Spring naar bijdragen

zaterdag 1 augustus 2009


Vie

Aanbevolen berichten

Klink idd heerlijk al je gerechten druppel, thnx
Jullie zullen er nog van horen!
Enne als je hier al niet meer durft te klagen, omdat je jezelf een klaagmachine vind worden, waar dan wel???
Gewoon doen en het niet als klagen zien, maar als iets wat je kwijt moet (tis niet niks tenslotte)
Het forum is toch om dingen van je af te schrijven???
En wie het als klagen ziet, die leest er maar lekker overheen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thanx Witte maar als ik iets niet wil is een zeurkous worden want we hebben allemaal veel te dragen of gehad anders zaten we hier niet. Wat me wel opvalt is dat je een van de weinigen bent die mijn naam goed schrijft want de meeste schijven hem met een hoofdletter en ik ben maar een klein druppeltje hahaha. Hoop dat je nog veel sapjes mag drinken want ze zijn erg lekker en als je daar eenmaal aan begint dan kom je vanzelf wel op andere ideeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, niet overal wordt geborreld, bij koren wel ja, poeh!!!
toch ga je merken dat het zonder borrel ook te doen is, dat borrelen, en als je om je heen kijkt zie je ook dat er meer mensen zijn die borrelen zonder borrel ;)
of je gaat gewoon heel saai op tijd naar huis.

Ik ga maar eens boodschappen doen, over gerechten gesproken, altijd moeilijk om te verzinnen wat ik de komende dagen weer zal eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaaa zeker weten bij koren en ik zal je vertellen dat ik juist bij een koor zit. Het is ook nog is een gezelligheidskoor dus dan weet je het wel he...
Maar idd zal in t begin een beetje de saaie zijn, maar das dan hun probleem ... (zooo das makkelijk gezegd haha)
Ik ga van het mooie weer genieten. Wens jullie allemaal een fijne dag toe!!
(en jou een dag, met weinig pijn druppel!)
Laterzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.
witte: ja, lijkt mij ook een belevenis straks, gezellig hebben zonder alcohol terwijl de meesten dan borrelen maar ik denk dat dat even wennnen is en je juist meer gaat genieten.
Neem mijn stamkroegje als voorbeeld, vriend en ik waren eens (paar jaar terug) op verjaardag geweest en we kwamen ca 23 uur de kroeg binnen, We hebben errug gelachen en ook omdat we toen zagen hoe mensen zich soms dronken kunnen gedragen.
Niks minder lol gehad (wij waren, ja ook ik, zo goed als nuchter)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,
Het brood is goed gelukt en ik heb een pareo gekocht. En een site opgezzocht met allemaal manieren waarop je die kan knopen. Een nieuwe maand, een nieuwe pareo, zeg maar :)

Zeg, hebben jullie dat ook wel eens, als je zwanger bent of iemand in je omgeving is zwanger, dan zie je ineens overal zwangere vrouwen, of als je een lichtblauwe auto hebt gekocht dan zie je ineens overal lichtblauwe auto's.
Zoals, dat je ergens in je gedachten mee bezig bent, en dan zie je het ineens ook overal om je heen.
Ik realiseerde me ineens, dat ik tegenwoordig eigenlijk nauwelijks meer drinkende mensen zie (sinds mijn logé's weg zijn, hihi.)
Blijkbaar ben ik dus niet meer zo bezig met het fenomeen drinken. Dat is wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Els ken je die tv-commercial, ja het is op zich wat triest, het gaat om werving voor het Aids-fonds, van die Afrikaanse vrouwen met beschilderde (zwangere) buiken? Dat vind ik zo briljant gedaan.
Ga meteen even zoeken op bodypainting, lijkt me leuk om te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Kirky ben daar maar blij mee, weekje sjaggi dus die dochter van je. Maar het is soms wel goed de rode vlag te zwaaien want dan ben je tenmisnste ergens zeker van.........

