Spring naar bijdragen

Donderdag 3 september

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen

Hier ook pas laat uit bed, 9.30 uur.
Het is zo lekker koel in de slaapkamer en mijn partner had gisteren een nieuw kussen gekocht bij aekI
Dat slaapt ook zo lekker dan.

Verder verhuisdozen, want het gaat echt gebeuren volgende week dinsdag.

Marjo mocht je nog willen helpen je bent van harte welkom op woensdag de 9de;)B)

De opzichter komt dan beidde huizen bekijken en zal zeggen of we mogen ruilen.
Dan moeten we eigenlijk wachten tot we het contract getekend hebben, maar wij gaan ervoor zodra hij de straat uit rijd.

Dus mijn laatste weekend in dit huis.
Eindelijk!

Het is natuurlijk onmogelijk om een hond te nemen en dan te zeggen nu zal ik nooit gaan werken
Of iets buitenhuis doen wat langer kost dan een boodschapje naar de winkel.
Toen ik in Schotland woonde en werkte moesten de honden er ook aan wennen dat ik 9 uur per dag werkte.
Mijn man ging 4 dagdelen per week naar school.
En 1 dag de hele dag, die dag kwam hij tussen de middag thuis om met ze te lopen.

Wij compenseerden het dag wandelen met lange avondwandelingen en erg veel aktiviteit in het weekend met de honden en op vrije dagen.
Als je hond moe is dan maakt het hem/haar niets uit dat je weg bent.
Ik zou wel voor de uitlaatservice gaan als ik alleen was.
Je hond moet er overdag uit en dan is een wandeling van 1.5 uur prima tot je weer thuis komt.
Tina, ik zou verder zoeken naar een goedkoper iemand voor het uitlaten.
Een hond geeft je zo veel, dat mag je niet missen.
En een hond uit het asiel, is die beter af in het asiel of bij jouw.
Blijft hij te lang in het asiel dan wordt hij afgemaakt.
Gewoon doen.

Hannah, vanwaar weer dat vingertje wijzen.
Ben je daar al achter waarom het je stoort dat anderen hier komen schrijven 'in their terms'
en niet in de jouwe?
Daar zit volgens mij veel pijn bij jouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja jasmijn ik was het vannacht:). Helaas word ik ook regelmatig gestoken:huh:

muggen zijn de vervelendste dieren. Ze brengen jeuk, zoemen om je oren en bij kapot slaan brengen ze een hoop ellende aan de muren

waarom toch de naam mugje, ja moest toch wat he en opdat moment was ik net flink aan het krabben,
muggen kun je ook een beetje vergelijken met drank. De geest wilt steeds meer, leven wordt beinvloed en het brengt een hoop ellende.

vandaag een brief aan het schrijven naar mijn peut. 24 aug een gesprek gehad en wij hebben de afspraak dat ik een soort brief maak, wat het gesprek met mij gedaan heeft enz.

straks eens wat boodschap halen. Mag weer in de nachtdienst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja Soothe, geweldig zeg, daar hou ik wel van zo'n regenhoos. Je zou nu eigenlijk een bijpassend pianostuk moeten gaan spelen.
Ik weet trouwens niets van vlooienplagen. De dieren gaan elk jaar voor controle en dan krijgen ze ook iets tegen teken en vlooien, maar ik weet niet wat. Het lijkt me wel erg naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AS, Tactive is de stichting die de heerlijke welkome huiskamer heeft gecreëerd waar we allemaal in zitten te schrijven, en Gode zij geloofd dat zij er zijn.
De regels kan je heel gemakkelijk opzoeken, maar het lijkt me simpel: geen grofheden, geen gescheld. Stekeligheden zijn niet te vermijden. Dat komt in de beste families voor.
Wees maar gewoon jezelf, dan komt het allemaal wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie ik vind het fijn dat je reageert, ik heb nog wat moeite de verhaallijnen te volgen en spring er dan ook wel eens in met iets totaal anders, ik lees alles wel maar tegen die tijd dat ik dat doe, meestal 'savonds, is het wat vreemd om nog te reageren als de draad is omgesponnen naar een ander onderwerp, en soothe lekker in de regn wandelen kan heel louterend werken, fijne wandeling en een een goede dag voor allen en kirky beterschap... Annasophie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat viel me op de laatste dagen.........stekeligheden.
(vallen van de bladeren? nee nog te vroeg..)

Als ik televisie kijk en ik erger me: zap ik..
Al ik op een feestje/schoolplein/sportclub ben en ik erger me.. ga ik een groepje verder staan..

Als ik op het forum iets lees waar ik niks mee kan, qua onderwerp, schrijfstijl etc..
dan scroll ik.

Ik ben absoluut assertief en geen type die over haar kant laat gaan, maar sommige dingen kun je beter gewoon laten.

Dan blijft het hier gezelliger.

Alhoewel een flinke rel op zijn tijd wel grappig is.. :D grapje.

Hier nog steeds blij met niet drinken en had gisterenavond moeite met in slaap vallen wegens gewoon nog niet moe. Dat is ook weleens anders geweest..
En heerlijk die frisse blik in de spiegel.

Volhouden dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AS, ik heb een wat langere ervaring in het lezen van de draad ;) en je hoeft echt niet overal op te reageren.
Als jij wat tegenkomt dat jou intereseert, dan haak je daar op in, of je kan gewoon iets vertellen wat jou nou bezighoudt.
Dus dan vraag ik jou: wat houdt JOU nu bezig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben gelouterd.:D

***Vladimir welkom.

AnnaSophie, het hoeft niet altijd bloedserieus.
En als je ergens mee zit, gewoon van je afschrijven.
Altijd wel iemand met een helder inzicht.

En de stekeligheden! Het is net de echte wereld.
Ik zou er niet wakker van liggen.

Groet.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

middag!
Ik heb alles even snel doorgeleen (doe ik eigenlijk altijd), en ik geloof niet dat ik midden in een zware discussie val.
Werd vanmorgen wakker met een stekende pijn in de zijkant van mijn voet, kan er bijna niet op lopen.
Ik heb af en toe wel alst van jicht, dus ik hoop dat dit ook een aanval is, dan kan ik er iets tegen doen!
Alleen nog nooit op deze plek gehad.

Ik strompel door het huis, maar nog erger; mijn hondje moet uit....
Nou ja, paraplu als wandelstok, héél kort rondje dan maar. Het is gelukkig een dame, dus ze is heel snel klaar!

Ik lees vandaag een beetje op de cahtergrond mee! Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Vie,
wanneer doe je weer een nieuw onderschrift, ik verheug me er altijd op wat je nu weer hebt verzonnen!
''nuchter is toch leuker" vond ik ook een goede. Heel droog (letterlijk haha!)

Weet je, ik vond helemaal niet dat ik een probleem had, want 100 redenen.
Ik woon toch mooi, zie er netjes uit etc. smoes smoes..drink nooit voor 5, noem maar op.

Maar ik bedacht me gisteren hoe vaak ik nog het laatste restje wijn opmaakte voor ik ging slapen en me vaak niet eens kon herinneren wat voor programma ik had gekeken..
Of dat je de volgende ochtend beneden komt en stroopwafelkruimels op het aanrecht ziet.
(houd ik niet eens van!)
Of op zondagochtend wakker worden na een avond uitgaan als kids bij hun pap waren..
en dan alleen wakker worden , vriend is weg..
even denken.. wat voor dag is het nou??
en dan in je telefoon terugvinden dat er een hele ruzie is geweest per sms etc.

ja dat mis ik allemaal wel.. not.

maar dat wijntje (max 2) bij het eten of op zondagmiddag mis ik wel.
alleen blijft het daar nooit bij.
ja, een dag of 3.

Plus ik vind dat als ik door de week niet drink en in het weekend wel, ik het drinken tot een soort beloning verhef.
En dat is het helemaal niet..
nou voor wie dit helemaal gelezen heeft zonder te scrollen een hele droge dag vandaag....

En o ja, ps:
ik stel ook weleens een vraag en log dan uit..
maar dan lees ik het wel terug hoor!!
soms komen er kids binnen of je hebt een telefoontje of weet ik veel wat..
Gr Lian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben erg bezig met het niet bedenken van redenen waarom ik een wijntje ( flinke bel) vanavond zou mogen drinken...dus gewoon bezig met niet willen drinken, kga tegen 5 dan ook naar de sportschool en probeer de avond met trainen, sauna en zwemmen en de sociale kontakten door te komen en dan ZONDER naar bed..... hoe doen jullie dat? En wat maakt dat het dagen lukt, je je zoveel beter voelt en dan patsboem als een jachthond met de neus in de wind ( toch iets over honden) naar het wijnschap, gewoonweg niet tegen te houden......gelukkig is dat steeds minder maar zo af en toe ( 1x per 3 weken) lijkt er zo'n dag tussen te moeten zitten.
En dan weer een dag van overgeven, paniek en een eindeloze eenzaamheid....geest en lichaam weer een hoopje ellende.....
En ondertussen zo goed weten en dat echt niet meer willen maar toch.......
Maar vandaag voel ik me ok, het lukt,dat weet ik want verstand en gevoel zijn in balans, AnnaSophie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Soothe,

Dank je..

Ik kan zeggen dat dat heledere inzicht altijd na een week of 2 komt bij mij..
Echt heel jammer dat ik vaak na een week of 8 weer voorzichtig ga proberen.....
maar steeds kom ik er achter dat het werkelijk niets toevoegt.

Ik heb zo vaak op zondagochtend met een nepglimlach ontbijtjes staan maken en dan maar hopen dat de kids een dvd willen kijken ( ze zijn al 10 en 12 hoor)
terwijl nu, ben ik er als eerste uit, helemaal genieten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lianne, :present: ik vind dit onderschrift nu wel bij me passen, voel me echt mijn eigen stuurvrouw.
Maar zodra ik me anders ga voelen valt me wel weer wat te binnen.

AS je geeft zelf eigenlijk al aan waarom het zo leuk is om niet te denken aan drank. Want je bent lekker fit.
Toch? Of wat denk jij daarvan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...