Spring naar bijdragen

Hoihoi

Goedenavond

Aanbevolen berichten

Hoi,

Echt fijn dat ik dit forum heb ontdekt. De reden van mijn aanmelding is dat ik op het moment erg last heb van de afkickverschijnselen. Sinds ong. een week drink ik een stuk minder, maar het binge drinken ligt op de loer. Ik schrijf het maar gewoon ff van me af, dat lucht denk ik wel op. Ik heb veel last van trillingen in mn benen; samentrekken van spieren en kaak en wenkbrauwen. Ik denk dat dit ook samenhangt met weinig slapen, gestopt met roken sinds een maand en gestopt met blowen sinds 2 maand.

Nu sinds gisteren niet gedronken, maar tis lastig hoor pff haha. Het trillen houdt nu ong. 40 minuten aan dus niet prettig.

Maar goed, ik ben vastbesloten om niet te drinken en ik heb ook niets in huis!

Ok, dit is echt een eye opener voor mij dat je er zo maf van kan worden in je lijf zeg.

Groet, Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond Goeieavond:)

Zo zeg je noemt wel ff wat op daar zeg dat is niet mis. Je bent sinds gisteren gestopt met alc. schreef je, ja dan komen die ontwenningsverschijnselen om de hoek kijken en vaak ook de nodige angsten. meestal duren die afkickverschijnselen zo'n dag of 3-4 daarna ga je opknappen, houd je daar maar aan vast.

Je zou kunnen proberen om in ieder geval veel water of thee te drinken zodat je lijf schoon gespoeld wordt. Verder is het ook belangrijk dat je goed eet want een volle maag neemt de trek enorm af.

Ik hoop je te zien bij ditjes en datjes de dagdraad want daar zitten we.

Nou kerel heel veel sterkte :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Erik,

je bent erg goed bezig

van veel tegelijk af te kicken, dus

het is niet gek dat je lichaam zo heftig reageert.

Er goed voor blijven zorgen dus, met gezond eten, veel rust en

sport (lijkt tegenstrijdig), sauna eventueel, dat helpt het ontgiften.

Als je yerba maté googlt en het spreekt je aan, ook dat helpt

en geeft ook energie.

Houd die vastbeslotenheid vast

en je gaat je steeds beter voelen!

succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Erik,

Welkom op dit forum. De eerste grote stap is gezet. Gisteren kwam ik je al even tegen op de dagdraad, dus die heb je al ontdekt.

Toen ik stopte moest ik langs mijn huisarts gaan en mijn bloed even laten onderzoeken op tekorten en vit. B (ik weet niet meer welke) slikken.

Hopelijk zijn je afkickverschijnselen al wat minder en hou je maar voor ogen dat het elke dag een klein beetje beter gaat!

Heb je het moeilijk, kom dan op de dagdraad voor steun. Er is altijd wel iemand die naar je luistert. Veel doorzettingsvermogen en succes toegewenst,

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...