Sara Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Akelei en wat betreft de koekjes: persoonlijk geloof ik niet dat je een hond kunt opvoeden/trainen met alléén maar positiviteit! Bij die van mij heeft dat zeker niet gewerkt. Een keer ingrijpen en duidelijke grenzen stellen ontkom je m.i. niet aan. Doen honden onderling immers ook?Wel meteen weer belonen als ze het dan wèl goed doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Wilde je dan direct van je afspraak naar het strand gaan Tas?Rokje, bloesje, met je bikini of badpak er onder en eventueel een paar makkelijke slippers in je tas (en een badlaken, en je smeersel, en je boek, en, en, en....) Tja, of gewoon tussendoor even naar huis gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Vie,het wordt geen strand vandaag! ik denk dat ik na mijn afspraak direct de tuin induik en eens heftig ga piekeren over mijn welverdiende straf.Vervolgens even mijn boek uitlezen want je kan jezelf niet blijven straffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Morge Kirk!ik was zondag wat afwezig maar heb ik het goed gelezen dat er niemand op de verjaardag van zoonlief kwam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 he gatver!daar gaat het toch om? allemaal kadootjes?balen voor hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Mogge Kirk; wijze spreuk!Akelei er zijn ook cursussen die een andere insteek hebben hoor, er is er vast wel één bij jou in de buurt. Weet niet wat voor hond je hebt (groot in ieder geval ) en wat je er mee wilt doen? Er zijn veel mogelijkheden; africhting, behendigheid (agility), flyball enz. Maar ook voor behendigheid moet de hond wèl gehoorzaam zijn. Is ze al loops geweest? Rond die tijd zijn teefjes vaak ook ongehoorzamer, hebben dan andere dingen aan hun hoofd hihi Maar zie dat je al weg bent. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 het is ook wel een rottijd om jarig te zijn!mijn nichtje werd drie dus die had er geen erg in maar haar verjaardag werd ook tien dagen later gevierd.Dat zal ook wat worden als ze het goed gaat begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Kirky ik hoop dat komend weekend voor je zoon leuker wordt!Wijze Suf: sluit me geheel bij de attente AR aan: gefeliciteerd met de eerste week !!!Zo nu ga ik aan de slag.Eerst lopen met de honden.Dag allemaal, tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Goeiemorgen allemaal.Mooie spreuk voor vandaag. Klinkt ook best wel stom dat je bang bent om iets aan te gaan, terwijl het zo mooi is wat daar op je ligt te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Rustig hier,Ga ik me maar opmaken voor een heerlijke stranddag. Gelukkig weet ik wel wat ik mee moet nemen haha. En ben ook blij dat de griep nog niet op de stranden van Nederland is, wer een goeie reden om niet ver te gaan.Allemaal een fijne dag!!Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Nou, ik weet het niet hoor. Heb ik een strandtas gepakt, boterhammen belegd, begint het te bewolken. De buienradar zegt iets heel anders.Misschien toch maar een cultureel dagje musea + bibliotheek..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Morgen allemaal!Vie, jij 5 kilo eraf en die wil ik erbij, stuur ze even op Kirky: niet leuk voor jouw zoon, toch fijn dat hij dat spel nog kreeg.Tas: begin maar gewoon gelijk aan dat boek, veel ontspannender.En voor ieder ander haaaaaaaaaaaai Ben nog steeds aan het wassen draaien en vanavond met mijn vriend maar eens de kast verbouwen, ik heb meer kleding als ik dacht.....oepsssss.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Hallo allemaal!!Zo ik ben weer terug van vakantie!ik zie dat het hier ondertussen allemaal is doorgegaan!Vie lekker hoor 5 kilo eraf! heerlijk, zelf zou ik dat ook wel willen hoor en Els, ik heb er wel 15 voor je hoor als je ze echt wil hahaha.Witte, veel plezier op het strand, vergeet niet te smeren he!Suf, gefeliciteerd met je 7 dagen!!!Kirky, nog gefeliciteerd met je zoon's verjaardag!Tas, succes vandaag en geniet van je boek!Akelei, als je het aanpakt ben je er van af (dat ga ik zo eerst doen want bij mij is het hetzelfde!)en als ik iemand vergeten ben: Mijn welgemeende excuses!!!Liefs Leet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Hai Leet, denk dat wij elkaar nog niet kennen, ben hier pas binnengehobbeld.11 augustus start ik bij de Brijder dus ik zit in fase zenuwachtig, spannend enz...Wat de kilo's betreft: doet mij er dan maar 10, wie weet wil iemand anders de overige 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Adam, dat houd je scherp. Grapje hoor, ik leef erg mee.Groet uit A'dam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Jammer, dat je niet wat dichter bij woont Kirky.Ik heb hier ook nog wat klusjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 goede morgen uit een zonnig n-hde drukte van de verjaardag is achter de rugalles kabbelt hier rustig voortzondag een stevige discussie meegemaakt tijdens de bbqop je verjaardag mag je bij ons zeggen hoe je het wilt hebbendus mijn wens, een bbq zonder alcoholdit was waarschijnlijk een rare wens en niet erg geslaagdhet leverde een stevige discussie opdat ik alcoholist ben en nu niet meer drink ,dat is mijn soresmen is niet verslaafd en lust wel een glaasje,zonder kunnen ze, zonder probleemmijn reactie;waarom dan zo een boel commentaar?het is toch net zo gezellig zonder drank?dit verklaren jullie altijddus nu woord bij daad gevoegdmen was het er niet geheel mee eens.later veranderde de reactiede wetenschap nooit meer alcohol te [mogen] drinken,heeft inderdaad veel conseqentiesje moet veel dingen veranderen en jezelf leren dat het op een andere manier ook kanhet moeilijkste ie om erzelf van overtuigd zijn dat een leven zonder, geen kwestie is van niet mogen,maar meer van niet meer hoevenhet vraagt veranderingen in je normale patroon en je bewust zijn van de momenten dat een drankje normaal is. MAW bewust bezig zijn met alles wat je doet en je afvragen of iets gewoon of gewoonte iskortom bewust leven en je bewust zijn of jouw manier van leven ok de juiste isal met al een geslaagde alcohol-vrije bbq Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Hahahahaha, Adam ik heb geen tuin.Ik ga even naar mijn vader, die is gister van zijn fiets gevallen,(hoor ik net pas). Hij ligt op bed, dat heb ik van hem nog nooit meegemaakt.Maar ja, gekneusde ribben, aaaauuuuuwww. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Oké Adam, Ik ben aan het rommelen in m'n huisje!Instanties kunnen een mens tot het uiterste drijven,ik kan er over meepraten.Om acuut tot waanzin te vervallen, maar je gaat er droog door.Adam, je "groeit". De rommelaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Bako,ik log nog even voor je in,Geweldig een alcoholvrije BBQ.En goed dat je voet bij stuk hebt gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Allo Allo,Drup ploft ook binnen. Net gestreken en even zo warm als het strijkijzer hahaha.Sjonge Tasseke wat eng daar op die camping, kan ze niet beter terug komen?Vie ik wil je niet bang maken maar gezien je ziekteverleden moet je dit niet vertrouwen hoor.Kirky hier zakt mijn broek van af. Tegen mij hadden ze gezegd dat het bloedprikken 300 zou kosten en ik heb nooit een rekening gehad terwijl ik begin februari al ben geweest. Maar wat een prijsverschillen, hoe kan dat nou?Adam als ik je zo lees zakt de moed al in mijn schoenen hahaha Maar als de toko verkocht is ga ik toch verhuizen ondanks de burocratie hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Adam, zie persbericht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 kirky al 9 negen jaar leef ik vegetarisch vanwege een intolerantie voor dierlijk eiwithierdoor ben ik invalide gewordenvindt het niet nodig om de hele familie en vrienden kring dit op te dringenalleen ik geen vlees is genoegde familie af en toe even op scherp zetten mbt alcohol lijkt mij wel zinnigvleesvrij is iets anders,dat is een persoonlijke keus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Als je je voor de discussie aanmeldt, krijg je alle reactiesook op je E- mail adres.Niet aan te raden. Voor je het weet heb je een berg E- mail van hier tot Tokyo!Quick reply= snel antwoord. Ik bemerk geen verschil.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Ja Adam hahaha en dan ga je zo'n opmerking tegen Tina zeggen waardoor ze meteen in de lach schiet. Je bent me er ook eentje hoor.Maar Tina het doet erg zeer, dat weet ik en benijd je niet. Duurt nog lang ook dus vrolijk zal je er niet van worden en dat met deze temperaturen als je als zweet om uit de stoel op te staan. En ja vroeg me ook al af over dat vallen. Je valt behoorlijk vaak, weet je daar de oorzaak wel van? Zou je een hoop pijn kunnen besparen lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden