Spring naar bijdragen

dinsdag 4 augustus 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hij is dus al eerder stervende geweest maar net als ik is hij zo sterk dus als een beer. Hij heeft zijn kinderen finaal in de steek gelaten maar dit moeten we dus weten. Wil hij vergeving? Waarom deed hij het eerder niet? Waarom moeten we naar Portugal om weer op onze bek te vallen? Wat zegt ons geweten als we niet gaan? Hoe gaan we verder als we de situatie zo laten? Vragen waar je niets mee kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Dar, dat lijkt me ook heel heftig. Bah, word er naar van.

Drup: alleen wat jij ervan wilt. Je moet denk ik niet rekenen op een groot mea culpa van hem. En je bent echt geen slecht mens als je er zelf geen behoefte meer aan hebt. Uiteindelijk moet jij er vrede mee hebben en niemand anders. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid!

Nou HenkT, wat je zegt:D Het spoot echt alle kanten uit. Voordeel was dat ik de oude pot er al had afgehaald anders was het hele huis ondergestroomd. Ik ben als miss wet t-shirt (en geloof me, dat zag er echt niet uit) naar de eerst beste buurman gerend. Die heeft me echt uit staan lachen. Ach, het verhaal doet het leuk op verjaardagen.....

Ik moet eigenlijk nog eten, maar heb totaal geen honger. Tis hier ook nog zo broeierig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik wil niet gaan want toen mijn man overleed keek hij ook niet naar me om en dat vergeef ik hem nooit meer. Maar het is mijn vader dus als ik spijt krijg kan ik het nooit meer over doen. Of erger kan hem nooit meer recht in zijn gezicht zeggen dat hij een hufter was. Dat is het dubbele gevoel he, liefde en haat staan naast elkaar geloof ik. Moet weer echt ff denken want hij weet niet eens dat zijn dochter erg ziek is en wil dat ook zo laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing , goed van je.

Dar, is wel naar om zoiets mee te maken.

Drup, ik heb mijn vader ook jarenlang gehaat maar uiteindelijk besefte ik dat het zijn gedrag was, hij heeft een aantal zaken niet goed gedaan.

Met haten, rancune heb ik alleen mezelf mee, dus heb ik los gelaten. Na loslaten, was er geen plaats meer voor negatieve gevoelens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over loslaten gesproken: mijn geval veel minder erg, hoor. Maar ben nu bezig aan het schrijven van een afscheidsbrief aan mijn toekomstige ex. Pfff, heeft er iemand nog een kilo tissues? Hoop dat ik ooit op dit jaar kan terugkijken en kan lachen. Sorry, moet dit gewoon even kwijt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het moment dat je geen boosheid, rancune, gemist etc voelt heb je het in principe al losgelaten.

Vergeten doe je niet, het menselijke geheugen is daarvoor te fantastisch. En soms kunnen bepaalde herinneringen weer even de pijn doen opkomen.

Als ik nu naar mijn vader kijk, zie ik een oude man, die gevormd is door zijn tijd en ons probeerde op te voeden zoals hij meende dat het goed was. Hij had ook geen gebruiksaanwijzingen gekregen.

Als ik naar mijn exen kijk, zie ik mannen met grote problemen. Wat ik meen dat ze me aangedaan hebben, heb ik ook toegelaten.

Er valt niemand iets meer te verwijten. De pijntjes zijn er weleens om hoe mooi het niet had kunnen zijn.

Maar de werkelijkheid, is de werkelijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zit een export-funktie bij, Kirky.
Daarmee kun je al je PB's in een Word-doc zetten.
Alleen staat het dan niet meer op de goede volgorde, en ik dacht dat je de onvangen en de verzonden PB's apart moest exporteren.
Maar dat weet ik niet zeker meer want ik hoefde al heel lang niet te exporteren want ik krijg nooit meer PB's, boehoehoe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...