Spring naar bijdragen

Woensdag 8 juli 2009

Gast Loen

Aanbevolen berichten

Hallo Rudy,

Blij te lezen dat het weer goed gaat, het hart van een wielrenner? (toch wel zonder doping hé;)
Maar op een geintje na, ben echt blij voor je. Ik hoop ook dat je vandaag niet te ziek gaat worden.
En fijn dat je vrouw bij je is.

Een warme groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En, natuurlijk Sandra,

gefeliciteerd!!!!!
:musicnote::present::musicnote::musicnote::present::musicnote::musicnote::present::musicnote::musicnote::present::musicnote::musicnote::present::musicnote::musicnote::present::musicnote:
:musicnote::present::musicnote::musicnote::present::musicnote::musicnote::present::musicnote::musicnote::present::musicnote::musicnote::present::musicnote::musicnote::present::musicnote:
Een fijne verjaaardag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,
Goed te horen, dat het nu een stuk beter met je gaat.
Gaat je been nu ook vooruit?

Heb vandaag een sixpack Bavaria malt gekocht.
Met 0,0 procent alcohol.
Het klinkt belachelijk, maar nu durf ik het niet eens te drinken.
Het lijkt ook zo op echt Bier.:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noa er bestaat vast ook wel een 'gokken de baas'
x

quote:

Originally posted by:
NoaduBois

Mmm, tapas, dat is inderdaad een treurig gezicht... Ik word ook steeds treuriger van al dat verslavingsgedoe... Ben er onderhand ook wel klaar mee, ik zie het nu ook steeds meer in mijn omgeving. Zelfs de mensen waarvan ik dacht dat ze er mee om konden gaan, blijken eigenlijk ook niet vrij te zijn in hun keuzes...

Mijn vriend kwam gister om half 6 thuis, had weer veel geld vergokt... dat is ook een nare verslaving hoor... ook omdat het zoveel geld kost... en wat krijg je ervoor terug? Ik maak me wel zorgen... Hij zei dat hij ermee wil stoppen, en of ik hem daarbij wil helpen. Ben blij dat hij in ieder geval nu eindelijk inziet dat het een problem is, ikzelf had dat allang door... Ik hoop dat ik hem kan helpen, daarvoor moet ik zelf ook sterk in mijn schoenen staan. Nog een reden om niet meer te drinken.

Mijn vierde dag, ik heb er geen moeite mee, wordt al misselijk als ik nu aan drank denk. Vanavond uit eten, en naar de bios, maar denk dat dit geen problemen zal opleveren... Vrijdag lekker op vakantie met mijn vriend. Het wordt een hele fijne rustige vakantie, en wil ook zeker niet gaan drinken, omdat ik gewoon nuchter en puur wil genieten van de natuur en de rust daar
:heart:

Kortom, het gaat goed met me, ik voel me sterk en vrolijk.. en weet dat ook als ik me niet zo voel, dat ik alsnog altijd de keuze zelf kan maken... het is t niet waard allemaal... Bovenal wil ik nu voor mezelf zorgen, veel sporten, en veel schrijven (wat namelijk tegenwoordig m'n werk is.. maar ook mijn passie).

Hoop dat alles goed uitwerkt ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos,

ook zeker niet doen, malt bier is voor mij ooit weer de trigger geweest.
Met mijn been gaat het, tja wat zal ik zeggen, niet zo goed.
Ik heb al een verkorte achillispees, een breuk hangt nog van ellende uit elkaar.
Toch wordt mij geadviseerd om onder begeleiding toch zoveel mogelijk spierkracht op te bouwen.
Dus aldus geschiedde.
Van de medicatie, prednisolon word ik er ook niet echt mooier op, wel dikker,
dat moet ik voor lief nemen, de ontstekingen blijven weg.
Ik kom aan bij het leven, ik heb inmiddels al een volle maans gezicht.
Dat zijn de bijwerkingen.
Soms is er geen keuze.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra, van harte gefelicifap!!! :present::musicnote::D:rose:B)

Kirky, wat super tof!!! Hè, hè eindelijk schot in de zaak! :D Nu hopen dat er in de tussentijd niet weer iets tussen komt, je hebt al lang genoeg geduld op moeten brengen. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,
Dat klinkt toch nog niet zo heel goed, met dat been.
Dat je baalt van dat dikker worden kan ik me voorstellen.
Dat is wat prednison doet,
Maar ja, wat moet je anders.
Ik denk wel dat het idd. goed is dat je je spieren wat sterker maakt, die kunnen dan het een en ander beter opvangen.

Ik schrik dat je zegt dat ik dat malt bier niet moet drinken.
Had al zo mijn twijfels.
Maar er staat echt 0,0 !!procent alcohol
Ik weet dat in de meeste malts 0.5 procent zit.
Zou die 0% echt triggeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geestelijk nog erg bezig met het ongeluk van maandag.

Het doet me heel erg veel denken aan het ongeluk dat ik zelf heb gehad 7 jaar geleden. Ik werd aangereden door een - net optrekkende - auto. Ik had schoenen aan met een heel erg dikke hak. Dat is de redding voor mijn voet geweest. Dochter zat toen nog in de kinderopvang. Ik ben toen niet door een ambulance vervoerd, maar door mijn werkgever die door de ter plaats wonende arts werd gewaarschuwd.

Er komen zoveel reakties overeen; de man van maandag wilde ook dat zijn werkgever en partner werden gebeld, ik wilde dat dochter werd opgehaald bij de kinderopvang. Ik probeerde het eerst bij degene die me had aangereden, maar die wilde haar niet ophalen. Waarschijnlijk te confronterend. Mijn werkgever wilde het wel doen, ze gaven dochter ook niet zomaar mee, een leidster kwam naar me toe om te controleren of het verhaal klopte. Ik was toendertijd alleenstaand ouder. Ik had nog niets met vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, ik weet niet hoe het voor jou werkt maar ik zal mijn ervaring met malt hier tikken, na dat sixpack ben ik uiteindelijk echt bier gaan kopen omdat er inderdaad iets getriggerd werd. Er zijn zat mensen die er wel bij varen zo'n malt pilsje op z'n tijd, maar voor mij was het dus overduidelijk dat ik het niet moest doen.
Watch out, dus. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Dat je de link legt met het ongeluk wat toen gebeurt is lijkt me ook wel wat logisch.
Ook toen was het een heftige gebeurtenis, dat wordt nu allemaal weer opgerakeld, terwijl je dat waarschijnlijk al een beetje had weggestopt.
Hoop voor je dat je er toch weer een beetje overheen komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky: JOEPIE JOEPIE JOEPIE

Sandra: VAN HARTE PROFICIAT

Albertina: geweldig hoe jij bezig bent en voor mij idem, het verleden moet ik goed voor ogen houden. Juist ellendige dingen wil ik nogal snel vergeten, voor mij niet goed.
Maar dat met die medicijnen lijkt me ook niks zeg.
Dat trekt toch wel weer bij :o

Rapilos: alcoholvrij bier kan triggeren ja.
Ik heb het tijden gedronken en vond het prima.
Maar ik ken veel mensen die daardoor gingen drinken.
Dus het is puur psychisch, het komt niet door het spul zelf.
Het moet wel echt 0,0000 zijn.

Floor: zo'n ongeluk moet verwerkt worden hoor, dat is normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

Ja, ik vind het wel jammer, wat dat bier betreft.
Het is echt 0.00%.
Ik dacht, kan ik af en toe toch nog "gezellig"meedoen.
Heb ook wel een een tijdje cordino gedronken.
Dat is qua smaak toch ook net een borreltje.
Ging daardoor niet Echt drinken.
Soms denk ik, ben ik er niet te spastisch mee bezig.
Maar ja, het zal misschien voor iedereen anders zijn.
Ben door jullie verhalen wel zo bang om terug te vallen, dat ik me haast niet voor kan stellen dat dat dan ook ooit daadwerkelijk wel eens zou kunnen gebeuren.
Maar ja, weet nooit 100% zeker he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...