Houtje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Prachtige uitzending en een prachtige hoofdpersoon!Ik ben ontroerd, kippevel.Je sprak voor velen van ons.Het was ook een mooie reportage vond ik.Ingetogen, niet opklopperig.Tjonge! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Mensen was Vera Saffi?Of interpreteer ik verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Balen balen,kreeg net mijn toekomstige ex en klussenman op bezoek en moest de ronde mee doen in huis. Uitzending gemist dus en via uitzending gemist nog niet te zien. Waarschijnlijk morgen.Maar fijn te lezen dat het de moeite waard is er moeite voor te doen.Dat hen ik weer, alles klaar gezet om er eens lekker voor te gaan zitten, *****Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ja Theemuts ff een stukje bijgelesen enne een leuk vestje over een sexy zomerjurkkan misschien wel, en het is nog geen woensdag dus misschien ff in de zomer sale nog wat scorenis ook wel een uitdaging. Helpt ook om er positief naar toe gaan te leven, succes ermee!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Nou CPAS met 2 nieuwe BH's heb je de banen maar voor het uitzoeken toch?gr Jne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Afschuwelijk Valentine,t Is dat die arme kat daar niets aan kan doen anders......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hoi luitjes. Wat vonden jullie van Bert ( even grappen Bert )Lekker kort koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Vie,Ik had ook een zakdoekje nodig.Op zo een bijzondere vrouw mogen we inderdaad "trots" zijn.Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hiep Hiep Hoera voor de prachtige vrouw die vanavond bij Netwerk in dit forum vertegenwoordigde! Ik voelde me warm en trots toen ik haar zag (en een beetje gegeneerd, omdat ik hier zo lang niet was..) Maar een goede aanleiding om hier weer eens te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Valentine. Woman is weg.Van de dam in Amsterdam, naar de dam in Zaandam. Tien Engelse mijl.Niet ver van mijn huis komen ze langs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ik durfde het niet te zeggen, maar ik vond Bert's nieuwe look helemaal geweldig (ik hoop dat hij mag modereren dit weekende). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Je leest goed Kate! Groet van Mike, die zo heel af en toeiets positiefs genereert . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Er is een item over de van Dam tot Dam loop.Even opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Zie alhier.Van Dam tot Dam wandeltocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 dag Houtje, Vie, en allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Van je vrienden moet je het maar hebben Valentine!Wil je ze geruststellen, is dat je loon.Nou ja de kat kan er niks aan doen, maar het is wel de kat in de zak.gr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Houtje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Heeeeeeeeeee RJB,Lang niet gesproken man,Hoe maak je het?Ik geloof wel goed hè.Ik wens het je toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hee RJB, hoe gaat het met je? Ik dacht laatst nog aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 @HoutjeTsja.. Ups en downs.. Zullen we dan maar zeggen..Ik woon tegenwoordig op mijzelf in de stad.. In een heel lief huisje (in een hofje).. Dat was een hele overgang (vanuit de bossen naar hier; van de therapeutische setting naar een gewoon leven).. Ik leef hier fijn en heb nog steeds een relatie met de Grote Liefde en mijn kinderen zijn hier de helft van de tijd.. Niet ontevreden zijn, dus.. En hoe is het met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 @Vie:In welke context?Ik denk grappig genoeg ook af en toe aan jou.. En aan hoe jij niet bestond, terwijl je bestaat..De wonderlijke dingen van het leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Paranormaal is het. Eerst was Vie een beetje astraal, en nu gematerialiseerd.Een waar fenomeen!Ik geloof in kleine wondertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hoi Houtje,Ik zou graag meedoen, maar heb de kinderen dat weekend en kan niet ruilen.Ik lees net bij de Telegraaf dat alle 60.000(!!!) kaarten al bijna vergeven zijn,dus als iemand nog wil moet dat snel.Bij thema's lijkt het of Tasseke het organiseert? Maar weet het niet zeker.Bij jou komen ze langs begrijp ik uit eerdere postings?Lijkt me een prachtig gezicht, heb ooit de 11-stedentocht meegefietst geweldig!gr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Adam, het gaat storm lopen.Dan ga ik wat geestelijke rust nemen.Een beetje resetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Nou RJB, dat is heel gek waarom ik aan jou dacht. Dat komt omdat ik de rare neiging heb om woorden verkeerd af te breken, zodat het heel andere woorden worden. En jij ging toen je huis verkopen, kijk nou weet ik het weer, je moest bo-lasters neerzetten volgens de dame die jouw huis zou verkopen.En ik had weer eens zo'n ander woord waar ik even niks van snapte en toen dacht ik aan jou. Nou ja.Hè, inmiddels woon je dus al in het midden van de stad. Zonder bol-asters waarschijnlijk.En ik hoop dat het je heel goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden