AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Goede morgen allemaal,ik ben wat eerder wakker geworden dan gepland, dus kan nu goed wakker worden;)dank voor de koffie ik heb al gepaktVie gefeliciteerd met je lief:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Excuus voor mijn rare bericht vanochtendSaf! Heel veel plezier vandaag meid!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Mooi Hannah!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hannah, welke slik jij? Of slikte jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Oké, toch eens voorleggen bij mijn huisarts, die merateline helpt voor geen meter.Thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hoi Blacky!Toch fijn even wat van je te horen en vooral dat je nog steeds droog staat en met de liefde voor je katten komt het wel goed met jouw.Als je maar ergens liefde kan geven en ontvangen, bij een mens of een dier lijkt mij belangrijk.En Dar is weg, tja zo gaat dat, ik heb het hier al wel vaker meegemaakt dat men nooit meer terug komt.Hoort ook bij het leven.Ze zal gemist worden, maar ze zal haar redenen hebben gehad om het niet meer te willen.Dat moet gerespecteert worden.Dus Dar het ga je goed!S. is bij de paragnost geweest, geen idee wat je daar moet zoeken maar het ligt en zal nooit in mijn blikveld liggen.Ik kijk liever zelf hoe ik in elkaar zit en de toekomst wil ik nietw eten, die wil ik beleven.En Marjo heeft een toverbal gegeten die is weer in een nieuwe fase begonnen.Ik hoop dat deze net zo spannend gaat worden als de laatste.En ik zit hier te genieten van en kopje koffie, heb heerlijk geslapen en wacht op de allerliefste Cactus die er bij Tactus werkt.Niet gedroomt over intervieuws gelukkig en ook nu nog niet zenuwachtig.Dat is wel het meest fijne aan mijn leeftijd van bijna 50, dat je de dingen zo goed gewoon op je af kan laten komen.Waarom paniek voordat er paniek is.Toch wel een bijzondere dag en ik durf wel te verklappen dat het op een nieuwsprogramma komt maar niet het NOS.Of heb ik nu teveel gezegt?Nou dan haalt de moderator het maar weer weg :-)Sturen jullie allemaal wat positieve energie naar het Hoge Noorden om 10.30 uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Els door het drinken is je REM slaap verstoord, het kan wel drie maanden duren voor je die weer hersteld hebt.Hier zijn wat tips die mij hebben geholpen bij mij slaapprobleemDe meeste mensen die stoppen met drinken hebben in het begin moeite met slapen. Na een aantal dagen en soms pas weken, herstelt dit zich weer. Door het drinken van alcohol is het natuurlijke slaapritme erg verstoord. Het lichaam heeft tijd nodig om dit weer te herstellen. We kunnen een aantal dingen noemen die u hierbij kunnen helpen: * Accepteer dat u de komende tijd slecht zult slapen en houdt er in uw dagelijkse bezigheden rekening mee. Haal de spanning eraf dat u perse wilt slapen. * Verschuif niet uw dag-en nachtritme; ga niet overdag slapen * Doe 's avonds iets anders dan dat u gewend bent, ga bijvoorbeeld nog even rustig een blokje omlopen en drink daarna nog een beker warme melk met honing of anijs * Ga niet vlak voor het naar bed gaan nog iets doen waarbij u zich geestelijk moet inspannen * Leer uzelf een aantal ontspanningstechnieken die u 's nachts kunt toepassen. Ook al slaapt u niet, u ontspant dan in ieder geval wel * Leg een boek naast u bed, dat makkelijk te lezen is en geen spanning oproept * Overleg eventueel met uw huisarts voor wat ondersteunende medicatie voor een paar dagen * Geef niet toe aan de verleiding om weer te drinken om te kunnen slapen. Op langere termijn levert dit geen resultaat op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Dank Safi!Ik merk nog iets mafs op momenteel!Blijkbaar heb ik jarenlang mijn echte gevoelens weggestopt met de drank.Dit is dag 7 nuchter en nu begint mijn (hele) oude gevoel terug te komen, dus niet verdrietig in een soort dronkevrouwsroes maar gewoon zoals ik echt ben, onvoorstelbaar! Dit gevoel heb ik dus 10 jaar niet gehad!Begrijp je wat ik bedoel?Normaal gesproken nam ik een biertje maar nu ervaar ik sinds tig jaar verdriet nuchter!Rare gewaarwoording. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Saf,Toitoi,het gaat heus wel allemaal goed.EEn beetje plankenkoorts hoort erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Goedemorgen,Dar vertrokken. That's life.Het gaat als het gaat.Ik had van iemand met een redelijke taalvaardigheidechter enige uitleg verwacht.Zeker als je altijd nogal prominent aanwezig bent!Verder is ze niet de eerste die vertrekt, het zij zo!Ze redt zich wel, denk ik.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Morgen Naat, heb ff een pb gestuurd naar je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Lieve Marjo,Waarom excuus voor je berichtje,Ik vind een gewaarschuwd mens telt voor twee he,en die tijd komt er ook echt weer aan, al ben je er een beetje vroeg meeSafi heel veel succes om half elf en geniet ervan .Hannah wat goed van je om zonder slaapmedicatie verder te willen en te doen:)Met mij gaat het nog steeds goed zonder alcohol ,al heb ik ook heus wel m`n ups en downs,maar ik sla me er aardig goed doorheenJammer dat Dar weg is, ik had heel veel aan haar.Verder voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffffelllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Dà g iedereen.Wà t? Dar weg? Waarom?Door dat gedoe met Gerard?Zal straks proberen terug te lezen.Zò mijn verjaardag is achter de rug.Was prima maar goed dat het voorbij is,ik geef er niet om.Nog 1 week en dan gaan de kinderen weernaar school. Heerlijk!!Alles weer gewoon!Nu even lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hoi Suffertje,gefeliciteerd met je 3 weken!!!!ik zit nu op 2 en ben daar al blij mee.Je vriendin heeft mischien deze keuze juist moeten maken om het voor jou zo ver te laten komen.Het helpt je gemotiveerd houden om nu vol te houden en weet waar je het voor doet.In 1e plaats voor jezelf, en een goede 2e is je gezin natuurlijk, mag ook andersom van mij.Maar hoe dan ook, zo bezien is die keuze misschien wel de juiste, dat kun je achteraf pas zeggen.Nou zware kost al weer voor de maandagmorgen.Ik heb er net een uurtje spinnen in de sportschool op zitten,alle maltjes zijn eruit gezweeten de zon schijnt!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Bedankt Jane, Deze theorie hebben ook al diverse mensen erop losgelaten, maar dan nog, er zijn nog wat onvolkomenheden en ik snap een aantal dingen niet. Maar idd, deze theorie snijdt wel hot.Jij lekker gezond bezig geweest dus...moet ik ook maar weer gaan doen. Maar nu de tijd ervoor vinden. En de energie.Zit geen vet meer op mijn lijf, ben enorm afgevallen de laatste maanden. Werd er net weer (op mijn werk) op aangesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hihihi, Vie, dan had je wel eens mogen zeggen dat je contact opgenomen had. Hadden mensen hier zich niet zo'n zorgen hoeven te maken en had ik niet in te hoeven loggen en mail te hoeven schrijven. Nou, mooi i.i.g. dat de lucht geklaard is. Hoeft niemand zich meer druk te maken. Want het is toch beter om zelf van iemand iets te horen dan via, via. Toch? Thanks Blackster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 je kan ook gewoon spieren kweken suffertje,je gaat je er in elk geval positiever door voelen is mijn ervaring.Als ik mijn sporten niet had, was ik er al lang niet meer geweest.Niet dat de drempel niet hoos is soms, maar ik weet gewoon dat ik me er altijd beter door voel.Net als door niet te drinken.En beiden versterken elkaar weer positief,dus raar eigenlijk dat ik daar 55 voor moet worden om er naar te leven.na ja, better let dan net, zegt een wijs fries spreekwoord,behoeft geen vertaling toch?Hup de zon in,doei en tot later!PS Els: de 1e week is de grootste drempeL!(geloof ik) gefeliciteerd!Naat: succes morgen, zal voor je duimen.Saf: het is vast heel goed gegaan, of nog? Mag je nu zeggen waarop en hoelaat uitzending is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Suf ik vind het harstikke goed van je dat je niet drinkten volhoudt!Juist nu nu je het zo moeilijk hebt!Ik hoop dat het weer goed komt,alcohol kan zo'n verwoestend effect hebbenop relaties maar dat weetje vast zelf ook wel!Ik begrijp niet dat mijn vriend het volgehouden heeftmet mij!Hij vertelde dat hij wel eens op de fiets zat opweg naar mij en bang was mij dood aan te treffen!Verschrikkelijk toch? En aan mij ging het totaalvoorbij,(zoals alles zo ongeveer).Wat doet zo"n paragnost nou, vertelt hij iets over jeverleden of toekomst?Geeft hij raad of advies?Ik weet er weinig van maar ben wel nieuwsgierig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Blacky: wat heerlijk wat van je te horen!!!En het gaat zo goed met je, geweldig.Dikke knuffel!!!!!!We gaan er vandaag gewoon een mooie dag van maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 hahaha,volgens mij kletsen we allemaal langs elkaar heen!!Vie,ik had allang je bericht gelezen dat het goed met blacky ging ik vond het alleen vervelend dat ze nu wordt lastiggevallen door onzin van hier, dat heeft niets met jou of spudderdespud te maken!!! alleen maar lief dat ze nog de moeite neemt om iedereen gerust te stellen.Spudderdespud, zeg!!!hoe issie nuuuu?Zo mijn eerste werkdag zit erop, heel veel geklets en nog meer gekletst en nog meer en nu?ikke benne moe soms kan je beter moe zijn van lichamelijk werk dan van het geestelijke hoor, ben nu al uitgewoond!niet gedeerd, ik begin aan de luch en dan ga ik mijzelf eens lichamelijk afbeulen, ga lopend boodschappen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 raden????hmmmm,is het zomaar uit de lucht komen vallen?we kunnen haar gewoon niet missen? nee, nee, ik weet het!!!!Het was een bommetjeeeeeeewaarom raden naar dingen die ik allang weet? :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 dat is het voordeel als je hier al wat langer rondhangt!Blacky, schreef al stukken minder in die periode en de plaatsgevonden contacten waren zooooo hecht......... dat ze beide niet verder kwamen dan goedemorgen, als dat al gebeurde!als je dan 1 en 1 gaat optellen............dan kom je bij voorbaat tot de conclusie....onzin en dan daarbij, heeft Vie gisteren direct aangegeven dat het goed ging met haar, dus vond ik het niet echt nodig voor haar om persoonlijk te reageren.wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet leuk vond!ik lees altijd graag goede berichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 goed gelovige peer van me:Dstaat er vandaag nog wat leuks op jouw programma?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 ach ja,ik had vluchtig iets gelezen!je schoonvader is ziek, is hij opgenomen of nog gewoon thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Naat30, waar heb je een intake gesprek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden