Spring naar bijdragen

Voorstellen....


super1975

Aanbevolen berichten

Onverwerkt verlies uit het verleden: mijn vader viel op 57 jarige leeftijd zo vanuit het niets dood naast mij neer....ik heb hem nog mogen reanimeren echter zonder resultaat. Hij had een eigen zaak en ik ben zijn enigste zoon en boekhouder. Dus de afwikkeling kwam direct op mijn schouders terecht. Tevens vertrok mijn schoonvader in datzelfde jaar na 30 jaar omdat hij een andere vrouw had, je begrijpt dat dit er allemaal nogal inhakte.... Verder hebben wij 5 gezonde kinderen maar dit heeft 12 zwangerschappen gekost.....(krijgen er nu ook niet meer hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klinkt alsof je er de vinger achter hebt gekregen. Daar kun je mee verder en daar ben je dan ook mee bezig.

Ontzettend goed!

Je hebt een druk gezin met vijf kinderen en ik weet niet hoeveel tijd je dan nog voor jezelf hebt. Ik ben denk ik geen HSP, maar heb er wel wat last van dat dingen flink binnen kunnen komen. Hardlopen en yoga zijn goed voor rust in mijn hoofd. Mindfulness wordt ook vaak genoemd, maar ik heb er geen ervaring mee.

Nogmaals succes, Super!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Super,

 

Goed bezig! Repect...

Da's vast een gezellige drukte...een gezin van vijf!

Belangrijk om dan ook af en toe een moment voor jezelf te pakken...

Ik vind yoga en mindfulness fijn...maar op vaste tijden een wandeling doet mij ook goed!

Helaas ben ik blessure gevoelig voor hardlopen...de tijd dat ik dat deed merkte ik ook dat het 

goed hielp om mijn hoofd leeg te maken.

 

Succes met jouw proces Super!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Dag allemaal,

Het is alweer een tijd geleden dat ik hier iets heb geschreven. Het gaat gelukkig hartstikke goed met mij! Drink nog steeds niet en gebruik elke dag nog keurig de Refusal. 1x in de 6 weken heb ik een gesprek met de huisarts en de psycholoog. We zijn ondertussen verhuisd en iedereen heeft zijn draai gevonden. Momenteel zitten we voor 6 weken in onze stacaravan op de camping. Moet zelf nog 2 weken werken en dan heb ik heerlijk 4 weken vakantie. Ik zie best nog wel tegen onze "campingperiode" op omdat er hier best nog wel stevig gedronken wordt. Onze goede vrienden hier weten van de situatie, en hebben er het volle begrip voor. Ben wel blij dat ik de keuze voor een alcoholvrij leven heb gemaakt, je krijgt er echt veel voor terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Vandaag ben ik bijna 1 jaar alcoholvrij, maar wat heb ik vandaag een ontzettend moeilijke dag, kan geen drank zien staan en daarom heb ik alles wat we nog in huis hadden door de gootsteen gegooid. Ik heb dit niet eerder gehad, het valt mij vandaag maar zo aan. Kan geen reden vinden waarom..., denk dat dit nu verslaving is.

 

Maar op tijd naar bed, morgen maar eens weer zien en vooral niet drinken want dat wil ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...