blij voor je dat je alleen maar blauwe plekken hebt opgelopen.Ik kwam alleen nog even inloggen om iedereen welterusten te wensen, anders heeft die PC sinds mijn thuiskomst voor nop aangestaan.Droog en wel en rookvrij spring ik richting bed. Ik zal voorzichtig zijn op de trap!Tot morgen!Even een dooddoener: drank maakt meer kapot dan je lief is.Helaas kom je daar pas achter als je datgene wat je lief is flink beschadigd hebt of al stuk is.Conclusie: stop zo snel mogelijk en zet de drank buitenspel en zet jezelf op de eerste plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden