CPAS Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Licht uit :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Nee de nachtzuster heeft nog dienst.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 quote: Originally posted by: Darquote: Originally posted by: joannDar, je bent nu langere tijd nuchter...en je zou denken dat je daarmee ook je eigen denkvermogen weer terug zou hebben gekregen! Blijkbaar vind je het nog steeds nodig om over de rug van anderen de queen of sheba uit te hangen... Voor mij heb je al lange tijd geleden je geloofwaardigheid verloren...je waait gewoon met alle winden mee! Te bang om buiten de boot te vallen hol je achter ieder ander aan...is het carolien niet dan wel een ander... Dus ik vind het niet zo gek dat men het heeft over de "dar" kliek...........en die is er zeker! Je hebt totaal geen eigen mening....tenzij een ander je steunt, dan durf je ineens wel! Zo bang zelfs dat je je pb-box sluit voor sommigen...ja joh je zou eens een spiegel voor gehouden krijgen he....! Ha Joann!Oude koeien uit de sloot halen? En wat weet jij van mijn PB box?Ik heb een heel duidelijk standpunt ingenomen in de kwestie Carolien destijds dus ik weet niet waar je het over hebt. Jij hebt je echt heel erg laag bij de gronds gedragen inzake Carolien en vandaar dat zij ook zo goed als definitief is vertrokken van het forum. En je kwam steun zoeken bij mij. Via PB. Maar toen ik werkelijk te horen kreeg hoe de vork in de steel zat, heb ik openlijk mijn excuses aangeboden aan Carolien. Iets wat jij niet durfde!Wel stalkte je haar op haar eigen forum en deed je alsof je neus bloedde hier! Ik was juist degene die het in het openbaar voor je opnam en die het later ook voor Carolien op nam!En ik neem nog steeds heel duidelijk mijn standpunt in. En ik heb juist heel duidelijk mijn keuze bepaald. Ik waai niet met de wind van Joann mee!Om te behoeden dat jij ook mij zou gaan stalken, heb ik jou inderdaad geweerd mij nog pb's te sturen. Dat is overigens mijn goed recht hoor. Je geeft toch ook niet aan mensen in RL je telefoonnummer als je geen zin hebt om met ze te communiceren?En ik kan mijn tijd wel beter verdoen dat een beetje ordinair ruzie maken hier.Dar Tja sorry voor de lap tekst hoor....maar hier staan beschuldigingen in die ik graag bewaard wil zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Dar,Heb jij enig bewijs dat ik het was op dat forum van carolien????Is er technisch hard bewijs in de vorm van een IP adres?Weet jij dat ik hier bij tactive alle medewerking heb toegezegd om te achterhalen of ik of iemand anders dat was?Denk jij dat als al die beschuldigingen een kern van waarheid bevatten dat ik van de tactussen hier nog zou mogen schrijven???Wees gewoon realistisch en geef toe dat je in de hype mee hebt gehobbeld...zoals velen..!Ik ben nooit op het forum van carolien geweest, net zo min als ik brieven heb geschreven...(ja ik heb al die tijd heus wel gelezen, en soms zelfs gepost)Ik weet dat mij geen enkele blaam treft in al die zaken...ik kan mezelf elke ochtend recht in de spiegel aankijken!Wie die dingen wel heeft gedaan..ik heb geen flauw benul, vast niet iemand die mij aardig vindt Maar feit blijft Dar, dat jij mij inderdaad onwijs steunde na het overlijden van mijn moeder...en dat door een of ander misverstand ik er achter kwam dat jij (en vele anderen) je pb-box voor mij geblokkeerd hebt....en dat....dat deed misschien nog wel meer pijn dan het verdriet op dat moment!Jij geloofde klakkeloos wat een ander je vertelde....al hield je openbaar wel een slag om de arm!En die credit verdien jij dan ook alleen want je was de enigste van het kamp believers die een slag om de arm hield! De rest had al geoordeeld en veroordeeld!En er kwamen steeds meer dingen bij...dat zou dan ook allemaal wel op mij afgeschoven kunnen worden...Nou neem van mij aan, ik heb noch op een forum berichten geplaatst, nog brieven gestuurd, en helemaal niks....ik vind het heel naar wat er allemaal gebeurd is maar ik was niet de aanstichter of dader daarvan!Het werd een complete hetze hier op het forum, en in overleg met de moderatoren heb ik me toen van elk commentaar onthouden!Alles wat ik toen gezegd zou hebben zou olie op het vuur zijn geweest....en blijkbaar nu nog steeds!Dar ik heb je leren kennen als een zeer betrokken persoon, maar ik heb ook gezien de afgelopen tijd dat jij heel snel roept....ik ben het met je eens (zeker als het gaat om gevoelige onderwerpen)Je wil wel voor je eigen mening uitkomen....maar je durft het niet!Steevast ben jij het eens met diegene die op dat moment de meeste populariteit heeft...Kom nu eens echt uit voor je eigen mening....en durf dan nog eens hardop hier op het forum te beweren dat ik al die dingen gedaan zou hebben...graag ondersteund door enig bewijsmateriaal!Laat maar een rapport zien waarop er van mijn IP adres ingelogd zou zijn op caroliens forum...Laat maar zien dat de brief van Ferry van mij afkomt....ik ben bereid tot vingerafdrukname en toesenbordcontrole...laat maar komen....!!!!!Wat wil je nog meer, een dna-test...oke kan geregeld worden!Misschien realiseren jij en jouwen zich dat niet...maar ik kan ook stappen ondernemen!Laster is namelijk strafbaar! Ook en vooral als het zich online afspeelt!Ik ben nu wel klaar met deze zielige vertoning...ik heb gelezen wat ik wilde lezen...Het zal me worst wezen wat er verder met deze discussie gebeurd.Lekker zinvol om daar allemaal nog even in te klimmen en je mening te geven...be my guest, have a nice sunday! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Joann, goed gedaan meissie groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Carolien ik bemoei me nergens mee maar je hebt je reactie op de zaterdag gezet ipv zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Ok no offense keek alleen maar mee. Ben meer bezig met mijn katertje, morgenochtend naar de dierenarts. Heeft een plek boven zijn oog alsof iemand hem geharst heeft (met zo'n strip) en was gister en vadaag erg down, staart naar beneden weinig eten en drinken. Heel banaal ik weet het maar toch morgenochtend maar even naar laten kijken.Verder bemoei ik mij met de onderlinge strijd die hier gaande is totaal niet, ik lees en verwonder me, meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 quote: Originally posted by: CarolienEcht niet. Van brieven weet ik niks af maar ze was , zoals Dar aangaf, wel degelijk de aanstichtster van de ellende hier. Om vervolgens idd met bloedend neusje hier een paar dagen als Florence Nightingale rond te hobbelen, wachtend op mij want ze had me uitgedaagd het op het forum uit te knokken. Had ik geen trek in ,het was immers niet de eerste keer dat ze zo rond 4 uur in de nacht zo vals naar me was uitgevallen dus bleef ik weg. Waarop ze dus ook niet zichzelf bekend maakte. Ik was het incident allang weer vergeten maar nou het is aangehaald door er zelf op terug te komen en Dar het openlijk heeft gezegd, laat ik Dar niet in de kou staan: ze heeft gelijk. De 'anonieme', nee tuurlijk kan ik geen IP achterhalen (Fibo dat is je computeradres) maar zelfs dat zou niks zeggen want die valt te wisselen, ik weet als moderator echt wel e.e.a. Het was alleen wel heel toevallig tegelijkertijd met het gedonder hier, na mijn weigering om er verder op in te gaan en exact dezelfde schrijftrant. Maar Dar is dus geen leugenaar w.b. wie mij in de rug had gestoken. Herhaling van geschiedenis, gebeurt zo ongeveer om de drie maanden: ruzie , in dit geval met Dar zoeken en de volgende dag heel de dag hier rondhangen. Heb ik geen zin in, wat mij betreft Case Closed. Gewoon even voor de duidelijkheid he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Carolien...als beheerder van een internetpagina kun je wel degelijk IP-adressen controleren...Nee natuurlijk wil je dat niet...want dan moet je toegeven dat iemand anders je lastig viel!Geen reactie geven wil niet zeggen dat ik die niet had willen geven, zoals eerder gezegd heb ik in overleg met de moderatoren besloten geen reaktie meer te plaatsen...om verdere onrust te voorkomen!Wat jij noemt dat ik je heb uitgedaagd...is niet meer dan dat ik je heb gevraagd om dat wat je mij in PB verweet om dat openbaar op de dagdraad te herhalen!Je doet het nu alweer.... insunueren dat er iets vreselijk mis is met posten s'nacht s om 4 uurDUHUH....Nee nu weet jij ineens nergens meer van...het kwam je toen maar verrekte goed van pas he, brieven die anderen anoniem kregen...telefoontjes die niet te traceren waren...en zomaar een wilde posting op jou forum...Wie heeft die posting gezien? Heb je daar bewijs van?Ik wil dat dan namelijk wel graag zien...En jij was het allang vergeten...Nee dame, jij vergeet niks!Je wacht gewoon rustig je kans af...nu van mij mag je, je hebt namelijk geen poot om op te staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 quote: Originally posted by: ferryJoann, goed gedaan meissie groet, Ferry. Dag ferry,Wil je me even uitleggen wat je hiermee bedoeld?Voor zover ik weet ben ik in jou ogen de schrijfster van een anonieme brief aan jou????En nam je me dat nogal kwalijk zonder ooit aan mij gevraagd te hebben of ik die brief geschreven had of niet!!!!!!!!Ik kan je reactie voor geen meter plaatsen/peilen....Ik heb jou leren kennen als een heel redelijk persoon, zeker in de tijd met dat gedoe rond "je weet wel"(die naam mag ik hier niet schrijven op laste van de moderatoren...)Ik had gedacht dat jij mij ook beter kende dan te geloven in de roddels van anderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Oh en nog even carolien....ik heb Dar nergens uit gemaakt voor leugenaar!De enigste die dat doet ben jij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Dag Joann,pffffffff ik bedoelde gewoon, goed wat je hebt geschreven, verder niets.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 En sorry Joann ik weet niet wanneer ik jou heb beschuldigd van een anonieme brief. WANNEER MOET DAT DAN ZIJN GEWEEST?groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Tje nog aan toe, heb ik een poosje niet geschreven ben vriendelijk, zet er zelfs een roosje bij. En hup gaat alles weer in de hens.Allemaal nog een prettige avond.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Nee hoor, er gaat niks in de hens...Ik vroeg om een stukje verduidelijking en die heb je gegeven...KLAAR!De brief waar ik op doelde (ik neem aan dat je dat dan toch wil weten) is die jij anoniem hebt gekregen...zal eind mei begin juni zijn geweest ergens zo rond die tijd...Ik kreeg onmin met Carolien, zij beschuldigde mij vervolgens van hatelijke postings op haar eigen forum en toe ging het hier loos...onverklaarbare telefoontjes en anonieme brieven, dat zou dan allemaal wel joann's schuld geweest zijn...Ik wil met liefde en plezier de preciese posting voor je opzoeken hoor....maar ik denk dat je nu weer wel weet waar het ook al weer over ging!Ik was het in ieder geval niet die op dat forum poste, die die brief schreef of wat dan ook!Dus ik ben gewoon blij met je roos...hij staat al in een vaasje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden