Spring naar bijdragen

donderdag 20 augustus


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

AR, proficiat met je nieuwe baan!

Hannah, je hebt het niet makkelijk. Ik wens je veel sterkte :heart:
Nu gaat dit ""keurige vrouwtje"" (haha) haar grote zweetvoeten wassen.
Ja dat is wel keurig he dat ik dat doe.

Het was een lange dag achter de computer.
Ik ga zo lekker nog even bankhangen.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben er weer hoor :)
Was even supersjaggie, sorrie voor mn geknor.
En het was geen rebellie ofzo, dat wil ik nog wel even duidelijk maken, hoezo zou ik hier willen rebelleren met qouten. Echt een rare gedachte.
Ik ga voortaan gewoon weer reageren zoals ik altijd deed, namelijk de naam vermelden, te beginnen met:

Valentine, bedankt voor je knuffel ! Die was wel even nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelooflijk, maar waar, dochter heeft voor ons beiden gekookt. OK, simpel, maar toch! Het was lekker.
Zoon kwam nog even over huis, maar wel met een ontzettend rothumeur. Hij was snel weer weg. Dochter kreeg de volle laag van ... ja, van wat, he? Die windt zich niet op en ging verder met koken. Ik was boven bezig en tegen dat ik beneden kwam, was ie alweer weg.
Nu ga ik even een flinke pauze nemen. Ik ben kapot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, sukses morgen. Ik hoop dat je weer kunt starten.

Hanna, Wat moeilijk zo,n puber. En ja het einde is nog niet in zicht als het daar aan ligt.
Je zult wel blij zijn dat ze volgende week weer naar school gaan.

Trees, Goed van je dat je weer hulp hebt gevraagd. Ik hoop je deze keer wel voor te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

persoonlijk zie ik het eigenlijk als een sterk punt van mij , ruim een jaar alcoholvrij .


ik kan dat niet zien als zwakte .





Hoezo zou een jaar alcoholvrij zijn een zwakte zijn? Laat je niets wijsmaken, lieve Kirky. Wie een alcoholvrij als een zwakte ziet, zal nodig eens naar zijn of haar alcoholgebruik moeten kijken. Misschien iemand die erg afhankelijk van alcohol is, maar dat nog niet wil toegeven.

En mensen, Refusal of Antabus nemen is echt geen zwaktebod, maar getuigt echt van een sterk karakter en een sterke wil om van de alcohol af te blijven. Ik was en ben er blij mee. En dat geldt ook voor antidepressiva. Oh, oh, wat was ik daar toch tegen, gewoon omdat ik er niet aan wou dat ik gewoon ziek ben en een stofje mis, net als mensen met diabetes.

Wie zegt dat je zwak bent, omdat je hulpmiddelen gebruikt bij het stoppen met drinken, moet nodig eens naar zijn/haar eigen gebruik kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Hannah, is er bij jou in de buurt iets waar je cursus zou kunnen volgen hoe ouders om kunnen gaan met pubers?
Misschien is dat iets voor je als het zo ver oploopt tussen twee.
Is zomaar een idee hoor, want hier worden die cursussen nl wel gegeven bij de GGD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...