mistyday Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 quote: Originally posted by: mistydayquote: Originally posted by: SaraKwoot: " voor mij zegt het genoeg dat je alcohol nodig hebt wanneer je in je eentje thuis zit. " Ben gewoon benieuwd wat daarmee bedoeld wordt. Klinkt nogal aanmatigend. Laat ook maar, ik heb m'n dag niet. Zware sessie bij de psych gehad. Voel me misschien te snel aangevallen nu. Hallo Sara bedoel het absoluut niet aanmatigend. Als je alleen gaat drinken en er is geen sociale controledan is in mijn geval vaak het hek van de dam. Dat wil niet zeggen dat het zo is voor iedereen, maar voor mij wel. in gezelschap gaat het bij mij altijd goed, maar alleen... mistyday Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Misty en FF ik denk dat jullie het bericht van Wing niet goed hebben gelezen en/of begrepen.Het ging over waarom er drank nodig is om het "gezellig"met elkaar te hebben.Ja Kirk, jij zegt het altijd zo mooi: wat is het toch moeilijk om goed te lezen...........Enneh, Wing.............. zou graag met je meeluisteren, maar ik drink er voorlopig geen wijntje meer bij. Wierook is oké. Mag ik wel m'n peuken erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 "Laten we nou wel wezen.Stel: ik wil genieten van een goed glas wijn.Ga ik dan stappen?Natuurlijk niet!Dan zet ik de cello suites van Bach op,brand een wierookje en ga lekker op de sofa zitten.Als ik een open haard had stak ik m aan."Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat omdat hij het meeste geniet van een glas wijn wanneer hij thuis zit, dat niet hoeft te betekenen dat dat voor iedereen geldt. Ik vond de 'natuurlijk niet!' daarom nogal aanmatigend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Mensen, ik probeer het nog een keer: FF bestaat al, is al een tijdje niet meer geweest, maar voor de wat langer verblijvenden nog wel een gewaardeerd forumlid...FloortjeFien gaat vanaf morgen? overmorgen? Diempje heten, dus laten we dan óf "FloortjeFien" gebruiken, òf "Diempje".Misschien beetje lange tenen van mijn kant, maar ervaring leert dat mensen na een tijdje afwezigheid zich vaak weer melden, en ik zou het naar vinden als ze zou merken dat haar naam in gebruik is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Doe ik Wing.Heb stof tot nadenken.Het roer moet om.Opnieuw leren leven.Nu time-out.Dag allemaal, nog een prettige avond en alvast welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Afgelopen weekend zijn er vast ook een heleboel mensen heel dronken geworden zonder dat er iets vervelends gebeurde.Ik kan niet zoveel met zulke incidenten.maargoed mensen ik ben gewoon chagrijnig dus ik moet gewoon naar bed. misschien later beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 @theemuts Echt waar? Lees jij het zo? Zo had ik het echt helemaal niet gelezen! Wat grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Sorry Trees, dat wist ik niet. Zal het in 't vervolg voluit schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hahaha Kirk, de virtuele open haard ook nog !Ok Wing, collega-schoorsteen hier.Nu ga ik bankhangen.Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Floortjefien,Kunnen we je anders niet gewoon "Fien" noemen? Heel duidelijk en heel uniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 tsja, voor mij zit genieten van 1 glaasje wijn er ook niet in.Ook ik ben verslaafd aan de alcohol.Daarom geldt voor mij nu: vandaag drink ik geen alcohol.Ik vind het moeilijk om gezelligheid los te koppelen van een wijntje.Gek eigenlijk zoals Vie het gister of eergisteren ook al zei.Waarom is het niet gezellig zonder een wijntje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 En FF = FishermansFriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Moet ik je helemaal gelijk in geven kirky, al dat gezuip maakt het er meestal niet beter op. Maar ben een beetje allergisch voor zulke zinnen. Heb ik bijvoorbeeld echt een geweldige dag gehad op dancevalley, staat er de volgende dag in de krant dat er zoveel mensen op gepakt zijn met drugs. En dan denk ik al die duizenden andere mensen dan? En de gezellige sfeer? Snappie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Tjemig, Thee, het lijkt wel of ik me moet verdedigen!FF, FishermansFriend, heeft zich voorgesteld bij Wie-is-wie, op 18-11-2008!En daarna heeft ze veel meegemaakt op het forum, bovendien heeft FloortjeFien al een aanvraag om een nieuwe naam gedaan, dus hoe moeilijk kan het zijn om daar even rekening mee te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Lieve allemaal, mijn naam wordt als het goed is Diempje, heb daarvoor een mailtje gestuurd naar de mensen van het forum. Dus trees heeft een punt en de verwarring is dan over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 FF, FloortjeFien,Is Floor of Floortje niets?Of bestaat die ook al?Wat een discussies allemaal zeg haha.En wat een andere discussie betreft vanavond, Alleen drinken kan ook in mijn ogen. Ik was een gewoontedrinker, dus ik dronk alleen nog meer dan elders, maar ik blijf wel van mening dat een drankje in je eentje heus wel lekker kan zijn en anderen daarbij geen must is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ja, Fishermansfriend is lang niet gesignaleerd. Vakantie????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Vind jij dat uiteraard? Ik vind dat jammer. Altijd die focus op het negatieve. Hou ik niet zo van, het is een verdraaide kijk op de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Mensen ik ga naar m`n bed allemaal nog een prettige voortzettingknuffellllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Slaap lekker voor zo Meiske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Lieve mensen,Het is alweer over elven Ik heb de hele dag lopen hollen en ben moe. Ik ga lekker slapen en morgen opnieuw naar mijn werk toe. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 pfff veel leesstof vandaag Ben er moe van ga na bedde blijf allemaal droog vannacht hihihitot lees en fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Even allemaal oefenen en dan komen we er allemaal.herhaal na mij. ik tel af! Komt'ie.... 3.... 2.... 1....Diempje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Laat ik dan de eerste zijn om je welkom te heten, Diempje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Oke floortjefien, van hden Diempje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden