Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Zal wel!Jouw verhaal, over deze ochtend!Da's toch wijs, niet dan?Ineens aan de andere kant van de verslavingen te staan en te zien hoe beschamend het is om jezelf zo naar de ***** te helpen?Ik geloof heilig in de confrontatie; de acceptatie van jezelf komt voort uit een situatie met anderen, waarin je jezelf met hen kunt vergelijken. Ja toch?En dus is die eerste week een hele mooie spiegel van de voorbije periode.Zoals ik vandaag mijn wauw-gevoel haalde uit de kassa bij de Colruyt; ik sta daar met 2 kratten water, koffie en kattenvoer en naast mij staan de karren met 3 bakken Juliper, 2 bakken Vudel, you-name-it, met de gelijknamige bierpensen erachter, die het karretje voortduwen. En ineens voelde ik mij "super-gezond bezig", als het ware. Eerlijk; zag ik in hoeveel gezonder de inhoud van mijn karretje (én geest, maar da's een ander verhaal) was ten overstaan van het gemiddelde koperspubliek op dat moment in de rij van de Colruyt. EN: niet het schaamtegevoel van de krat Mestwalle, die ik voorheen "stiekem" tóch haalde bij de Colruyt. (Als ik er dan tóch ben...)Confronterend én heel gezond voor mijn ego.Ik hoop dat ik het volhoud, want dit is een zoveel aangenamer idee voor én over mijzelf dan telkens weer die bulldogogen in de ochtend in die spiegel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hallo allemaal,Sommigen van jullie hebben mijn mobiele nummer. Door een heel stomme, nuchtere, actie heb ik mijn mobiele telefoon in de vuilnisbak gegooid.De reinigingsdienst gebeld, maar aangezien die nog maar net geweest waren en pas morgen komen (en dan ligt er een grote hoop smerigheid bovenop) kan ik dus vergeten om mijn mobieltjes te redden.Ik heb een nieuwe kaart besteld en mijn saldo wordt daarop overgescheren. Bij de 'zienwinkel' hadden ze aanbiedingen van vandaag tot over 3 weken, maar, je raadt het al: die waren dus uitverkocht. Ik kijk overmorgen in Antwerpen (in België moet alles simlockvrij zijn). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Dank je wel Tijnik denk dat je heel erg op de goede weg zitblij voor jeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Is er nog iemand wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Soothe,als je er nog bent:heel veel sterkte voor morgen!!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 @CPAS: zie PB + bericht van Valentine in de dagdraad, ergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Heb ik nu iedereen het zwijgen opgelegd door te melden dat ik nijn beide mobieltjes in de prullebak heb gegooid<?Mensen, in zul geval, rekenen jullie mij meer, veel meerm waarde toe als ii heb.Maar OK, ik ben heel blij met julllie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Tijn ben zo bang.Heb altijd een grote mond voor iedereen en nu moet ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: jane4Ja Diempje H unger A nger L onelyness T ired gr Jane AH!Halt!tof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Maakt geen verschil. Krijg alleen maar te horen hoe slechter ik ben geworden, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Nou Corinne,het is meer dat het al laat isen er veel is gezegden nog meer gebeurdMaar dar heeft er een te leen en Val een te geefdus wie weetkun je nu ook lekker slapentruste Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Druppeltjeik snap m nietis er iets wat ik voor je kan doen?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Drup je mag bang zijn maar geef het niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 dat de kanker is uitgebreid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Corinne, gaat het wel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 nee dherdro geef niet op maar ben gewoon bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 @tijn; hoe reageerde híj daar op (Kempo)?@druppeltje; zeker weten dat dat het antwoord gaat zijn?Ik bedoel; neurologie lijkt mij een vrij complex vakgebied, dus als jij nu al zeker weet dat dat de uitslag is, heb je het wel erg slecht met jezelf voor, toch?Of is dat het verkeerde antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Lieve drup, wie zou er niet bang zijn? Ik zou ook 1.000 angsten uit staan.Kan er iemand met je mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Druppeltjeloop nou niet vooruit op morgenhet is hardstikke spannendmaar je weet het nietsterkte,ben je alleen nu?Misschien iemand bellen om ff van je af te pratenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Tijn heb beenmergkanker en het schijnt slecheter te gaan. Vooral het lopen is bar en boos Moest naar de neuroloog en die vroeg een nieuwe EMG. Morgen utslag hierover maar beter wordt ik niet. Ik vind dat ze me met russt moeten laten want ben ziekenhuismoe maar laat me telkens oml@llen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 *auwtsj*Druppeltje, dan wens ik je alvast alle sterkte toe morgenvroeg (en een ruggesteun danwel sterke schouder om op te leunen onderweg daar naar toe). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Damk voor jullie reacttie. Morgen deel tig maar nu ff moed verzamelen. PFFPPPPPFFFFF hahaha bne een taaie drup. Thnnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Druppeltje sterkte, vrouwtje!!! Wat een narigheid, je krijgt het ook niet voor niets.Groet en kalmte wens ik je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Goh Druppeltjedat wist ik niet, sorry als ik wat cru reageerdewat een vreselijke tijdkan me niet indenken hoe je je nu voelt,heel veel sterkte om hier door te komenhoop dat er iemand met je meegaat morgenen dat je wat slaapt strakselterusten Drupen allen ookik ga uitloggenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Corientje, gaat alles naar behoren?U maakt zéér veel taalfoutjes, dat is niet Corientje haar stijl. U heeft normaliter een zéér zorvuldig taal gebruik.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden