PEM Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Goedenmorgen allemaal,Allemaal twijfelaars om de dagopening te doen?Nou bij deze dan....... Ik vind het ook wel leuk om een keer te doen.Voor de begintekst hou ik het op de tekst van de AA geloof ik."Één glas is teveel en één fles is te weing. Naast het feit dat ik s'morgens tegen mezelf zeg: "vandaag laat ik de eerste staan" zeg ik ook deze"een glas is teveel en en fles te weinig..." want die is zo verdomd waar.Voor degenen die moeten werken, WerkzeVoor degenen die vrij zijn, fijne dag.Laten we er met zijn allen een drankloze of drankminder dag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Ook Goedenmorgen allemmaal,Gut ben ik pas de tweede? Dat scheelt niet veel .Gisteravond het afscheidsfeest van Dochter gehad. Ik heb hoofdpijn alsof ik een kater heb (die ik niet heb). De harde bonkende muziek, het geschreeuw om een woord te wisselen, en de kiespijn van gisteren (tijdens het vullen is een groot deel van een kies afgebroken dus nu een noodkroon maar het doet goed zeer). Maken tesamen een knetterende hoofdpijn die ik van vroeger ken, bah !!!Eerst maar een paracemamolletje en een kop koffie. Ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 goedemorgen allemaal wat een rust hier!!!zo ik ben weer heerlijk uitgeslapen, gisteren al om 20.00 in slaap gevallen.genoeg rust uurtjes gehad dus ik kan er weer tegenaan.dochterlief moet straks werken en ga ik toch eerst even nieuwe boxen installeren want géén muziek is een drama en daarna komt mijn spv-er voor het eerst vandaag in huize tasseke.als een storm straks dus door het huis heennu eerst koffieeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 PEM,ik zal voor je duimen met je eindcijfer een negen is het hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Morge Dar,wel een positief sms-je???natuurlijk tas, stomme vraag!!!ik begin nu ook een beetje zenuwachtig te worden als die kleine op vakantie gaat, dus geen horrorverhalen aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 wat is er vanochtend eigelijk gebeurd??zelfs onze henk heeft zich niet gemeld?? heb ik belangrijk nieuws gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 morge houtje,knap je alweer wat op?hier heb je in ieder geval een vers bakkie koffie....vangen............................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Dat zijn mooie berichten, lekker kort en bondig. die kleine gaat over twee weken, met de bus naar spanje:huh:ze heeft een campingreis geboekt samen met een vriendin, weliswaar ook een serieus type maar toch.....ik zit me nu al een paar weken af et vragen "moet ik beginnen over condooms?"laat maar, ik wordt zenuwachtig en ik wil niet dat mijn kleine meid groot wordtinderdaad sailor en gees mis ik ook al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Ar goedemorgen,ook voor jou een kopske koffie!!nog 8 dagen!!! ha, ik tel voor je af hoor nog 9 bedoel ik, we gaan niet te snel natuurlijk anders is het valsspelen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Goede morgen allemaalmaak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 je bent echt een man van mijn hart hoor,lekker kort en bondig en vooral niets teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Dank je Tas, en da`s met de koffie dito1 schepje suikeren ik heb met je mee gedaan gister ben om 10 uur in slaap gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 dat zijn mooie tijden AR!!lig je altijd zo vroeg of was je gewoon op?ik had gisteren tegen de verwachting in toch nog een slijtageslag te verduren vandaar dat rare tijdstip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Dar,de kleine is al 17 jaar en 5 maanden!tja condooms.....natuurlijk weet ze van het bestaan, maar ik heb ook geen sex dus kindlief mag ook niet doet me denken aan een uitspraak "je merkt pas dat je oud bent als je kinderen meer sex hebben dan jijzelf"in augustus voel ik me waarschijnlijk héééél oud.he bah!!!~eerlijk gezegd heb ik al 5 keer het weerbericht gezien maar ik weet nog steeds niets wat het gaat worden, ik denk hetzelfde als gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Nee Tas meestal is het pas tegen 12ven dat ik naar bed ga, maar ik was het al zat.en ik was bang dat ik te vroeg wakker zou worden anders had ik er ook om 8 uur in gelegen.nu ga ik werken doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 blijf op jezelf passen he? de energievoorraad is echt niet onuitputtelijk werk ze voor vandaag en maak er weer een mooie en gedenkwaardige dag van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 PEM mooie opening. Ja hier zo'n twijfelaar.Weer pas op de plaats en weten wat je wilt.Ik wil van die rot verslaving af en vrij zijn.Dus ik ga niet drinken vandaag.Houtje: ik heb het te doen met deze hele echte koppijn.Tasseke: kleine meisjes worden groot en stop je kop nu maar niet in t zand!!Dar: AR: werkse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Dat is het nu net Dartwee weken alleen, geen ruzie, geen troep in huis en dan wordt er errruugg stilll nee hoor, ik zit een beetje te geinen!natuurlijk maak ik me zorgen, dat doe je nu eenmaal als moeder maar ik ben reuze trots op haar!ze heeft alles zelf verdiend en betaald en ik ben gewoon blij voor haar dat ze lekker naar het buitenland gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Goedemorgen An,ook voor jou koffie! en een schop nodig???ik doe in ieder geval lekker met je mee vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 he dit is raarvoor regent het............en achter schijnt de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Goedemorgen.Houtje beterschap met de hoofdpijn.Hee Tasseke, dat is toch hartstikke leuk. Jij mag tenminste niet klagen over het weer want je hebt van alles wat.I.ve seen the clouds from both sides now, tralalaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Goedemorgen allemaal,Bedankt voor de fijne en hartelijke felicitaties.Vandaag gaan we weer ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 wuahhaaa,die kleine vertelde gisteren even haar toekomst plannen nu nog 2 jaar mbo, daarna al een hbo opleiding gekozen van vier jaar, daarna aan het werk en sparen voordat ze de deur uit kan.even rekenen....................ze is pas van plan om het huis uit te gaan zo rond haar 26e helluuppp, wanneer begint mijn leven???????mooie spreuk trouwens!~en waar bovendien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Morge Sandra,eerst koffie!!! vangen...................ben je de festiviteiten goed door gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Natuurlijk Vie,voor jou ook koffie en een goedemorgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden