meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedenavond allKirky BeterschapGoed zo Jane een goede opbouw moe tje wel hebben met joggen, natuurlijk jezelf lekker verwennen me tsnoep Rapilos hoe is he tnu verder zijn de drains er al uit? ik lees het al dus nog nietTijn wat een heerlijke drukke dag heb je gehadHa trees wat goed van je die foto plaatsen :)kan ik nog niet maar heb het ook gedownload verder een kuffel voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Wing kent het verschil tussen tijger en kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedenavond allen, ik log heel even inTijn, ook zo'n onuitputbare energie sinds je niet meer drinkt?Merkwaardig wel he ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Tijn lekker he die energie die je ervoor terug krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hannah Ik zou gewoon gaan als ik je was ,is lekker verwennerij hoor ,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Tijn, ik ben geen blower. Een keer psychotisch geworden met hasj en drank.Daarna nooit meer!Is het niet een beetje teveel van het goede.Is stap voor stap niet beter?Easy does it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hoi Tijn,je hebt jezelf een hele goede dag kado gedaangeweldignu nog veel energie overik hoop dat je niet te rusteloos bent om te slapen straksheb ik wel gehadik neem tegenwoordig kruidenthee en boek mee naar bedsoms warme melk maar dan moet ik weer uit voor tandenpoetsennu een paar keer om de blaas te legenik voel me wel rusteloosen slaap weer slechter,dat vind ik wel balen want het ging weer beternou ja, als dat het ergste isverder alleen positieve ontwikkelingen tochbij het bloed geven had ik zelfs een record van 8.5terwijl ik heel vaak teruggestuurd werd omdat het op de ondergrens zatzou dat ook komen door niet drinken??Nou welterusten allen!!!Ben bijgelezenen ga zo uitloggenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ha Ha tijn dat ken ik dat je dan energie te over hebt,vandaar mijn gesport kan ik heel wat in kwijt.Blowen kan ik niet voor ze wat gaan denken van HUH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Truste jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Kirky, als jij op één nier leeft, dan lijk je mij een nierpatient.Zie ik dat verkeerd?Er valt mee te leven, maar de zuiveringsmachine is toch wat aangedaan.Je hoort dan in de risicogroep. Lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Strak plan Tijn. Klasse!Ik bedoel het moet wel houdbaar blijven, dat je niet hyperdepiep wordt.Maar dan komt het wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Kirkyik weet niet hoe oud je bent, maar de wat oudere jongeren onder onszijn minder vatbaar, hebben meer antistoffen door eerde griepperiodes vroeger,hou je taaionkruid vergaat nietgroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Truste meis (kan nog niet wegkomen, hoezo verslaafde?)Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aurelie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 ik log nu pas in, poeh het is veel om e lezen, ik hoop dat het met ieder goed gaat.i voel me slecht, ik heb eerlijk aan mijn partner geschreven dat ik stop met drinken en da ik de wijn heb weggegooid, maar hij neemt het slecht op, ik denk dat hij het niet kan met mij;Bij mij duurt het nog even voordat ik ga slapen, pff, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ha ha jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Aurelie heeft wel even tijd nodig ,je kan niet verwachten dat er een knop direkt kan worden,omgedraaid bij je vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hallo allemaalIk kom me even meldenIk hoe het kort want ik moet vroeg afsluiten vandaagMorgen heel vroeg op, want ik ga figureren Dus op tijd naar bed vanavond, of ik slaap is een tweede maar in ieder geval liggen en ontspannen. Lekker dagje gehad vandaag, voelde me erg goed Nou dat was het voor vandaag, de hond moet nog uit en ik wil nog even douchen. Dag ! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Woman Back in town knuffellllllllllllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ik wens iedereen een hele fijne nacht toe en slaap lekkerKuffel van meeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 quote: Originally posted by: tijnik blijf gewoon net zo lang wakker tot ik omval. :DLol; doehoen!KlÃnkt ook zo onwijs.Gewoon wachten tot je omvalt.Als jij morgenvroeg nog staat, open jij dan de dag met Dar?Die koffie zal wel smaken dan, vrees ik Goede nachtwake toegewenst en geniet van je dromenspoken / hersenspinsels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aurelie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 ijn, en hoe had je het dan aangebracht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Woman, fijn dat je er weer bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 quote: Originally posted by: SootheTijn, ik ben geen blower. Een keer psychotisch geworden met hasj en drank. Daarna nooit meer! Is het niet een beetje teveel van het goede. Is stap voor stap niet beter? Easy does it. @Soothe; ik beveel het eerlijk gezegd van harte aan.Omdat, mocht Tijn nu in de drank hervallen, dan is het blowen er in elk geval al af. En andersom; door óók niet te blowen, ontwaak je uit die roes, die alles zo rooskleurig houdt. En mijns inziens is dat de enige manier om in te zien waaróm je wilt stoppen met drinken / blowen / roken / whatever.Pluk de dag en geniet van het kleurenpalet dat elke dageraad je weer aanreikt, is de beste remedie, gok ik.Gok ik, met 0 dagen clean op mijn palmares... :$ - vandaag de eerste avond 'thuis' zonder drankMorgen de 2e en zaterdag, met een beetje mazzel, niet de 3e, maar wel een uitstapje om te voelen en te proeven. En dan de eerste zondag, die lamlendige eerste zondag...jippie!Geen drank meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hallo allemaal,Ga dadelijk terug lezen.Had vandaag echt een mega baaldag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aurelie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Poeh, meiske, misschien is dat wel war, ik heb er nu gewoon geen geloof meer in, ik hoop dat hij het aankan, ik weet het niet.Maar hij vroeg me om eerlijk te zijn en dus heb ik dat gedaan maar nu voel ik me nog slechter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden