Spring naar bijdragen

maandag 20 juli


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An, gezelligheid hoeft niet met alcohol gepaard te gaan. Bij het derde glaasje word ik al ongezelliger en velen met mij. Maar ophouden na het tweede glas is bijna onmogelijk.

Gezelligheid, dat is toch eigenlijk: een goed gesprek met een leuk persoon? Beiden elkaar nieuwe inzichten geven over het leven? Een andere visie, waar je over nadenken wil?

Dat bereik je NIET met alcohol erbij. Probeer jij dat maar eens te doen met een beschonken persoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha heel herkenbaar Kirky mijn printer deed het ook niet en ben de hele ochtend aan het prutsen geweest omdat hij de gloednieuwe cardridges niet herkende. Van de heldesk werd ik ook niet wijzer tot ik besloten had hem maar om te ruilen maar een vreemd knopje zag. Hahaha want die moest dus aanzetten. Nu blijft het dus maar spugen van al de dingen die ik probeerde te printen want heeft een geheugen waar ik nog iets van kan leren. Maja hij doet het dus en niet verder vertelen hoe stom ik was. Vaak zijn het de simpelste dingen omdat we te moeilijk denken he? Heb ook een niewe dvd gekocht maar dat komt einde van de week wel..............Denk hier dan ook deel 2 hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, oude print-opdrachten kun je verwijderen. Rechts helemaal onderin zie je dan een printertje staan. Rechtermuisknop - aktieve printers laten zien - en je ziet dan alle opdrachten die nog geprint gaan worden. Daar kun je op klikken en laten verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK Kirky, ik snap het. In ieder geval wordt het rekbare begrip inmiddels toch overzichtelijker.... de langste tijd heb je gehad.

Realiseer me dat ik in geen jaaaaaren meer een taxi heb genomen.
En als ik er eentje nam, vroeger, was het altijd omdat ik te beneveld was om in het OV te stappen.
Met al die beneveldheid zou ik dus niet weten of veel chauffeurs onbeleefd zijn.... :)

Eigenlijk zit ik nooit meer op een terras, maar kan me wel het gevoel van de feestelijk tinkelende ijsblokjes voorstellen. Dat klinkt leuk!

An veel plezier lekker samen in de tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,

Spanningen wegdrinken, deed ik altijd.
En het is de verkeerde weg. Drank is geen geneesmiddel!!
Het staat op de lijst toxische stoffen.

Voor ons mensen uit den boze.

Ik ben zelden 100% ontspannen. Maar drinken is geen optie.
Dat heb ik inmiddels geleerd en draag ik uit.

Eerst de drank uit de weg. Radicaal kappen.
Geen mitsen en maren. Kappen met die troep!!

Vandaag ga ik allerlei instanties af.
Ze maken een grote puinhoop van mijn geld. Ik snap er geen bal meer van!
Dan ben ik erg gespannen, maar ik ga de boel oplossen.
Dat werkt beter zonder drank, zo weet ik nu.

Nerveus ja, drinken nee!
Drinken creëert chaos.

Stoppen met drinken en voor de geestelijke problemen aan mogelijke oplossingen werken,
dat is de volgorde.

Niet de grote verdoving zoeken, en het bed induiken!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de tip Floortje maar nu heeft hij alles al uitgespuugt. Maja dan weet ik dat de volgende keer want zie idd onderin een printer. Ben wel in mijn sas dat het me dan toch weer gelukt is en een mens is nooit te oud om te leren he.............?

Tis gek eigenlijk want als ze me iets voordoen begrijp ik het meestal meteen maar als ik het via de gebruiksaanwijzing moet dan kan ik tig keer lezen en snap het dan nog steeds niet.

Daarom ga ik maar nooit naar Ikea want ben Katholiek en dat gaat helemaal nooit zonder een hoop gevloek. Hoewel hier niemand wil weten wat een schutting taal ik uitgeslagen heb voordat het kreng werkte.

Wat een productieve dag want tot heden heb ik alleen maar de printer aangezet hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter en ik staan al helemaal in de vakantie-modus. We hebben net salade gemaakt met lekkere afbakbroodjes als middagmaal in plaats van een paar gewone boterhammen :D

Nog een uurtje dan wordt vriend wakker. Hij heeft deze week nog nachtdienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Soothe maar kun je dat niet beter op vrijdag doen want dan zijn meestal de mensen vriendelijker als op maandag en ambtenaren helemaal.

Ja herkenbaar ook weer want dronk ook mijn problemen weg om er de volgende dag achter te komen dat ze nog erger waren. Maja niemand begon toch te drinken omdat de grote teen jeukte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Het waait hier. Dat is goed, want de wind blaast steeds weer die lelijke wolken weg. Het is wel licht - donker - licht - donker. Knipperlampje :P

Drank: nee, hoef ik niet. Ik dronk het als limonade en vond het niet eens meer lekker. De nadelen ondervond ik wel. Nu drink ik af en toe limonade, maar het liefste drink ik kraanwater en koffie.

Morgen kap ik na drie weken weer met het roken. Koekieboekie! 'k Was met open vizier in de val getrapt. Nu mag ik me weer ontworstelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje dit vind ik zo mooi: "Ik ga nooit naar Ikea want ik ben katholiek..."
Geweldig, als mijn dag nog niet goed was, issie het nou wel.

Trouwens, donderdag ga ik naar Amsterdam - jawel Amsterdammers, naar de Hermitage - en dan zou het best eens kunnen zijn dat we een taxi nemen.
Ik reken eigenlijk nooit op onbeleefdheid en krijg dat ook zelden.
Maar ik geloof ook niet dat er veel echt onbeschofte mensen bestaan. Dit even niet over taxi-chauffeurs maar in het algemeen.
Onbeschoftheid komt vaak voort uit onzekerheid. Nou ja dat denk ik dan.

Heel vaak blijken mensen gewoon aardig te zijn, behulpzaam en vriendelijk. Tenminste zo ervaar ik dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,

Mijn schulden zijn zo'n anderhalfjaar geleden gesaneerd.
Het restant wordt afgelost. Financial services loste de maandelijke termijn af.
Ze betaalde ook al mijn rekeningen en ik krijg weekgeld.
Dat liep redelijk.

De gemeente kredietbank Amsterdam heeft voor het beheer
van mijn geld een andere instantie genomen.

Plangroep. :angry:

De puinhoop is compleet. Bedragen worden niet betaald, of dubbel betaald.
Brieven komen niet aan. :wacko:
Het waternet betalen ze niet. Ik krijg een aanmaning met 10 euro extra.
Ze weten niets en snappen niets.
Ik geef de huurverhoging door, ruim op tijd. Zij betalen de oude huur.
M'n tenen staan krom in m'n schoenen.

Ik heb met deze instantie gebroken, en ga het zelf doen.
Dat mocht niet, u hebt getekend. Ja klopt met financial services, niet met u!!

Dus ik ben nu van ze verlost en kreeg nog geld ook, hadden ze voor me gespaard bij Financial services.

Ik los met dat geld in een keer alles af., en krijg rust aan m'n kop.

Dus nu naar de AMROBANK, de woningbouw, het ziekenfonds.
Alles omzetten naar eigen rekening!!
Neem ook een tweede giro, om de maandlasten te reserveren.

Klootzakken zijn het.

Vanavond bij thuiskomst neem ik een lekker frisje!!

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ja ja ja, Kirky, nou we zijn met twee dames en we hebben met de weersvooruitzichten zoals ze er nu uitzien, allebei tot een rokje besloten, dus dat komt wel goed. :D

Als man heb je het toch eigenlijk maar lastig, weinig om mee te koketteren.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Kirky, het komt allemaal goed. Lesje geleerd. NOOIT meer lenen!!
En ik heb goed leren boekhouden.
Moest hun steeds op de vingers tikken, dus veel geleerd.
En drank kost sloten geld.

Ik deed ook gek met een slok op. Buiten de deur eten. kroegen tochten.
Soms word je gesneden, dan schrijven ze met een vork!!

Nu echt weg.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ik vind het sterk van je.
Ik zal eerlijk zeggen, toen ik dronk heb ik er een complete zooi van gemaakt. Ja, helemaal zelf gedaan.
Ik ben met mijn billen bloot gegaan voor mijn zus, die toen mijn geld heeft overgenomen en geregeld. Daar ben ik niet trots op, maar het was wel nuttig.
Ik ben blij dat ik verder niet met instanties in zee ben gegaan, want als ik dat zo van jou hoor en van Kirky, geeft dat heel wat spanningen en narigheid.
Nu moet ik nog zo'n zesduizend euro aan haar afbetalen (ja best wel veel) maar dat gaat in een rustig tempo, en altijd in overleg.

En zie ik dan donderdag een man met een zwarte hoed in de Hermitage? Of heb je die in de zomer niet op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey mensen,

Ben gisteren van mijn paard gevallen. We hadden een enorm meningsverschil en tsja hij won.
Heb echt overal pijn. Ben vanochtend bij de dokter geweest en ik heb blijkbaar mijn kniebanden verrekt (auauauau). Tsjeetje, Misschien had ik een veiligere hobbie moeten zoeken, schoenen sparen of zo.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Mika dat was zeker wel even schrikken! Doe je het rustig aan?!

Wat is echte liefde?
Ik ben het eigenlijk wel met Kate eens, als je jezelf mag zijn.

Hier is het echt nog vakantie, de galerie is dicht, de school is dicht.
Ik ben nog niet weer begonnen met schilderen want ik heb mijn kwasten in Glasgow laten liggen bij mijn schoonouders.
Pa wilde het zo goed verpakken dat hij karton gebruikte en toen hij het karton wilde bijknippen mijn kwasten heeft verknipt.
Ik kon mezelf wel doodschieten dat ik juist mijn kwasten vergeten ben.
Ik had ze veilig in de kast gezet, slimmerik die ik was.
Hij was eerst naar een doe-het-zelf winkel gegaan om ze te vervangen.
Maar ma vond ze niet goed genoeg en heeft hem naar een art-shop gestuurd.
Ik wacht in spanning op een pakketje.

Fijn dat jullie het boek kunnen waarderen.
ik heb de meeste berichtjes hierover gemist, maar heb wel begrepen dat jullie het een goed hulpboek vinden.
Hier krijg ik ook lovende woorden van wie het gelezen heeft.
Ik ga de bibliotheek ook eentje aanbieden.
Dus wie in groningen woont kan het binnenkort zelf lenen.

Soothe, heb vanmorgen ook met instanties geklooit.
De bank had nog steeds een blokkering op mijn rekening voor automatische afschrijving.
Maar mij vertellen dat nu ik mijn schuld heb afbetaald ik een gewone rekenng heb.
Mooi dat ik niet meer ingeschreven sta bij Woningnet---- afschrijving niet toegestaan
En dat de gemeente de belasting niet kon afschrijven, maar na drie keer missen, moet je het hele bedrag in 1 keer betalen.
Dat kan ik niet vandaar die automatische afschrijving.
Ik moet nu maar even goed in mijn boekhouding kijken wie er nog geld van me krijgt.

En nu maar hopen dat Woningnet mijn inschrijving weer wil verlengen want ik heb net de woningbouw verteld dat ik een huisje op het oog heb met een tuintje. De mevrouw die er nu nog woont heeft om een plekje in een verzorgingstehuis gevraagt.
Dus wanneer ze vertrekt is nog niet zeker maar het is een heel knus huisje en ik wil hem graag hebben.

Ik had al alle vibraties van het helaal met gedachten over het huisje in werking gezet.
Zoiets als The Secret, als je iets erg graag wil hebben of wilt laten gebeuren dan moet je die dingen constant visualiseren alsof het gaat gebeuren.
Dan komt die positieve energie naar je toe.
Vandaar misschien dat ik opeens besloot om even op Woningnet te kijken?
Jeetje het werkt nu al, want zo kwam ik er wel achter dat ik niet meer ingeschreven stond.
En dat moet wel. Dus als ze er pas achterkwamen als ik dat huisje met die tuin had gekregen dan was het dus niet doorgegaan!
Wow, ik heb weer geloof in "go with the flow"
Huisje je bent van mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Het is nu al drie uur en nog steeds geen streep geschilderd.
Ik weet niet of het goed komt daarmee vandaag.

Mika dat is pijnlijk. Is het een groot paard?

Ik herken weinig van de verhalen over financiele chaos enz.
Ik heb waarschijnlijk ook wel een zooi gemaakt van (sommige)dingen, maar wat jullie beschrijven herken ik niet.
ik wens jullie (Soothe, en Kirky en Vie ) veel sterkte met afbetalen.
En ik vind het mooi dat jullie het nu zoveel beter doen en je leven op de rails hebben gekregen.

Voor mij ligt de reden om te stoppen met drinken meer in de gezondheidssfeer.
Allerlei klachten, slecht eruit zien, slaapproblemen, constant moe zijn.

Maar voor de portemonee is het ook goed natuurlijk.

Groetjes van pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens geen idee wat echte liefde is.

Dat is voor iedereen iets anders geloof ik.

Liefde heeft wel te maken met de ander, met vriendschap, met erkenning en herkenning.

Houden van jezelf moet je ook doen, zeggen veel mensen, ik weet niet goed wat ik me daarbij voor moet stellen.

Lief zijn voor jezelf en voor je naaste.

Jezelf kunnen zijn bij iemand, iemand accepteert je zoals je bent.

Dit zijn gedachten, die bij me opkomen als je het over liefde gaat.

Groet pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...