HenkT Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 ja dat bedoel ik Dar errug lekker is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Dat is de tweede keer dat ik iemand over soto lees. Wat is dat?Laatst liep ik langs een poppenkraam daar zag ik zeven poppen staan ik zei wat doen die poppen hier... oh nee, ik bedoel zo'n afrikaanse eetzaak en daar stond dat ze een kapsalon hadden. Dat blijkt dus een soort shoarma te zijn.Kokende mannen zijn overigens erg aantrekkelijk. Elke man zou goed moeten leren koken.Wing je komt je even melden, maar je bent niet erg duidelijk - voor mij dan tenminste, down to earth - maar als je een wil kan je die krijgen.Wat je ook doet, je overleeft het vast wel weer.Wees alleen lief voor je lever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Ik kan al koken van woede! Maar daar is niemand in geintresseerd t is een hartige goed gevulde groentesoep met miie erin. t recept volgt nog Viedenk Ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Lianne zelfs hier in B. is Appie tot zes uur open... wat natuurlijk niet wil zeggen dat je meteen in je auto moet storten om iets te halen.Ik ga me nu even met mijn man bemoeien, al vind ik jullie vandasag wel erg interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 quote: Originally posted by: VieLianne zelfs hier in B. is Appie tot zes uur open... wat natuurlijk niet wil zeggen dat je meteen in je auto moet storten om iets te halen. Ik ga me nu even met mijn man bemoeien, al vind ik jullie vandasag wel erg interessant. :Deuk; :Deuk; 't Is net of je apies zat te kijken dan vandaag. Allemaal: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 goed heldere vochten drinken dan Wing, afvoeren die giften Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 echt? jaelke zondag wel maarik dacht qua pinksterren dichtmijn sportclub is namelijk ook dicht vandaagnou ja, verder niet belangrijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 quote: Originally posted by: safidepafiNiet huilen FF, kom ik geef je een kus op je broze bolletje. . Dank je Safi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 en er geen nieuwe bijgooien Wing..(giffen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 quote: Originally posted by: Lianneff ik lees je altijd graag Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 quote: Originally posted by: AnFish, hier nog een zakdoek en een knuffel ((((((((((((((((())))))))))))))))))))))) Lief van je An!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 quote: Originally posted by: wingchunFish, trek het je niet teveel aan. Je komt niet over als iemand van veel woorden. Da's prima toch. Persoonlijk ervaar ik wel degelijk betrokkenheid Dank je!Jij gebruikt vaak ook niet veel woorden. En reageert niet op iedereen.Toch hoor je er helemaal bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 jij toch ook FF!kom, vergeet het nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Corinne, dat bedoel ik totaal niet! Sorry als het zo overkomt, maar ik bedoel dat ik de gesprekken interessant vind en er bijna niet van los kan komen.Maar nu ben ik toch echt even uitgelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Ja, ik wilde gewoon even iedereen bedanken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 quote: Originally posted by: wingchunDown to earth? M'n lijf is aan het ontgiften geslagen Vie. Ben je nu gestopt, Wing? Bedoel je dat met de onrust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 als ik met 'de rest' was meegegaan naar het strand had ik nu wel 4 glazen witte wijn op.om er vevolgens op het terras nog 2 te nemen.en daarna ergens een hapje eten, nog 2.zou ik die calorieen kunnen inruilen tegen chocola haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 bah, drinken op het strand! Vind ik zelfs niet lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Lianne, je hebt nu best wat chocolade verdiend hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Ik heb nog een restje eten van gister, Bombay Curry.Ga ik zo opwarmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 FF, echt niet lekker?heerlijk joh.ja maar dan niet uit plastic en lauwe wijn en zo he?gewoon in een koeler en mooie glazen.maar idd kan je uitgedroogd raken.ik dronk altijd idioot veel water en merk dat dat nu aan het normaliseren is.weer een voordeel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Nee overdags drinken heb ik nooit lekker gevonden, en al helemaal niet op een warme dag, en al helemaaaal niet op het strand! Daar wordt ik dan echt niet lekker van.Geluk bij een ongeluk, is dat in ieder geval veilig. en goed dat jij het droog gehouden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Ja het is inderdaad goed om het per dag te bekijken.Vandaag de trek uitzitten en dan kijken wat het je oplevert.We helpen je wel, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 quote: Originally posted by: VieCorinne, dat bedoel ik totaal niet! Sorry als het zo overkomt, maar ik bedoel dat ik de gesprekken interessant vind en er bijna niet van los kan komen. Maar nu ben ik toch echt even uitgelogd. Dat snap ik, maar ik vond het zo grappig overkomen. Vandaar die knipoog erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Joehoeee,ik dacht eigenlijk dat er niet zoveel geschreven zou zijn met dit mooie weer.Hele klus om even bij te lezen.Corinne,stiekum ben ik een beetje jaloers, 10 uur slaap.Heerlijk, op zijn tijd dan hé.Ik ben het er absoluut niet mee eens dat het niet drinken een eeuwige strijd blijft.Natuurlijk is het bloedje link om er na een paar jaar vanaf te zijn weer mee te beginnen,van mezelf weet ik dat het voor mij op een gegeven moment normaal was niet meer tedrinken.Dat ik ze stom was om het weer te proberen, ja, dat brengt natuurlijk weer een nieuwestrijd teweeg.Fish,Ik lees je altijd als grappig, je bent vol van een onderwerp en schrijft het dangewoon van je af.Zo tussen de discussie door soms, daar moet ik dan best om lachen.Vooral om dat het soort postings dan zo door elkaar lopen.Maar ongeintreseerd, nee dat heb ik niet bij jou.Lianne,ik ben het wel met de stelling "eens een alcoholist altijd een alcoholist" eens.Mensen die drastisch minderen gaan meestal weer de fout in, het kan kort of lang duren,een héééééél enkeling daargelaten.Zo en nu heb ik honger gekregen van al die lekkere gerechtjes die ik las.Dus ik ga lekker eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden