Spring naar bijdragen

dinsdag 4 augustus 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

eenzame brijderdag?

we hebben een klein doch hecht gezelschapje hoor,
we zijn standvastig met zijn zesjes over
nog twee keer en dan zijn we genezen!

t was wel een goed brijderdagje
t is er wel zinnig

dat eentje sloeg natuurlijk op een biertje marieke :)
en ik had voor als ze er heeeeeeeeeeeeeeeel veel moeite mee hadden wel een ander shirtje mee hoor
maar een beetje humor moet kunnen toch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, bij mij was het ook eens dat mijn huis zó vuil was, (ziekte enz.), en ik zag daar ook heel erg
tegenop, en toen heb ik een schoonmaakbedrijf (Gouden Gids) ingeschakeld...
Het kost even wat, maar dan is het ook weer spic en span! Ze nemen zelf hun eigen schoonmaakspullen, incl. stofzuiger mee, dus je hebt er geen omkijken naar! En die lui zijn wel wat gewend hoor!
Ideetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, goed wat je schreef Ziza.

Ik ben compleet uitgeteld, dubbelgevouwen, ondersteboven van mijn maandelijkse toestanden.
Oh ja, en heeeeeeeeel zielug. Ga dus maar weer vroeg naar bed, dat is toch het beste
medicijn. Gewoon maar accepteren, een paar dagen uit de roulatie. Nou ja nog een dag en dan
heb ik het ook weer overleefd. Klaag, klaag, klaag.

Trees: wat een geweldig idee van die schoonmaakploeg. Wie niet poetserig is moet slim zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos: van harte met je 1 jaar adb; :D:present::rose::D:present::rose::D:present::rose::D:present::rose:

Hier alles ok; drankvrij. Veel onderweg voor het werk; weinig en/of langzaam internet.
Ik slaap onderweg wel eens bij een gr in huis waar ik een kamertje huur. Nu ben ik op zo'n adres
waar ik de keuken mag gebruiken; ook wat er in staat. In de keuken staat van die zelfgemaakte wijn
in plastic flessen. Het was natuurlijk het eerste wat ik zag staan. De gastvrije gr zegt: pak maar wat
je wilt. Inwendig grijns ik; man je moest eens weten wat ik op kan drinken in die 4 avonden dat ik
hier ben. De eerste avond heb ik 1 dop losgedraaid en geroken; ja, hoor het is wijn.

De verslaafde in mij had genoeg argumenten:
ik ben belachelijk druk: ik mag wel wat ontspanning.
Ik ben moe: misschien slaap ik er lekker op.
Ik ben al ruim 5 maanden nuchter: het mag best voor 1 avond.
Ik draai het seizoen goed: ik mag een beloning.
Het is hier zwaar; hitte, bosbranden, mex. griep, veeleisende klanten: even alles ontvluchten
mag best.
We nemen te veel risico om maar een goed seizoen te draaien: ik wil de angst van de risico's wegdrinken, etc.

Mijn nuchtere ik kon geen zinvol argument verzinnen, want eigenlijk ben ik gewoon blij zoals het gaat. Van de 3 seizoen topmaanden heb ik er 2 opzitten
en de 3de maand zweten we ook nog wel uit.
(grapje hier ipv van iets uitzitten zweten we het uit) Maar met hoe ik me voel heeft niet zoveel te
maken met m'n omstandigheden; die waren niet zoals ik graag zou willen en zijn dat voorlopig ook nog niet.
Toch voel ik me prima waar ik nu sta; bijna vreemd eigenlijk of misschien ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zielig An,
Ik het met je te doen. Even tanden op elkaar en over een paar dagen is het voorbij.

Dar, ik ga volgend week zaterdag vliegen. Ben nu druk met allerlei voorbereidingen. Morgen allerlei vaccinatie ahelen.

Akelei, dat huis schoon, doe het lekker kalm. Neem je tijd, elke dag een stukje en binnen no-time is het weer schoon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog opzoek naar een portugees vakantieboek, maar dat lukt niet goed.
Maar mijn broertje spreekt wel wat portugees ik denk dat we het wel redden.

Ik heb nog net geen slapeloze nachten maar ben wel veel bezig met mijn komende vakantie.

