Spring naar bijdragen

Nieuwe dag...


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haal even adem kirk!!!

Ik ga trouwens straks ook iets doen!!
ik heb een tuin die onder handen genomen moet worden, ga nu maar niet als hobbyist aan het werk maar als werkneemster, misschien wil het dan nog wat worden.

de wekker staat op 9.15 en dan douchen en hop de tuin in!

ohhh, tijd genoeg voor koffie en nog een peuk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk theemuts dat je naar het tuinhuis kan, ik denk dat dochterlief maar beneden moet slapen als het zo warm wordt, kamperen in huis zeg maar :D
Tasseke geweldigggg, vier katten mee uit wandelen, ik zeg: foto's! geintje :D
Maar wel lekker zo in de vroegte en nikste voor gek lopen.
Oef, Naat is al onderweg naar haar intakegesprek, ik duim voor haar.
Vie, al een afspraak met de tandarts? 'lekker' dagje had je gisteren zeg.
Tasseke, dan hoor je niet in bed te duiken maar tafel te dekken :D
Ow help, lees onderwerp tandarts, morgen heb ik mijn gesprek bij mijn brijderbegeleider en overmorgen huisarts: bedoeling 1, tandarts opjutten dat ik een gebit moet vóór half oktober want per november heb ik een baan!
Ook morgen Kirk, ja het woord moeten vermijden is prima!
Heel veel sterkte met schoonvader, klinkt zeker niet goed.

Wb bakkers en verse broodjes, bakt hier iemand ook zelf brood?
Wil ik weer gaan doen, ik wil zoveel gaan doen :D
Zonder broodbakmachine trouwens maar lekker zelf kneden.

Ik ben vandaag onwijs blij, heb weer eens giga goed geslapen na 2 waardeloze nachten en ik zit vandaag op dag 8!!!! Eerste week zit erop en ik zit met koffie en een bigsmile hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kirky,

Slecht nieuws dus. Zagen jullie dit aankomen of gaat het ineens heel snel? Sterkte, ook voor je vrouw natuurlijk!

Kan me helemaal vinden in jullie ochtendliefhebberij. Als ik werk moet ik altijd de bus van iets voor zessen hebben en trein nog voor de spits, heerlijk.

Ik ben nu op weg naar het station, daarna de trein in op weg naar de intake. Voor het eerst in tijden slecht geslapen... Vreemd, ik slaap zonder drank altijd goed, met juist slecht. Anders dan de meesten hier lijkt het wel.


Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentine, heel veel succes vandaag!
Ik was vroeger een uitslaper maar ook ik geniet ervan tegenwoordig om vroeg wakker te zijn.
Lekker rustig teuten, koffie wat eten enz.
Ik zal trouwens wel moeten, over een paar maandjes aan het werk en dan zal ik ook soms moeten bussen en treinen :D

Hahaha, Tasseke, ja he, wat is het fijn om blij te zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

brrrr, openbaar vervoer!!!

als ik ergens van in de stress ga is het wel openbaar vervoer op de ochtend!
heerlijk, met zijn allen tegelijk in de trein, eventjes proppen anders moet je een andere nemen en ben je te laat op het werk!

ik heb altijd pech, want ik sta altijd bij iemand die net géén tijd heeft gehad om zijn tanden te poetsen of tegen een ander viespersoon aangedrukt, die dan ook nog een praatje met je gaat maken.
ooohhh, wat had je gedacht van iemand die dan ook nog mobiel staat te bellen? lekker al dat getetter in je oor, of je wordt betast!
nah, voor mij geen openbaar vervoer meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkdag?

hahaha,
ik ben gisteren weer begonnen met de brijder!
deze week verloopt nog redelijk rustig maar al mijn therapieen en andere afspraken zijn weer begonnen.
vanaf volgende week begin ik ook officieel met mijn taakstraf.
ik ervaar dit als een normale werkweek en geeft dus weer rust en regelmaat! maar echt werk is het niet hoor :D

Maar goed, de brijder........
het was eigenlijk beregezellig, ik had haar al 6 weken niet gezien, dus hadden we heel veel bij te kletsen.
kan het eigenlijk niet echt therapie noemen, doe het al voor de tweede keer dus mijn sessie is eigenlijk gewoon bijkletsen en de vinger aan de pols houden.
elke maandag een koffiesessie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zie je wel Tas, ik was dus in de war met je taakwerk (straf is zo'n rotwoord). Dacht dat je daar gisteren mee was begonnen.
Leuk, dat je de therapie opvat als gezelligheid. (Bedoel: twee vliegen in 1 klap: vinger aan de pols + gezelligheid nog ook.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dat de intakers al op weg zijn maar ik duim voor ze en ben benieuwd.

Kirky hou je hoofd koel, het worden warme dagen :rose:
Sterkte met je schoonvader!

Ja Tas, wat kan je agenda vol zitten met therapieën enzo, hè? Naast Tactus, psychologe en fysio nu ook nog met 't oude hondje heen en weer naar de kliniek. Ze gedraagt zich zo anders sinds gisteren. Andere hond snapt er niks van dus hebben ze ook nog eens onderlinge schermutselingen. Zoals om 04.15 vannacht. Lekker hoor als je net ligt te dromen :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Els,

ik doe individueel therapie.
moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waarom en zit me nu ook wel af te vragen wat ik straks moet doen!

maar ik loop daar al een tijdje en ik hoef niet meer door de eerste periode heen, waarbij je de begeleiding krijgt in het stoppen.
ik ben al 1,5 jaar gestopt voor mij ligt de nadruk op het tijdig signaleren van terugvallen, maar wat als de therapie klaar is?
dat is voor ons ook nog de vraag, er zijn namelijk in mijn woonplaats geen groepen voor mensen die al lange tijd droogstaan.
misschien dan toch de AA bijeenkomsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom is het ov voor de spits zo fijn Tas! Rust, twee mensen per coupe... Maar in het verleden heb ik ook later gereisd en dat was idd niet altijd even fris. Ik word ook altijd een beetje lacherig in zo'n volle coupe met chagrijnige mensen die proberen zo min mogelijk contact te maken terwijl ze op een kluitje zitten. Doodse stilte. Schiet dan bijna in de lach.

Ik moet om half elf. Zie niet op tegen het gesprek maar die testuitslagen... Ben vooral nerveus voor longfoto, ze blijken naar alle afwijkingen te kijken, niet alleen tbc, en gezien het feit dat ik al 10 jaar rook. Zal je zien dat de rest ok is, geen alco schade maar wel beschadigde longen...

Raar he muts, als ik langer dan een dag achter elkaar veel dronk werd ik altijd na een paar uur gebroken wakker en kon ik niet meer slapen....vreselijk!

Bijkomstigheid: ben op het station door een wesp in mijn hals gestoken, wordt steeds roder...

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR en Sara van harte!!!!

Hoi Els, wat klink je blij! Word ik helemaal vrolijk van zeg! En theetje, dag drie he, hoe voel je je, naast een volle frisbuik?

Wat doet je hondje anders Sara? Wat voor hondje is het?

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...