Unknown Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Dag mensen, al geruime tijd lees ik al wat mee in het forum en heb mezelf ook aangemeld op het forum aangezien ik ook problemen heb met de drank. Ik ben een jongen van 23 en denk erg vaak aan drank, wanneer ik eenmaal begin is het einde zoek. Verder ben ik hiervoor ook in therapie en als extra steun hoop ik daarnaast misschien wat via dit forum mee te krijgen/te delen. Iedereen succes toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Unknown, welkom. Lees maar wat mee en schrijven/vragen kan ook. Goed dat je hier bent. Het is een progressieve "ziekte', nu ben je nog jong, dus werk er aan, voor het te laat is. Sterkte. De ouwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Welkom unknown. Goede zet van je. Nu kun je er nog wat aan doen voor dat het erger word. We zijn er voor je. Ik heb nu 21 dagen niet gedronken en ik moet je zeggen het bevalt me prima. Iedereen zit hier in hetzelfde schuitje. Dus Unknown, join the club!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Hallo Unknown, Welkom hier op het forum. Je hebt vast de dagdraad, ditjes en datjes, al gelezen. Ik heb zelf de internetbehandeling gedaan van Tactive en heb daar veel aan gehad. Ook ga ik naar het forum als ik het moeilijk heb. Je kunt mensen ook altijd een pb sturen (privé bericht) icoontje rechtsboven. Dat is voor zaken die je, vanwege privacy, niet met iedereen wilt delen. Verder is er nog de mogelijkheid om een maatje te zoeken. Dat heb ik ook gedaan en we hebben veel steun aan elkaar. Je ziet dus dat er behoorlijk wat steun mogelijk is. Ik wens je veel succes en vooral ook doorzettingsvermogen. Elke dag is er één en mocht je struikelen, dan vooral morgen met frisse moed (en de balen) weer opnieuw beginnen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Welkom Unknown, ik sluite me inhoudelijk bij wat er al geschreven is aan, ik heb hier veel gehaald en gun jou datzelfde. Eenmaal hier geweest kun je jezelf nooit meer zo voor de gek houden als ervoor:D Ga er voor en ooit word je de wetende, de bekende voor jezelf:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden