Spring naar bijdragen

Zaterdag 22-08-2009


ikbenFrits

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sailor, thiamine blijven slikken kan nooit kwaad. Wat je teveel hebt pies je wel weer uit.
Ik heb een vaag idee dat jij het ook niet de hele tijd over medicatie wil hebben, maar over wat je werkelijk bezig houdt. Je bent geen mobiel medicijnenkabinet, is het wel?

Soothe ik hoop wel dat je mijn berichtjes van gisteren met een glimlach hebt kunnen opnemen.
Ik dacht eigenlijk, die weet wel hoe ik het bedoel, en voor de zekerheid zette ik er nog een smile bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen, vandaag ga ik proberen weer eens actief te forummen, de ergste drukte is hier weer voorbij.

Jane, mijn tip voor alcoholloze uitjes, is om te gaan observeren, doe net of je een onderzoek aan het doen bent (doe je in weze ook) en gaat kijken wie de gevaarlijke drinkers zijn en wie de matige drinkers zijn, je haalt ze er zo uit, je kan zelfs voor jezelf bedenken waarom mensen drinken, kijken hoe ze veranderen en na hoeveel drankjes dat gebeurt en hoeveel ze werkelijk drinken, en wat ook leuk is, is mijn ervaring, dat je als niet drinker gaat zien dat er meer mensen zijn die niet drinken, en dat je dat nooit echt geweten hebt want die spreek je eigenlijk nooit. Leuke kans om eens met die mensen te spreken. Zo geef je een heel andere invulling aan zo'n bijeenkomst dan: 'ik mag niet drinken'. Het heeft mij altijd enorm geholpen om zo naar de eerste uitjes te gaan zonder drank en eigenlijk doe ik het nog steeds zo.

Tas. lekker naar de camping. Goed idee. Kan me zo goed voorstellen dat je geschrokken bent van je diagnose, alsof het nu pas tot je doordringt (had ik bijna geschreven, doordrinkt, oef)
Het voordeel van een diagnose is wel dat er een passende behandeling voor is. Ik heb dezelfde diagnose in mildere mate en soms kan ik er ziek van zijn maar ik weet nu ook wat mijn beperkingen zijn en kan er rekening mee houden.
en echt, je kan leren om genuanceerder naar dingen te kijken dan dat het 'fantastisch' is of 'vreselijk prut' en dat er niks tussen in zit ;) Dat ontdekken is ook weer een uitdaging en ook het leren om je eigen gevoelens te herkennen en deze op een juiste manier te interpreteren. Ik heb nog steeds heel veel aan de behandeling die ik ooit gehad heb. Ook medicatie kan je er bij helpen... en met jouw instelling weet ik dat het je gaat lukken ;)!!!!

Vie, lekker kanoën, beetje jaloers ben ik wel, heerlijk op het water!!
Adam, fijn om je weer te lezen en je humor vooral ook weer! ;)

Tina, ik heb gemist wat er nou was met dat corset, heb je nou alweer een extra 'blessure"? nee toch?? en hoe is het met je been? weet je al of het ijzerwerk er uit mag en wanneer? of blijft de mexicaanse griep roet in het eten gooien?
Ik ga me vandaag voornemen om mijn foto's uit te zoeken, haha, dat wordt een enorme klus maar een begin er mee maken kan vast geen kwaad. Inmiddels ben ik door nog een 'museum' gevraagd of ik daar iets met mijn foto's wil doen maar dan moet ik wel eerst een goed inzicht hebben in wat ik allemaal heb. Heel veel DVD's gaan branden dus vandaag en daarna gaan ordenen, titels meegeven, en het overzicht terug krijgen, maar het gaat om heeeeeeeeeel veeeeeeel foto's 'slik'

Verder gaat het dus wel okee hier, rustiger vaarwater, andere medicatie die meer stabiliteit geeft. De vakantie heeft me goed gedaan in dat opzicht dat ik daar echt voor mezelf gekozen heb. Niet iets doen omdat een ander dat van me verwacht maar doen wat ik prettig vind. Me er meer bij neerleggen dat saaiheid ook okee is en niet altijd alles maar hectisch hoeft te zijn... en dat er een middenweg is tussen die 2.

nou, ik ga aan de slag. Foto's!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

soms sta ik met mijn oren te klapperen
blijkt dat valentine en theemuts een nepnaam gebruiken
kan me dit niet voorstellen
ik ben en blijf bako[gein]
soms krijg ik meer respons dan andere keer
ligt ook aan mijn bui hoe ik dat oppik

kan mij ook voorstellen dat iemand anders het gevoel heeft dat sommigen meer respons en reacties krijgen dan de ander
de een vraagt en "krijgt" op een of andere manier,antwoord
de ander krijgt meer respons omdat hij/zij meer aanvallend aanwezig is
ook hebben er sommige een wat scherpere tong dan de ander
zoals ik al zei,bij mij ligt het ook aan mijn "bui"
dus gewoon meereargeren ,soms blik op oneindig en altijd jezelf blijven
andermans menig/interpretatie is ook niet zalig makend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag.


Jane.

Het staat nu inderdaad zwart op wit "Ik drink vandaag niet"
Een pactje voor een dag, heel graag hoor.

En een grote steun voor ons beide zijn toch al onze vrienden hier.
Kunnen we morgen fier vertellen ... geen alcohol.

Geniet van je dag en avond.
Samen zijn we sterk, heerlijk gevoel toch !


Tasseke.

Dank voor je wijze woorden, ze gaan namiddag mee wandelen
en naar de BBQ.

Aan allen een fijne dag, geniet van het zonnetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen(middag)
KOFFIE
Vreselijk diep geslapen. Diep gedroomd, dat ik een vriendje had (?) met een grote familie en die waren allemaal jarig, dus feestjes. En ik zat vreselijk toeter aan de wodka.
Nou ja zeg
Even een vraagje en dan doggie uit. Als ik van msn het bericht krijg dat ik ben afgemeld omdat ik op een andere computer ben aangemeld, wat voor conclusie kan ik daar uit trekken ?????? In ieder geval mn wachtwoord wijzigen...
Krijg er rare kriebels van

Zeg Kirky wel hier blijven hoor, ik vind je echt een kanjer !!!
Je was er echt voor mij toen ik het zo moeilijk had paar weken gelee, dus nix aantrekken van gemoppper van andere mensen. Als ze het hier nix vinden blijven ze zelf maar weg.
Nu hond uit, straks weer terug.
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentine, ik ben echt zo'n langslaper. Ik ga ook laat naar bed hoor, pas tegen een uurtje of twee. Dat deed ik overigens ook toen ik nog werkte en er smorgens vroeg uit moest.
Zal ook nog wel een stukje burn out in zitten.
Ik heb wel eens geprobeerd vroeg op te staan, maar dan was ik de hele dag kapot en moest alsnog smiddags een paar uur slapen.
Ik heb nu bij de tuinen een goedje gehaald dat heet : Roall Jelly. Dat is een enorme energiebonk in een pilletje. Misaschien dat dat me kan helpen door de dag heen als ik weer eens vroeg op wil staan.
Kirky :heart:

* even nog wat toegevoegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

Woman , volgens sommige zit ik hier blijkbaar met 1 belang en dat is mijn belang , waar dat weg komt weet ik niet maar het doet best wel pijn om te lezen dat er zo over je geschreven word .



Moet niet zotter worden! Jij was een vd eerste die mij steunde hier en regelmatig vraagt hoe het met me is! Niks van chaggie's aantrekken dus hoor.

Heb even geen zin om bij te lezen, sta lekker in de keuken alweer te frummelen nl.
Het is dat ik rook anders zou ik te gezond worden :D

Hannah, moeilijk voor je zeg maar éénj ding: stel de regels duidelijk! Consequent zijn!

Zow, vanavond hier aan de couscous, heerlijk met munt, groenten en knoflooksaus, erbij bonen, vlees voor de grote liefhebber.
Vond nog een courgette en ik keek hem aan: wat moet ik nou met jou?
Hol hem uit, restjes groenten/gehakt/kruiden erin, kaas en gratineren in oven.
Bijhapje dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Hannah, dat is om in slaap te komen, anders wakker tot het zonnetje opkomt smorgens.
Ja ik ben wel gezegend, ik weet hoe het is om weinig te slapen, echt een killer. Heb het een periode gehad, toen was ik erg in de war, enwerd nog meer in de war door slaap te kort.
En ik vind het altijd heerlijk savonds laat als iedereen als slaapt, de stilte en de rust.

Moet eens bedenken wat ik ga doen vandaag.
Ehm

wasje
boodschaps
beetje poetsen (wc ofzo)
beetje werken aan mn buikdanstop
dat soort dingetjes dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...