Leuk he Vie zo'n pareo.. Heb er ook een maar kom niet verder als om mijn schouders slaan hihi. Ja herken dat wel wat je zegt. Toen mijn moeder net overleden was zag ik allemaal moeders met dochter winkelen en toen mijn man was overleden zag ik allemaal paartje hand in pas. Stopte ik met drinken dan zag ik op terrasjes en ik de kroeg iedereen met een glas alcohol en nemad aan de koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou je kan er veel creatieve dingen mee doen Drup, zo'n pareo.
Ik had er trouwens al eentje, maar die was van mijn moeder, en die ruikt nog een beetje naar haar. Dus eigenlijk wil ik die niet gebruiken. Soms snuffel ik er even aan. Dat ze nog een beetje bij mij is.
Okee, okee, ik mag heus ook wel een gekte hebben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Els ken je die tv-commercial, ja het is op zich wat triest, het gaat om werving voor het Aids-fonds, van die Afrikaanse vrouwen met beschilderde (zwangere) buiken? Dat vind ik zo briljant gedaan.


Ga meteen even zoeken op bodypainting, lijkt me leuk om te doen.



Heel goede commerciel vind ik dat! Mooi gemaakt he!
Bodypainting is leuk, laatst in de stad waren ze ermee bezig op het plein.
Leuke hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt lekker Kirk, zet maar op de receptendraad, anders wordt het vergeten.
Ik heb een hele oogst tomaten, en volgens mij stond er ergens ook nog een recept voor een heel speciale tomatensoep, alleen ben ik de naam daarvan vergeten.


Fijn Drup dat jij dat herkent, dat snuffelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist, Houtje, nu schrijf jij wat en ik weet meteen wat ik bedoel: gazpacho (als ik dat goed schrijf.)
Gekke denk-combinaties kan je soms maken: Houtje = gezpacho.

Els ik heb nog wel aan jouw verhaal gedacht, dat je een week gaat Brijderen. (Dat was jij toch?) Vind het dapper van je. Snap dat je het eng vindt, ik zou het alle kleuren in mijn broek doen in jouw plaats.
Hoop echt voor jou dat je er wat aan hebt. Lijkt me ook wel spannend, op een leuke manier dan, allemaal nieuwe mensen om te leren kennen. Die met hetzelfde kampen als jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ingezakt brood... dat klinkt niet zo lekker, maar altijd nog beter dan een ingezakte Dar.

Verse koriander, ik gooi dat tegenwoordig bijna overal in. En yoghurt ook, liefst turkse yoghurt. Je kan koeskoes koken tot het bijna droog is, en dan een scheut yoghurt erdoor, met wat knof....
En je moet mijn bagna cauda eens proeven, dan ben je totaal verkocht.

Weten jullie wat ook erg lekker is, en wat je zelf kan maken? Baklava. Het is even wat werk, maar dan heb je ook wat.

Trouwens, even naar een paar berichtjes terug, toen ik nog dronk, was mijn huis meestal een puinhoop. Ik maakte alleen schoon als er iemand langs zou komen. Eigenlijk was ik toen een automaat. Ik maakte mijzelf ook alleen maar een beetje mooi als het moest voor de buitenwereld.
Nu vind ik het huishouden nog steeds geen lolletje, maar het is een dagelijkse routine die erbij hoort. En mezelf verzorgen, en lekker koken, dat vind ik nou weer leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg kirky, ik vind je verder een schat hoor, maar ben blij dat jij mijn vader niet bent. "Dom wicht".
Daar komen nou gefrustreerde dochters van, die op zoek gaan naar surrogaat-liefde.
Steun haar liever!, wees haar voorbeeld, wees er voor haar als zij je nodig heeft!

Maar goed, ik ga weer even in de tuin wroeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dar maar we kruisten elkaar.

Ga er ff uit want schaam me. Vroeger moest je in de hoek gaan staan, zal ik ook maar ff doen hahaha.

Nee ik ga naar buiten een frisse neus halen want hier ben ik dus geen toegevoegde waarde dus kom wel terug als ik die grijse hersencellen wat heb kunnen sorteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...