sailor Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 adam,hoog frequent bipolair betekend dat je de ene dag diep depressief kan zijn,en de volgende dag weer super-manisch,kunnen ook dagen zijn of weken,of zelfs op èèn dag!"allergisch" betekent in mijn geval,dat al die zooi bij mij niet werkt,alleen de bijwerkingen doen het meer dan uitstekend!!en een depressie valt alleen maar te begrijpen door iemand die er zelf ook last van heeft gehad,het is bepaaldelijk niet leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 nogmaals foei meiskewas niet bij me opgekomensex, wat is dat?Nee ik bedoeldedat jij (en Soothe waarschijnlijk)nog vele veleeigenschappen hebben waarinje jong van geest bent geblevendingen die ik niet voor julliein kan vullen,dus mag je die dussen de en....en.....enzelf bedenkenMaar ja a filthy mind is a joy for ever!groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 quote: Originally posted by: albertinaAdam, ik begrijp dat je posting met een kwinkslag is bedoeld. Toch, ik kan het niet waarderen. Heb je je wel eens ingedacht hoe moeilijk het kan zijn aan de de dag te beginnen, terwijl je die dag eigenlijk niet wilt meemaken. Je toch naar je werk moet en daar een soort masker moet dragen? Ik denk het niet. Ikke wel. 16 uur per dag slapen, minstens een hele winter lang. Als ik terugtel, kan dat in totaal best 3 winters geduurd hebben (de zomers telden sowieso al niet mee; die 3 maanden per jaar fatsoenlijk zonlicht). In een gegeven zomer mijn bed uit gesléurd worden door mijn toenmalige werkgever, elke dag van de week (ja, ik heb altijd speciale verhoudingen met de mensen om mij heen). Levenslust bestond niet. Humor wel. Af en toe, met de juiste mensen. Meestal zat ik alleen. Te kniezen, mijzelf te verzieken. Doelloos en hopeloos verloren. Boodschappen doen kostte mij 4 dagen; 2 dagen mentale voorbereiding, 1 dag de dagdagelijkse bezigheid zelf en 1 dag om van de 'schrik' te bekomen. Zo'n godsgruwelijke hekel had ik aan mijzelf, de maatschappij en alles wat bewoog.Ik kan goed lachen met Adam. Die kwinkslag is gezond; geeft blijk van een stuk gezond verstand. Ik ben het dus ook zéker niet eens met al die mensen die hier met een zwaar hart lopen te zeveren over wellesnietesdepressietjes en 3-daags zwaar weer in het hoofd.ps. De beste remedie die ik ken?HUMOR!Leer jezelf te relativeren en de sneeuw schijnt door de zon.Ehh.. de sneeuw verschijnt voor de zon.Ehh.. De zon verdwijnt in de sneeuw.Nee, ehh? Ja, die. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Adam,het gaat niet over geen zin hebben, maar over echt ziek zijn.Ik heb regelmatig een taxi of een vriend gebeld om toch op mijn werkte komen.Dat heeft niets met geen zin te hebben te maken,als ik heel eerlijk ben kan ik in slechte periodes niet eens douchen,een beetje poedelen bij de kraan.Je voornemen om boodschappen te doen en ze dan in de vuilnisbak te gooien?Je hebt gedaan wat je moest doen.Het werk afmaken kwam er vaak niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 oh meiske,voor er weer misverstanden ontstaandat foeide 1e duswas dat je vast naar komplimentjeszat te vissenomdat je zo gigantischsport en daar plezier aan beleeftdaar zal menig 18-jarige jaloers op zijnen dat hebbene er a meer gezegd volgens mijen je ziet het werkt aanstekelijk bij Joanngroetjes jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Jane, het is:a dirty mind is a joy for ever...en ik zet er dan achteraan:and a dirty boy is a toy for ever.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Het wordt mij teveel.Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Jane ik lig hier dubbel van het lachenwas even geintje tussendoor,en ja m,n sport is me alles hoor en mijn hond houdt me daarbij ook jong,want als ik denk vandaag een keer niet laat die me niet met rust die denkt wat vandag niet????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Tina, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Trees jij weet de dingen weer op hun plaats te zetten. En zo is het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 jane,ff kleine correctie,tis een dirty! mind! tis vertaald allebei vuil,maar die pommies maken toch een klein nuance-verschil wat ik zo 1-2-3 niet correct kan vertalen.en jemig wat gaan we weer snel ( of ik langzaam)hee leuk trees,die kende ik nog niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Jane, mooi verpakt! Je bedoelde wel zoiets en ik kan het waarderen!En dat het een mens jong houdt, staat buiten kijf!Meiske en Jane. ik stuur een :present:EN...EN...EN, tsja! Why not!Eten maken, NU. Doe ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Trees toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Hoi allemaal,Depressie;Zelf gelukkig nooit meegemaakt.Wel last van sombere gevoelens soms, vooral in de tijd toen ik nog dronk.Door mijn vroegere werk in de thuiszorg, weet ik zeker dat ik zelf geen echte depressie zou willen meemaken, want dat is op zijn zachts gezegd echt niet leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Anders gesteld: quote: Originally posted by: adamHet is verschrikkelijk allemaal. Helaas moet ik boodschappen doen, daar word ik ook altijd zo depressief van. Of deze: quote: "Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren." Zwaarmoedigheid; zou dat voort kunnen komen uit die constante stroom van negativiteit?Van het cónstant maar uzelf centraal willen stellen?Uit de idee dat ú alles moet doen wat er ú wordt voorgeschoteld en niet andersom?Dat datgene wat er op uw pad voorbij komt, de mogelijkheden zijn die u al dan niet als uitdaging kunt opnemen?Laat ze gáán; die mogelijkheden malen er meestal niet om.Enkel die zwaarmoedigheid, die loodzware geest doet daar moeilijk over.Humor is zelfrelativering is het beste medicijn dat ik tot noch toe heb gevonden.V. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Ja ja Soothe denk ik pak de koe maar bij de hoorns hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Oke,Ben even weg,Man belt dat eten klaar is.Tjeemig, wat een service, sinds ik niet zo veel mag doen.Genieten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Zolang we de eerste laten staan, mag er een beetje gedold worden Meiske.Anders wordt het niet drinken, een gortdroog avontuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Zo, en nu snel, snel naar de IKEA.Ik kom plastieken bakken tekort in de zaak.grrrr...Wist u trouwens dat de IKEA-mens ondertussen echt bestaat?Prefab-kinderen met prefab-food in prefab-huizen?Eng hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Sooth Zo is het maar net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 ja en die dumpen hun kinderen dan ook 'smorgens in de ballenbak van ikea!!!filth/dirt? tis net zoiets als ons smerig! dat heeft ook een dubbele betekenis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Haha ja dat is echt zo !!!Daarom ben ik ook een beetje boel bang om dat te veranderen. Ik bedoel maar, ik doe wel mn dingetjes. Administratie, beetje poetsen in huis. Niet overdreven, maar toch... quote: Originally posted by: Hannah1Eigenlijk heb je best structuur Women. Het is sociaal wel niet geaccepteerd, maar tevens stap je dan je bed uit, dansend, fietsend met Zowie en al buikdansende en kraaltjes naaiende kom je de dag wel vrolijk door zo te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 En ze plukken de ganzen levend. Nou ja, de Chinezen wel te verstaan.En ze wisten het echt niet. Er wordt ingegrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Ik zag het Soothe, op de televisie. Wat een gruwel. Dan ligt je donzen dekbed ineens niet meer zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Woman, het mijne ligt zalig, een soort kunststofbolletjes.Anti allergeen!Laat de ganzen hun jas maar houden.Koken!!Aanp: licht inplaats ligt. Hoe bedenk ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden