Spring naar bijdragen

dinsdag 4 augustus 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

Akelei en wat betreft de koekjes: persoonlijk geloof ik niet dat je een hond kunt opvoeden/trainen met alléén maar positiviteit! Bij die van mij heeft dat zeker niet gewerkt. Een keer ingrijpen en duidelijke grenzen stellen ontkom je m.i. niet aan. Doen honden onderling immers ook?
Wel meteen weer belonen als ze het dan wèl goed doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wilde je dan direct van je afspraak naar het strand gaan Tas?
Rokje, bloesje, met je bikini of badpak er onder en eventueel een paar makkelijke slippers in je tas (en een badlaken, en je smeersel, en je boek, en, en, en....) Tja, of gewoon tussendoor even naar huis gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Kirk; wijze spreuk!

Akelei er zijn ook cursussen die een andere insteek hebben hoor, er is er vast wel één bij jou in de buurt. Weet niet wat voor hond je hebt (groot in ieder geval :D) en wat je er mee wilt doen? Er zijn veel mogelijkheden; africhting, behendigheid (agility), flyball enz. Maar ook voor behendigheid moet de hond wèl gehoorzaam zijn. Is ze al loops geweest? Rond die tijd zijn teefjes vaak ook ongehoorzamer, hebben dan andere dingen aan hun hoofd hihi ;)
Maar zie dat je al weg bent. Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig hier,
Ga ik me maar opmaken voor een heerlijke stranddag. Gelukkig weet ik wel wat ik mee moet nemen haha. En ben ook blij dat de griep nog niet op de stranden van Nederland is, wer een goeie reden om niet ver te gaan.
Allemaal een fijne dag!!
Laterzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal!

Vie, jij 5 kilo eraf en die wil ik erbij, stuur ze even op :D
Kirky: niet leuk voor jouw zoon, toch fijn dat hij dat spel nog kreeg.
Tas: begin maar gewoon gelijk aan dat boek, veel ontspannender.

En voor ieder ander haaaaaaaaaaaai :D

Ben nog steeds aan het wassen draaien en vanavond met mijn vriend maar eens de kast verbouwen, ik heb meer kleding als ik dacht.....oepsssss..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!!

Zo ik ben weer terug van vakantie!
ik zie dat het hier ondertussen allemaal is doorgegaan!
Vie lekker hoor 5 kilo eraf! heerlijk, zelf zou ik dat ook wel willen hoor en Els, ik heb er wel 15 voor je hoor als je ze echt wil hahaha.

Witte, veel plezier op het strand, vergeet niet te smeren he!
Suf, gefeliciteerd met je 7 dagen!!!
Kirky, nog gefeliciteerd met je zoon's verjaardag!
Tas, succes vandaag en geniet van je boek!
Akelei, als je het aanpakt ben je er van af (dat ga ik zo eerst doen want bij mij is het hetzelfde!)
en als ik iemand vergeten ben: Mijn welgemeende excuses!!!

Liefs Leet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen uit een zonnig n-h
de drukte van de verjaardag is achter de rug
alles kabbelt hier rustig voort
zondag een stevige discussie meegemaakt tijdens de bbq
op je verjaardag mag je bij ons zeggen hoe je het wilt hebben
dus mijn wens, een bbq zonder alcohol
dit was waarschijnlijk een rare wens en niet erg geslaagd
het leverde een stevige discussie op
dat ik alcoholist ben en nu niet meer drink ,dat is mijn sores
men is niet verslaafd en lust wel een glaasje,zonder kunnen ze, zonder probleem
mijn reactie;waarom dan zo een boel commentaar?
het is toch net zo gezellig zonder drank?
dit verklaren jullie altijd
dus nu woord bij daad gevoegd
men was het er niet geheel mee eens.
later veranderde de reactie
de wetenschap nooit meer alcohol te [mogen] drinken,heeft inderdaad veel conseqenties
je moet veel dingen veranderen en jezelf leren dat het op een andere manier ook kan
het moeilijkste ie om erzelf van overtuigd zijn dat een leven zonder, geen kwestie is van niet mogen,maar meer van niet meer hoeven
het vraagt veranderingen in je normale patroon en je bewust zijn van de momenten dat een drankje normaal is. MAW bewust bezig zijn met alles wat je doet en je afvragen of iets gewoon of gewoonte is
kortom bewust leven en je bewust zijn of jouw manier van leven ok de juiste is
al met al een geslaagde alcohol-vrije bbq

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allo Allo,

Drup ploft ook binnen. Net gestreken en even zo warm als het strijkijzer hahaha.

Sjonge Tasseke wat eng daar op die camping, kan ze niet beter terug komen?

Vie ik wil je niet bang maken maar gezien je ziekteverleden moet je dit niet vertrouwen hoor.

Kirky hier zakt mijn broek van af. Tegen mij hadden ze gezegd dat het bloedprikken 300 zou kosten en ik heb nooit een rekening gehad terwijl ik begin februari al ben geweest. Maar wat een prijsverschillen, hoe kan dat nou?

Adam als ik je zo lees zakt de moed al in mijn schoenen hahaha Maar als de toko verkocht is ga ik toch verhuizen ondanks de burocratie hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kirky al 9 negen jaar leef ik vegetarisch vanwege een intolerantie voor dierlijk eiwit
hierdoor ben ik invalide geworden
vindt het niet nodig om de hele familie en vrienden kring dit op te dringen
alleen ik geen vlees is genoeg
de familie af en toe even op scherp zetten mbt alcohol lijkt mij wel zinnig
vleesvrij is iets anders,dat is een persoonlijke keus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Adam hahaha en dan ga je zo'n opmerking tegen Tina zeggen waardoor ze meteen in de lach schiet. Je bent me er ook eentje hoor.

Maar Tina het doet erg zeer, dat weet ik en benijd je niet. Duurt nog lang ook dus vrolijk zal je er niet van worden en dat met deze temperaturen als je als zweet om uit de stoel op te staan. En ja vroeg me ook al af over dat vallen. Je valt behoorlijk vaak, weet je daar de oorzaak wel van? Zou je een hoop pijn kunnen besparen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...