Plekken opzoeken waar we gaan, hoe en dan slaapplekken regelen etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is een christelijke organisatie en daar kan je echt niet zomaar voor vrijwilligerswerk terecht! op zijn minst dien je gelovig te zijn.
Doe ik ook, maar niet in een kerk (klein obstakeltje)

In dit geval woon ik in een goddeloosdorp :D mensen tekort :D


maar ik zit er wel luchtig over te doen maar het kwam toch even hard binnen, het hele circus in januari en het afgelopen half jaar kwam nog even voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, niet via een reisorganisatie. Ik ga op eigen houtje. Dat maakt het juist spannend en avontuurlijk.

Heb altijd verzorgde reizen gehad, maar dit keer bewust gekozen alles zelf te regelen.

Brazilie staat te boek als gevaarlijk, maar ja, wie niet waagt, die beleeft weinig. Grapje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk net weer...ik ben nog steeds ingelogd...en Dar, jij zei dat ik er de hele tijd was ingelogd?? Ik had toch écht afgesloten...
Dat doe ik maar weer, als ik er over een kwartiertje "nog" ben, wil iemand dat even posten?
Dan lees ik het later wel terug!
Doei-doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vader woont al meer als 30 jaar in Portugal, samen met een andere vrouw als mijn moeder. Hij wilde niets van zijn kinderen weten en is nu 82 maar steeds weer de laatste sacramenten. In mijn ogen krijg je die maar keer. Vraagt hij nu weer om aandacht op die manier? Tis wel mijn vader............Weet er niet goed mee om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé hallo allemaal,
Ik heb net het draadje van vandaag bijgelezen. Erg moeten lachen om het t-shirt van Henk T en met ongeloof (uitpuilende ogen, open mond) naar het verhaal van Tasseke gekeken. Ongelooflijk!!!
Het lukt me niet om iedere dag te lezen of te schrijven, maar het is een goed teken: heb de tuin onder handen genomen (en sommige planten mij:-), ben naar de kapper geweest die mijn klungelige zelfpoging heeft kunnen corrigeren en ben veel buiten de deur geweest. Gisteren redelijk lethargisch achter de buis gehangen en veel geslapen.

Jurk is een drama geworden. Ik lijd aan hevige zelfoverschatting:$ Zo heb ik ooit een keer een toilet vervangen. Ik dacht dat ik de leiding wel kon doorzagen en dan heel snel de knelkoppeling erop kon plaatsen. Ging dus helemaal mis en ik wist niet eens waar de hoofdkraan zat.....Achteraf erg gelachen, maar op dat moment? Ik blijk dus geen kapster, geen geweldige coupeuse noch een goede sanitairbouwer.

Drup: ik denk dat je jezelf niet de vraag moet stellen of hij om aandacht vraagt, maar of jij nog voor zijn dood aandacht van hem wilt of dat er nog zaken zijn die jij wilt afhandelen/zeggen. Voorkom dat je zelf spijt krijgt.

Dar: is je allergische reactie helemaal weg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val er zo maar even weer tussen als jullie het niet erg vinden, ik moet de computer delen met mijn 2 dochters die elkaar nog net niet te lijf gaan
maar kijven als wijven op de Albert Cuyp over wie mag en wie al te lang is geweest achter dat ellendige ding.
O sorry ik tik weer te lange zinnen.
Ik ga straks naar mijn vriend en daar zie ik
wel een beetje tegenop.
We hebben 10jaar een relatie waarvan ik er 7jaar dronk.
Dat was natuurlijk moeilijk voor hem want hij was daar niet
blij mee en heeft het behoorlijk voor z'n kiezen gehad.
Nu drink ik 3 jaar niet meer en sindsdien is er het nodige
veranderd.
Van een triest afhankelijk angstig typje ben ik veranderd
in een redelijk zelfbewuste vrouw die weet wat ze wil in/van
een relatie.
Ondanks het feit dat mijn vriend lief is en geen tiran of zo hebben we deze
drie jaar meer meningsverschillen en ruzie(tjes) dan daarvoor.
Zo heb ik het in het kort even uitgelegd.
Ik wil maar zeggen er verandert veel als je stopt met drinken ook in relaties!
Maar toch: Als ik het over zou moeten doen stopte ik weer(haha)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...