Spring naar bijdragen

zondag 31 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo hallo ik kom ook even om het hoekje van de huiskamer kijken. Ik had mijn LT mee naar het hotel om nog iets te doen voor A. en er is gratis internet, zodoende piep ik toch even het forum op. En ik verwachtte nog een pb.

Ik heb niets gelezen, sorry daarvoor, en ga het ook niet doen klinkt ongeinteresseerd maar ik wil zo graag nu naar buiten.

We zitten heerlijk vlak bij Oldenzaal (daar ben ik net geweest bij de huisartsenpost ik had zo'n erge pijn vannacht dat ik extra medicatie nodig had). Nou dat ging echt als een spéér, dat ben ik niet gewend, binnen een half uur binnen, recept, apotheek en medicatie op. Voel me nu wat beter worden. Fietsen zit er niet in, maar lopen en lezen wel. Ook goed. Ik begin te ontspannen en A. ook. We hebben 12 uur geslappen als blokken. Heeeeeeeeeeeeerlijk.

Je hebt hier een heerlijk terras en je mag je eigen flesje water meenemen, dat is helemaal toppie.

Vind de mensen hier ook errug aardig, heerlijk relaxt, en hier in het hotel ook reuze vriendelijk.

Ik hoop zó dat het met iedereen goed gaat, en dat iedereen die steun nodig heeft het hier kan verkrijgen.

Ik wens iedereen een heerlijk weekend en tot laters!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

probeer wat te slapen Hannah, straks een lekkere capuccino of kop thee buiten..
Ik lees vaak dat je je nutteloos en verloren voelt als je kdis er niet zijn en ik herken dat.
Dat heeft juist te maken met bepaalde dingen die ik mis in mijn leven.
En als je dan ineens niets hebt om voor te zorgen valt dat op.
Ik gebruik die tijd nu om te bedenken wat ik wel zou willen en ook om me op te laden voor als ze terug komen.
probeer je niet schuldig etc te voelen, dat is negatief.
Een tijd geleden draaide je toch alles om naar het positieve?
dat is heel goed!
ik ga ook even de tuin in..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah: of je nu een jaar of tien jaar niet drinkt het blijft toch een feit dat je de eerste moet laten staan.
Die keuze maken.
Laatst maakte ik het nog mee. Er werd een bestelling opgenomen in een cafee, hardop.
Iedereen zei wat die wilde, hardop en de ober schreef alles op, hoe dat gaat.
Allemaal bestelden ze bier en wijn. Toen een man zei 'geef mij maar een maltje'.
Zei de ober 'hebben we niet'. Al die mensen 'joh neem dan een gewoon biertje'.
Nee zei die man (in het openbaar) ik drink al tien jaar niet en ik neem nu ook niet een gewoon biertje, geef me maar een spaatje. De mensen weer met z'n allen hoor, joh wat maakt dat uit neem toch een gewoon biertje. Ik keek naar die man en zag toch dat hij het heel even moeilijk had.
Het ligt eraan in wat voor een situatie je leeft, maar ik zeg je, het blijft een opletten.
Je kan nare dingen meemaken en oude gewoontes komen zo weer terug.
Ik spreek ook uit ervaring, want ik had vijf jaar geen druppel gedronken.

Het hoeft jou niet te demotiveren.
Toch snap ik het probleem niet.
Je bent de laatste tijd nogal pittig met je opmerkingen.
Jij zelf wilt toch helemaal niet helemaal stoppen?
Waar zit nu eigenlijk je ergernis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet huilen FF, kom ik geef je een kus op je broze bolletje.
Als Hannah zo'n sneer geeft is ze eigenlijk kwaad op zichzelf.
Maar dat naar ander toe verwoorden i de zin dat die wat fout doet is makkelijker voor haar.
Dan heeft ze een reden gevonden voor haar woede.
Ze is aan het leren hoe ze dat anders moet doen/
je moet het haar maar weer vergeven maar je hoeft het niet voor waarheid te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je An.
Ik lees niet meer veel maar heb wel begrepen dat jij het even weer moeilijk had.
Toch is het opstaan na het vallen veel belangrijker dan het vallen.
En je blijven realiseren dat jij mag zijn wie je bent.

Ik kom er door de galerie ook steeds weer achter dat ik goedkeuring zoek.
Ik probeer dat nu steeds weer naar mezelf toe te halen.
Mijn ondertiteling is mijn dagelijkse mantra en daar ontvang ik veel kracht uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi: dank je, met mij gaat het weer goed hoor.
Het stoppen met roken was een paar maanden heel erg moeilijk, maar ben daar nu wel doorheen.
Morgen hebben we een 'familie picknick' daar verheug ik me op en heb al heel de dag in de keuken gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah je mening zeggen is wat anders dan een sneer geven.
jij kwets in je mening dat is nooit goed.
Ik zeg niet dat jij niet in orde bent.
Ik ben wel van mening dat als je kwetsend sneert dat je dan eigenlijk niet lekker in je vel zit naar mijn inzien.
Je bent heel veel mensen tot steun, je geit lekker en toch krijgt iedereen die ook aandacht wil en niet veel kan geven er een sneer langs.
Alsof die aandacht alleen maar voor jouw is.
of dat je moeite hebt met delen.
Ik vind het gewoon jammer voor je, want je bent een lief mens.
Maar je kwetst.
Ik heb het zelf ondervinden en meerdere andere met mij.
Het zou fijn zijn als je je mening op een andere manier kunt verkondigen als je in zo'n bui bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, ik wil ook wel met verf en doek aan de slag. Al een hele tijd. De spullen liggen al in huis.
Ik vind je schilderijen op Caro's site erg mooi. Ik zou daar wel graag een keer een boompje met je over opzetten, over dat schilderen. En we worden binnenkort toch bijna buren... ;) Wat denk je, kom je dan een keer bij me buurten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En mijn allerliefste vriendin komt zo eten en ik ga douchen.
Mijn man heeft het balkon fantastisch mooi gemaakt met een kruidenhoekje, veel bloemen en klimop langs de gevel.
We gaan buiten eten.

Vie ik heb een nieuw recept bedacht vanmiddag.
Broccoli, wortelen even blancheren en met koud water afspoelen en afgieten
Yoghurt met noten, rozijnen en stukjes gedroogde abrikozen, verse munt, bieslook,peterselie, koriander en anijs en kaneel
Tomaten erdoor en komkommer.
Ik heb het nog niet gegeten maar tijdens het proeven gingen mijn smaakpapillen tintelen.
Ik eet er hete vis en bruine rijst bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Fran is het echt, kom je in de stad wonen, wat tof!
Ik wil je wel een Pb sturen met mijn website daar kun je de schilderijen wat beter zien.
Het schilderen is zo belangrijk voor me geworden.
En mijn man maakt nu hele mooie korte filmpjes, hij heeft ook zijn roeping gevonden.
Het leven lacht ons toe, er is weer een toekomst droom met een doel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nu ook even egoïstisch grompelen en mopperen hoor.
Zit ik hier dus de hele dag wat rond huis te hangen in afwachting van mijn IT'er, grrr, belt hij net dat het waarschijnlijk pas vanavond om zeven uur wordt. Had hij dat grrrrr nou niet even eerder kunnen vertellen, grumbel grumbel, dan was ik gaan fietsen.
Nou ja in elk geval is de tuin weer redelijk van onkruid ontdaan.

Heeh Hannah, een enkel bericht van iemand die nog steeds last heeft van de trek, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Maak je niet te sappel, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Waarbij ik maar even verwijs naar het bericht van HenkieT van vanmorgen.

Ik vind er niks mis mee om op een gezonde manier je ergernis ergens over te uiten.
Aan de ontvanger de taak om er uit te pikken wat redelijk is.
FF, je hoeft je toch niet alles aan te trekken?
Jij doet jouw ding zo goed als je kan.

In ieder geval was de salade nicoise erg lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...