Spring naar bijdragen

donderdag 20 augustus


Mai

Aanbevolen berichten

Dank Albertina, lekker met schuim.
Is dat een reëele optie die ze je hebben voorgelegd, een corset?
Ik heb er namelijk een voor als ik echt lange wandelingen ga maken, heb namelijk een hernia dus zonder gaat dat niet. Ziet er tegenwoordig heel sportief uit hoor, je hoeft je daarbij niet zo'n vleeskleurig oma-geval voor te stellen.

Nou Tas, zo'n boksbal, jij zegt het als een grapje, maar dat vind ik best een goed idee.
Even googlen wat dat kost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yo Eureka,
Niks pas 6, al 6, de eersten zijn het belangrijkst.
Als je 6 kunt, kun je 60, 600 enz enz

Albertina, heel veel sterkte straks in dat ZH met dit warme weer! Geen pretje, maar hopelijk kom je er weer beter uit en ben je blij dat het achter de rug us. Dat getob met die rug is niks. Zet m op!

Pem gefeliciteerd met je 3 maanden!!! Da's het vooruitzicht voor Eureka straks ook en ook voor de pact-maatjes!!!! We gaan ervoor he?

AR gefeliciteerd met je baan!!! Het kan dus nog, zelfs in deze barre tijden. Dat geeft weer hoop.

Kirky, we zijn er voor je, en je ziet iedereen vult wat in bij **** (maar het kan ook vermomd gevloek zijn natuurlijk of frustratie die niet in woorden uit valt te drukken), maar alleen jij weet het, kunt het hier dus ook uiten!

Een frisse dag, ondanks de warmte
vanmiddag op tijd weer binnen/veilig zijn want het wordt hommeles!!!
groetjes Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal

Voor wie het nog niet weet want gisteren ben ik naar Will gegaan na mijn werk. Ik heb die baan en ben superblij.

Gewone 40 urige werkweek, maandag tot en met vrijdag, weekenden vrij ;)(wat moet ik doen met zoveel tijd? nou lekker met Will en de hondjes bezig zijn hoor:)) en verplicht 14 dagen vrij tussen kerst en oud en nieuw want da is het bedrijf dicht.

Pem Gefeliciteerd

Kirky hoe is het? Kop op Joh, val niet in een gat hoor nu:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR nog van harte, ben blij voor jou. Wanneer gaat het in?

Tas ik hou ook een half oog op de was: naar binnen... nee nou gaat de zon weer schijnen, laat maar even hangen.... oh nou gaat het toch bijna regenen, toch maar....
Wat worden we toch eigenlijk geregeerd door het weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen trouwens Houtje!!!

ik spring even snel onder de douche, ik heb werkelijkwaar nog niets uigevoerd :huh:
zelfs de ochtendwandeling heb ik overgeslagen.

nou ja, het is toch te benauwd om uberhaupt iets uit te voeren, ik ga dus op mijn gemakje wachten dat het 15.00 uur is!
stomme afspraken ook laat in de middag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR van méér dan harte gefeliciteerd! :rose::):moon:

Tas, ik heb gewoon van die lange lijnen op zolder hoor en doe haast niets in de droger (te duur ivm elektriciteit) en de shirtjes en broeken kreuken zich lam. Dus waar ik dat ding voor heb? Voor de handdoeken en als het nodig is om snel wat te drogen.
O ja tip: doe je was in de droger tot strijkdroog en hang hem dan op: zacht én kreukelloos (bijna).

Zoon wil naar de Lek om te zwemmen om 1200 uur da's best een eind fietsen met een stel. Ik heb al gezegd dat het niet mag ivm onweer e.d. Woest was die.
Had beter kunnen wachten tot 1200 uur met verbieden, dan betrekt het vanzelf wel :o.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, en dan zal je net zien dat het strakjes helemaal opklaart en de hele middag het heerlijkste weer van de wereld blijft.

Jane vind jij dat ook zo vervelend, als je een plan hebt gemaakt en het gaat dan niet door?
Ik maak tegenwoordig altijd een plan B, anders word ik veel te sikkeneurig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou niet weten waar ik de was binnen kan ophangen!

ik heb nog van die hang en sta wasrekken maar dan kan het alleen in de kamer staan, lekker hoor met een open keuken en een sigarettenjunk.

de droger is de enige luxe die ik mijzelf permiteer!
niet liegen, ook de vaatwasser maar die gebruik ik maar eens in de drie dagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Vie, maar plan B is Elsm (Bleiswijk) en ook dat is 1/2 fietsen na de trein, en daar ga je niet voor ff naar toe, te duur. Dus daar durf ik helemaal niet heen nu, gelukkig over een week met mijn zussen alsnog, dus dat houd ik tegoed.
Maar ja, plan C was er niet, aldoende leert men.
Ga het nog ff afwachten
wie weet valt het mee
gr Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...