Spring naar bijdragen

zaterdag 1 augustus 2009


Vie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,
Toen ik inlogde was het nog druk op de woorddomino en nu is iedereen weg. Whèèèhh, ben ik ineens eenzaam en alleen, snik, snotter.

Ik heb de draad van gisteren nog even doorgelezen en zag dat mijn icoon-genote Twisty meent, dat er hier veelal maar uit eenzaamheid geschreven wordt. Merkwaardige stelling!
Eigenlijk vind ik hier vaak een rustpunt, een moment van inkeer en het delen van gedachten met mensen die weten waar je het over hebt.
En ja, ook omdat er velen zijn die je "kent" en je graag wil weten hoe het ze vergaat.

Hoe dan ook, het begint licht te worden, ik ga mijn 12 pootjes uitlaten (gepikt van Gees, die pootjes) en wens iedereen een heel goede dag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooie wandeling gemaakt. Kreeg een mail met een takst van A.J. Kwak de eend:
Ik ben vandaag zo traag, zo koel en fris
Ik denk dat ik een beetje aandacht mis
Stromen kan soms erg eenzaam zijn.....

Wat is er trouwens mis met soms eens eenzaam zijn? Moeten we allemaal modern geliefd, gewild, druk, geen tijd, enzovoort, zijn?
Ik voel me soms best eenzaam.

En dat is niks tegen jouw berichtje hoor Caro, en ik hoop dat je een fijne drukke dag hebt, en dat alles goed lukt, en dat je geen enge dingen meemaakt met het vervoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, brsndnetelthee Tasseke, dat heb je zelf laatst aangeraden, met een beetje honing er in.
Maar voor jou wil ik best even een bakkie pleur zetten hoor, daar hebben we een machine voor.

Wat voor smaakje?
Ik vond trouwens de discussie van gisteren, of je nou een geel of een roze rietje wil, bijzonder belangwekkend. Echt waar, dat soort dingen zit ik ook vaak over te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen van het forum,

Ik ben één van diegene die weinig post.
Lees wel trouw elke avond want zonder zou ik niet kunnen.

Ik heb het gevoel alsof ik zoveel nieuwe vrienden heb en dat is voor mij OK.
De wijze woorden en goede raadgevingen neem ik steeds mee slapen.
Zo dommel ik heerlijk in dag na dag. Goed gevoel.

Na bijna drie weken nuchter voel ik mij als herboren.
Elke dag fris en helder wakker worden is zalig.
Let wel, mijn eerste gedachten zijn, vandaag drink ik niet.
Verder durf ik niet kijken, is ook niet nodig.

Knuffel aan allen.

Macha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Macha een dikke :present: voor jou.
Ja het is fijn om nuchter te zijn.
Hihi, ik begin nog te rijmen ook op de vroege morgen.
Oh wat is het toch fijn
Om zo nuchter te zijn.....

Zeg ik ga boodschappen doen, maar weet nog niet wat er vanavond gegeten moet worden. Ik heb trek in iets met vis, maar dan wel luchtig en fris... enfin ik schei er uit hoor, ik blijf rijmen.

Hoe dan ook, alcohol komt er vandasag niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha vie,

ik ga toch voor een bakkie teer, zo op de ochtend! :D
de brandnetelthee is voor de avond, dan kan ik niet zoveel schade meer aanrichten.

gekleurde rietjes?
mijn hersen staan nog in de slaapstand, ik dacht al heb ik de zin en onzin beschreven van rietjes?
maar ik weet het alweer :P

doet u mij maar een roze rietje in de koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dames!

Tas: vangen, hier is sterke espresso!
Wilde slapen gisteravond en was ook moe maar de herrie op de camping was weer eens te groot dus moesten er uiteindelijk 2 valiumpjes in. Niet omdat ik zin had in drinken maar omdat ik me niet kon afsluiten voor het gedreun. Effe afzien, over een maand is het leed geleden.

Er wordt een interessant punt aangeroerd.
Ook ik schrijf niet regelmatig mee maar lees bijna elke dagdraad. Haal daar veel uit.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen tegen mij aankijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben compleet geradbraakt!

gisteravond voor het eerst alleen thuis en ja, hoor...........heerlijk op de bank in slaap gevallen!
natuurlijk niemand die mij wakker maakte dit keer, met het gevolg dat ik behoorlijk stram ben!

heb de hele nacht raar liggen dromen, maar gelukkig kreeg ik net het bericht dat kindlief is aangekomen!
dat maakt de zorgen alweer een stuk lichter. vandaag maar eens bedenken wat ik met al die vrije tijd ga aanvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Vie; is je hoofdpijn over?
Weet wat koppijn is en da's niet fijn.
Het l&ll#ge is dat ik bijna nog vaker met koppijn opsta dan toen ik nog dronk!
Hoor veel mensen zeggen dat ze zich zo goed voelen na het stoppen met alc maar helaas gaat die vlieger voor mij niet op, baal ik best van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dar: ook voor jou een sterke espresso, komt-ie!

Ja Tas dat zal best wennen zijn! Fijn dat je dochter goed is aangekomen.
Slapen op de bank, ja............. Gebeurt me vrijwel elke avond en heb dan erge nekpijn. Stom maar ja, ben alleen en de honden maken me pas wakker als het al veeeeel te laat is (middeenin de nacht).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha vroege vogels, zei deze vroege vogel,
ik werd wakker en merkte dat de kat niet naast me lag dus die heeft waarschijnlijk de hele nacht buiten gezeten, dacht ik, maar ze is niet op straat dus vermoed ik dat ze via een open raam wel ergens anders een lekker plekje heeft gevonden ;)
tja en nu ben ik toch al wakker dus blijf ik maar wakker want merk dat mijn avondritme weer langzaam verschuift.

Ik heb een weekje vakantie geboekt en ben nu al nerveus, oppas voor de hond is geregeld. Ik ga een week buitenkunst doen aan de randmeren, een fotografie-werkplaats. Inspiratie opdoen en mijn techniek verbeteren. Erg spannend!
Gisteren heb ik mezelf vreselijk verwend, ik had geld van de belastingen teruggekregen en wil al zo lang een iphone. Voor mij is dat ideaal, heb nu een telefoonabbo met internet en op een normale mobiel is dat narigheid. Ik had een ipod touch waar ik mijn agenda al op bijhield (iets wat ik ook al jaren niet meer gedaan had) en gebruikte hem als organiser, met daarnaast dus nog een telefoon. Nu staan ipod en mobiele telefoon op marktplaats en heb ik alles in 1.... maar o wat is dat nog moeilijk om zoiets jezelf te gunnen en veel geld aan mezelf uit te geven

Ik schirjf niet zoveel meer mee op het forum, het gaat me te vlug en het zijn zulke lange draden en ik heb mijn handen vol aan mezelf, maar ik drink niet en dat is het belangrijkste!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, haal een doosje oropax, van die oordoppen, breek 1 dop in twee delen, en stop ze in je oren. Want nog een maand 'afzien' is niet fijn als je vakantie hebt. ;)
Ik slaap al 10 jaar met oordoppen in en ze gaan ook zeker mee op mijn 'vakantie'

Macha, 3 weken!! gefeliciteerd! dat gaat al richting een maand! Top hoor!!

Tas, raar he, je kind zo ver weg. Komt allemaal goed!! Fijn dat ze goed is aangekomen
en verder iedereen nog een goede morgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas ik ben op 18 juni gestopt en heb dus ruim 6 weken niet gedronken.
Da's nog pril, dat realiseer ik me terdege, zeker als ik lees dat veel mensen pas later echt moeite krijgen om niet terug te vallen.
Tot mijn grote schrik kreeg ik van IB te horen dat ik al aan de laatste opdracht bezig ben en dat de behandeling dus binnenkort stopt! OEEEELP! Gek hoor, al na 8 weken het hele IB programma doorlopen hebben. Ging ook snel allemaal. De eerste 2 weken in rap tempo afgebouwd en toen 6 weken droog.
Komt misschien omdat mijn hoofdprobleem niet in de alc zelf zat/zit maar in het vluchten voor het emotionele (rouw-)proces. Denk dat ik het forum nog hard nodig ga hebben, naast de behandeling bij de psych.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik val altijd op de bank in slaap, inderdaad lekker voor de televisie.
maar meestal maakt V. me wakker, nog even kletsen en dan hops naar boven! maar inderdaad ik heb nu het gevoel of mijn nek achterstevoren staat gedraaid.
mijn heupen zijn ook niet meer in balans, vanavond maar in het bed van die kleine slapen, die heeft tenminste televisie :D

Roze zaterdag? dat was ik helemaal vergeten! misschien iets voor vanmiddag!

een beetje roze kunnen we wel gebruiken vandaag

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je tips, Dar, ik drink inderdaad te weinig. Rode biet en selderij kan ik wel wat mee!

Tapas, lekker hoor, ga er van genieten, hè?

Tasseke voel je je alleen nu? Kan ik me best voorstellen. Is ook wel lekker ff de tijd voor jezelf, toch?
Zelf ben ik te vaak alleen en ben soms wel eens jaloers op mensen die anderen om zich heen hebben. Het is niet anders en ik werk eraan om me meer onder de mensen te begeven.
Hier meelezen/meeschrijven is voor mij inderdaad het gevoel niet alleen te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Tas, gestopt ben ik een paar dagen, maar ik weet het even niet zo goed meer met die medicatie. Ik slik nu wel een wat lagere dosis omdat ik te veel last had van de bijwerkingen
het ging te goed op de ritalin zo goed dat ik mijn grenzen niet meer voelde dus ben te hard gegaan en onderuit gekukeld, daarnaast heb ik mijn antidepressiva gehalveerd de afgelopen maanden.
Op het moment gaat het niet denderend, ook niet slecht ofzo, ik maak er zeker geen zootje van en houd me keurig aan de regels maar ik voel me niet happy. Het liefst duik ik de hele dag onder in mijn huis.
Ik heb voor mezelf nu een planning gemaakt waar ik me aan houd want als ik dat niet doe voel ik me nog ongelukkiger en is dat weer een reden om mezelf op mijn kop te geven.

Het is alsof ik in een soort niemandsland zit, geen idee hoe het verder gaat, leven bij de dag, doen wat goed voor me is en hopen dat het zijn vruchten af zal werpen.

klinkt wel zwaar he, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het weer goed gaat komen. Het is al beter dan een paar weken geleden.
Ik denk wel dat de medicatie er een grote rol in speelt en heb dinsdag gelukkig weer een afspraak met de ADHD coach

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...