Spring naar bijdragen

maandag 20 juli


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou dat was ik dus ook van plan Tas, laten groeien en dan van die mooie, weelderige lokken er aan laten knopen - of hoe doen ze dat met extensies - en dan als zo'n reclamevrouw met wapperende haren....
Enfin, en dan loop je inderdaad te klooien met van die klemmen en spelden.
Ik hou het dus maar op lekker kort.

Ik MOET (Ja, MOET) aan een megaklus beginnen waar ik totaal geen zin in heb, een heel saaie brochure schrijven voor een nog saaier bedrijf.
Kom, ik moet de tanden er maar in zetten, dan zie ik er niet meer tegenop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, nog makkelijker, ik wil niet dronken op een terrasje zitten en rare dingen gaan zeggen, te hard gaan praten, zodat anderen last van me hebben, iedereen aanspreken en achteraf niet eens precies meer weten wat ik allemaal verteld heb want drank maakt me nogal loslippig... steeds maar naar het toilet moeten en elke keer denken, oei, hoe recht kan ik nog lopen, eigenlijk naar huis moeten maar er toch nog maar eentje nemen want ach het is gezellig en dronken ben ik toch al.... uiteindelijk lam thuiskomen, soms nog van mijn fiets vallen ook en de volgende dag een fikse kater hebben en spijt spijt en nog eens spijt en terugdenken wat je nu allemaal weer gezegd en gedaan hebt met schaamrood op de kaken.

ik WIL dus geen drankje op een terras en vind het inmiddels ook wel leuker om nuchter te blijven als anderen gedronken hebben, kan je ze lekker uit de tent lokken...al ben ik soms dan wel sneller weg. Het is soms zulke 'loze' lol en soms kan de sfeer ook uiterst onaangenaam worden.

zo, nog niet aan het werk, neem minstens nog een week vrij! ik ben vanmorgen eerst naar de bloedbank geweest om nog een foto te verhangen van mijn expositie. Over een uurtje ga ik weg en hoop ik dat het nu wel gaat lukken om mijn spartamet te maken. We gaan hem helemaal uit elkaar halen en alles nalopen en kijken of we het zelf kunnen oplossen voordat er een nieuwe (2e hands)motor besteld wordt.

Vanavond eet ik bij mijn ouders, waar mijn nichtje ook is, want die is net terug van kamp en gaat morgenochtend met het vliegtuig naar mijn zus, verder vakantie vieren in Italie.

Drukke dag dus en ik hoop echt dat mijn spartamet gemaakt kan worden. Die eerste heb ik inmiddels verkocht en deze geeft me niks dan ellende... grmpffff... eigen schuld hoor. Ik had hem nooit moeten laten maken door die eerste figuur, die heeft me nogal genept en daar ben ik nog steeds pissig over.

Ik heb het hier nog niet op de rails, maar dat gaat ook wel komen. Ik zit nog steeds in een soort paniekstand maar doe maar gewoon of dat zo hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Hannh,

Ik ken je niet, maar even flink wat water naar binnen kappen en gaan slapen.
het heeft nu weinig zin op te analyseren, hoe dit zo is gekomen

Tapas,
Hoi Ga inderdaad niet teveel zelf knuteselen, heb je nog garantie????
Ook weer een expositie....
Ik in Zierikzee op dit moment, katten. Is er al een verkocht, altijd leuk voor de eer en de portemonee.
Wens je veel succes izjn het foto's dit keer.

Voel me nu vreselijk chaotisch, vakantie gekregen, geen darnk meer, voel me op zich wel goed, maar veel afwisselende gevoelens, boos, verdrietig, vrolijk, trots, sterk, zwak, het wisselt in een hoog tempo af.

Ben net wezen hardlopen/ wandelen en ga zo schilderen.

Lieve groetjes van een alcoholvrije Pepita.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapasje let je wel een beetje op de rustbalans?
Als je zo'n spartamet uit elkaar sloopt komtie dan nog wel weer in elkaar :D

Spud, echte liefde is voor mij als ieder zichzelf mag zijn.

Drupje, goed je weer te lezen.
Een paardebloem heeft z'n sterke periode maar ook z'n tijd dat-ie pluizig zacht is en alle kanten uitwaait... Mooi is dat.

Ach Hannah het gaat niet lekker met je. Kun je enige vorm van hulp zoeken?
Ik hoop dat je hier weer doorheen komt :present:

An: blij dat je weer de moed gevonden hebt!

AR: dankjewel voor je mooie onderschrift. Ik heb het vanmorgen geluisterd en voelde tranen stromen. Dat is een tijd geleden dat liedje. prachtig. Laat het nog maar even staan alsjeblieft.

Ik ga mijn vakantie oa besteden aan de boekjes van Lee Coit en heb eindelijk eens "geweldloze communicatie" besteld.
Ik richt me op innerlijke leiding/luisteren en laat de drank staan. Dan merk ik dat het leven me veel te bieden heeft. Het komt goed!

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, een goedemiddag!

Hannah, je bent hier anderhalf jaar, en nog aan het modderen.
Het forum lijkt mij niet toereikend. Er is meer nodig!
Zoek een adequate manier van hulp. "Opname?"

Ik heb geen idee hoe, maar het forum schiet te kort.
Slapen en slapen. Pillen en drinken.

Je kwaliteit van leven loopt achteruit.

Doe wat, dit is foute boel.

Groet. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee zeg Kirky, het kan best dat je het al verteld had hoor, maar dan heb ik het gemist, maar nu je zeer binnenkort weer achter het stuur mag, heb je al met je vroegere werkgever gesproken?
Ik meen me te herinneren dat je een tijd geleden zei dat die positief staat tegenover jouw terugkeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, echte liefde? (Als je dit later nog leest.)
Ik heb er even over nagedacht. Er zijn best veel mensen van wie ik hou, maar van allemaal weer op een andere manier.
Van de een omdat ik vreselijk met haar kan lachen, van de ander vanwege de fijne gesprekken, de volgende omdat ze lekker krezie is. En van mijn man om eigenlijk bijna alles. Heb ik het even getroffen ;)
In ieder geval hebben die mensen/vormen van liefde 1 ding gemeen en dat is dat ik me erbij op mijn gemak voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marieke het gaat wel goed hier hoor.

Tnx Kate voor je lieve woorden.

Heb een nieuwe printer die alles kan maar nu ik zelf nog want het lijkt wel of alle apperatuur steeds ingewikkelder wordt. :o Kan natuurlijk ook zo zijn dat ik niet zo goed meer met mijn leeftijd mee ga maar geef liever de fabikanten de schuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ik doe vandaag met je mee :present::heart:

Wat ik ontzettend gezellig vind op een terras is een groot glas Ice-tea. Het liefste met veel ijsblokjes, een schijfje citroen en zo'n stamper. Kun je leuk met de ijsblokjes en het schijfje citroen spelen c.q. stampen. En als je onderwijl een gezellig gesprek hebt, terwijl je in het zonnetje zit, dan kan je dag toch niet meer stuk?

Van Ice-tea gaat je dorst tenminste over, van wijn of bier krijg je juist dorst :(

En je krijgt veel meer, je mag veel langer met dat glas in je hand zitten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...