Spring naar bijdragen

Maandag 7 september 2009

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Zal wel!
Jouw verhaal, over deze ochtend!
Da's toch wijs, niet dan?
Ineens aan de andere kant van de verslavingen te staan en te zien hoe beschamend het is om jezelf zo naar de ***** te helpen?

Ik geloof heilig in de confrontatie; de acceptatie van jezelf komt voort uit een situatie met anderen, waarin je jezelf met hen kunt vergelijken. Ja toch?
En dus is die eerste week een hele mooie spiegel van de voorbije periode.

Zoals ik vandaag mijn wauw-gevoel haalde uit de kassa bij de Colruyt; ik sta daar met 2 kratten water, koffie en kattenvoer en naast mij staan de karren met 3 bakken Juliper, 2 bakken Vudel, you-name-it, met de gelijknamige bierpensen erachter, die het karretje voortduwen. En ineens voelde ik mij "super-gezond bezig", als het ware. Eerlijk; zag ik in hoeveel gezonder de inhoud van mijn karretje (én geest, maar da's een ander verhaal) was ten overstaan van het gemiddelde koperspubliek op dat moment in de rij van de Colruyt. EN: niet het schaamtegevoel van de krat Mestwalle, die ik voorheen "stiekem" tóch haalde bij de Colruyt. (Als ik er dan tóch ben...)

Confronterend én heel gezond voor mijn ego.
Ik hoop dat ik het volhoud, want dit is een zoveel aangenamer idee voor én over mijzelf dan telkens weer die bulldogogen in de ochtend in die spiegel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Sommigen van jullie hebben mijn mobiele nummer. Door een heel stomme, nuchtere, actie heb ik mijn mobiele telefoon in de vuilnisbak gegooid.
De reinigingsdienst gebeld, maar aangezien die nog maar net geweest waren en pas morgen komen (en dan ligt er een grote hoop smerigheid bovenop) kan ik dus vergeten om mijn mobieltjes te redden.Ik heb een nieuwe kaart besteld en mijn saldo wordt daarop overgescheren. Bij de 'zienwinkel' hadden ze aanbiedingen van vandaag tot over 3 weken, maar, je raadt het al: die waren dus uitverkocht. Ik kijk overmorgen in Antwerpen (in België moet alles simlockvrij zijn).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@tijn; hoe reageerde híj daar op (Kempo)?

@druppeltje; zeker weten dat dat het antwoord gaat zijn?
Ik bedoel; neurologie lijkt mij een vrij complex vakgebied, dus als jij nu al zeker weet dat dat de uitslag is, heb je het wel erg slecht met jezelf voor, toch?

Of is dat het verkeerde antwoord? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...