meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ha die Jasmijn ,weer lekker vrolijk vandaag , en ook een goeden morgenAR werkse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Lieve mensen,Ik ga joggen ik wilde eerst aerobics doen maar aangezien de zon hier schijntga ik naar buiten tot laters dikke knuffffffffffffffelllllllllen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mugje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Oke Jasmijn ga maar vast op de loopband staan goedenmorgen mugje( ik heb he tniet zo op mugejes die steken mij altijd) is geintje hoor mugje maar nu ga ik echt bye beye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Het gaat om het welzijn van de hond.Een hond hoort niet alleen te zijn.Ik dacht het duidelijk gemaakt te hebben.In een wolvenroedel wordt het gezelschap ook niet alleen gelaten.Kattenluikjes uitlaatservices, dat is het punt niet.Het gaat om het aspect alleen te worden gelaten.Onderschat het sociale aspect niet.Er zijn werkende mensen, die hebben de hond in een bench omdat hij de hele boel sloopt.Zichzelf kaalstrippen, ook mogelijk.Blaffen Janken, alles is mogelijk.Leren alleen blijven, er zijn cursussen voor. Waarom moet dat, een cursus?Men moet denken als een hond, dat is ook een goed boek.De hond ziet jou niet als een mens, maar als een hond op twee benen (een soortgenoot)Hoe hondser we ons gedragen, hoe beter, als ik boos ben bijt ik de hond. Bij de aanschaf van een hond, denkt men eerst aan het dierenwelzijn en dat is er niet.Heeft men al een hond en moet men werken, dan doe je hem niet snel weg.Dus bezint eer ge begint.Het dierenwelzijn staat voorop.Hoop nu duidelijk te zijn geweest.Ik sta aan de kant van het beest!Mijn doggy gaat eerdaags op buikdansen, dat is een perfecte stimulus!!Groet.P.S Doggy's horen ook niet te dansen ( mijn idee hoor, het mag)Een hond moet honds leven!!!De hond danst ter roem en glorie van de eigenaar!!Maar.. hij vind het leuk. Zou het echt? Met een baal koekjes lukt alles!Verder vind ik het best! Dit alles is mijn idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Sorry, off topic!Ik ga met woef lopen!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 soothe,Ik kanhet niet laten om even te reageren deels mee eens en oneensdus een Paard(heb er twee) hoort in de wei thuis en niet om op te rijden en leuke dingen ermee te doen,Nah daar gaan we er regelmatig mee op uit hoor en in he tverleden ook wedstrijden meegedaan.Mijn hond is ook welleens 8 uur alleen thuis niks mis mee vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Soothe,ik neem je advies zeer serieus.En ik bezin zeker eer ik begin,een hond moet het in de 1e plaats fijn hebben,niet ik.Daar ben ik mij wel degelijk van bewust.Dank voor je advies en uiteenzetting,het is hier goed ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Zo kom ik hier niet weg maar ik ga nu echt Pfffffffffffffffffffff:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Toch maar een goede morgen Kirky.ik zal er overheen hebben gelezen,maar ik zie geen enkele reden om jouw berichtenaan te passen.Ik begrijp er niets van,je deelt je gevoel bent oprecht, maar ja.....ik ben tactive niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Albertine, heel veel tijd en heel veel geduld.Het is slechts een tip, niet meer dan dat, en.. met een kwinkslag!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hoi Tijn,Het kan zijn dat je lijf fors bezig is te ontgiftenen dan kun je wel wat doen om het te helpen,dan ben je er ook eerder vanaf, al lijkt het dan misschien wel erger te worden,daar moet je dan op bedachjt zijn, want niet opgeven.Je junt- gaan sporten (zweten helpt heel goed)- naar de sauna idem- ontgiftingsthee drinkenBij een reform hebben ze wel watof via internet yerba matee bestllen (ik ga het in Schebveningen zelf halensneller en goedkoper) bij Santos een Argentijns restaurant. Kijk maar op google als het je wat lijkthet helpt echt, ik drink het dagelijks want het geeft ook energie.sterkte ermeeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Soothe, toen ik Max kreeg, had ik nog nooit een hond gehad of daar aan gedacht. In de grond ben ik een kattenmens. In feite werd het me aangeraden door mijn internet-therapeute van ADB ( ) en ja, daar was Max, die eigenlijk naar het asiel zou moeten.En daarna zijn er nog twee van zie "zieligerds" bij gekomen.Ik denk dat je een hond niet voor jezelf neemt, of als accesoire, ooooh, wat schattig toch, kijk mij nou.Een hond is zeker een volwaardig lid van de "roedel" zoals jij dat zegt, en je laat hem net zo min lang alleen als een kind. Al kun je een hond wel trainen om een paar uur alleen te zijn.Maar ik kan wel het verlangen navoelen van iemand die graag lief gezelschap wil. En als dat dan met een uitlaatservice kan.Ik heb hier ook mijn hele beestenboel, maar ik blijf er niet het hele jaar voor thuis, en zorg er gewoon voor dat ze goed worden verzorgd.Trouwens, ik vond de hondentrainingen die ik gedaan heb, erg leuk, en mijn honden ook. We hebben er nog steeds lol van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 En het pad van arrogantie en trots heeft ons bankwezen tot de rand van de afgrond gebracht.Zullen he hen een lesje in 'deugd' gaan leren, de komende jaren? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hoi Vie,ik heb het heeeel somsmaar juist omdat ik niet van de panieke benkan ik er zo van van slag rakendat het dan tegen hyperventilatie aanloopt.Op yoga heb ik een ademhaling geleerdom bijv. in 4 tellen langzaam in en uit te ademenen daarna na een paar keer te proberen in 8 tellenuit te ademen(best moeilijk dus doe ik een tussenstap van 6 eerst)Het werkt altijd, zelfs toen ik in Turkije diepzeedook en het daar kreeg!Je moet er wel ff aan denken dus het is goed het een paar keer teoefenen als er niets speelt, dan weet je dat je het kunt en wat het je brengten dan heeft je lichaams die lichaamsherinnering al vast.Succes ermee,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goeden morgen allemaal,Drukke week gehad, maar heb even tijd om hier te zijn.En hoop dat de internet verbinding ook goed blijftKon al 2 dagen niet op internet.Ja jane4 sporten helpt goedalleen wordt ik er moe van hiihiBen net gisteren weer begonnen met fitnessGaat goed alleen "beetje"spierpijn ff 1 dag rusten ga ik het vrijdag weer "proberen"zie jullie laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedemorge allen!Er is hier alweer een hoop voorbij gekomen.Jawel ik heb gelezen!Houtje heb je al gebeld?Ben je mal om om zo'n verloren kaart pijn te lijden?Bellen hoor!!Vie, Angst/paniek aanvallen vind ik persoonlijk een vande beroerdste gemoedstoestanden.Bij mij was het erg alcoholgerelateerd maar ik weet dathet ook los daarvan voorkomt.Het neemt bezit van je en inderdaad je wil maar èèn dingen dat is dat het ophoudt, weggaat.Het beste is geloof ik contact maken met je innerlijke kracht.Maak jezelf groot en sterk vanbinnen!Blaas als het ware jezelf op en kijk "het monster"recht inde ogen en zeg: Ik lust je rauw met een kopje slappe thee"Gaat het altijd over hetzelfde Vie?Of is het steeds wat anders, het onderwerp van de angstbedoel ik.Zelf heb ik voor mijn doen erg lang in bed gelegen.Tot 9.30.Dat doe ik nooit maar ik had geen zin in de dag!Ik voel me psychisch een beetje gekneusd na het gebeurenvan gisteren.kennen jullie dat? alsof je een pak slaag hebt gehad(geestelijk dan)Gelukkig heb ik de hele dag voor mezelf, niemand thuis!Dat is in mà à nden niet gebeurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Vie, ik snap Albertine haar beweegredenen.En een Boomertje of een shih tzu, is wat anders dan een duitse herder.Ik gun het haar zeker!Met heel veel geduld en invoeling zal het wel goed komen.Toch vind ik 8 uur te lang.Kunstjes en dressuur ach, mijn hond is ook een kunstenmakereen gekkie!Ik heb weinig met dressuur. Als je het leuk vindt, niets mis mee!Soms maak ik een grapje.Trouwens op de achterpootjes lopen is niet goed. Hij heeft er vier gekregen!Ik ben niet zo star! Ik zeg ook hoe spreektie! Woef Woef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hoi Kirky, had je weer gevloekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Jane dankjewel. Ik ben zelf ook helemaal niet paniekerig, of tenminste, dat dacht ik tot voor kort Maar yoga is zeker een goed idee. Ik merk het al als ik naar ballet ben geweest, dat de paniek niet meer zo snel toeslaat.Meiske heeft ook wel een punt, dat het iets kan zijn waar ik altijd voor weggelopen ben, en wat nu aandacht vraagt.Kirky heeft de moderator berichten van jou aangepast? En waarom voel je je zo piep?Vladimir ik zag dat je een intelligentiedraadje wilde. Dat kan je zelf openen.Er zijn hier al draden met weetjes, zoals tips en adviezen of Thema's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ja opa, ook goeiemorgen trouwensen jullie allemaal,was ik even vergeten in mijnFlorence Nightingale-rolMaar van sporten word je wel gezond moe.Als ik niet sport is mijn moe-zijnheel anders, dan word ik deprilichaam en geest zijn een he!Maar ik weet wel dat ik het zondersporten niet had gered, dat zalvoor iedereen anders zijn misschienmaar ik ben dankbaar dat ik het kanBen ook vol ontzag voor meiske15 km!!! Wow, wilde dat ik dat kon!Dus opa, voel jij die spiertjes maar lekkerweet je weer dat je ze hebten het gaat vanzelf over als je weer sport(beter als spierpijn van glas heffen hi hi!)een frisse sportieve dag!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Soothe ga voor de donder met je Woof uit, voordat ik je ga beschuldigen van dierenmishandeling. Ik heb de hondentrainingen gedaan omdat ik weinig van honden wist en niet al te veel stomme fouten wilde maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Beetje rasta haar heb je Fibo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Wat een schatje ben je toch Fibo!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Dan hoop ik dat de balk in je eigen oog niet de splinter... Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden