Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 september 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 441
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

HOI allemaal,

Even vanaf de laptop van een kennis.... de verhuizing zit erop, dag twee droog vandaag, he Kyra we gaan gelijk op, weet je nog we gaan het samen doen!!!! NU bekaf maar wil even iedereen de lieve groeten doen, ik mis Niwi wel een beetje, fijne avond allemaal, AnnaSophie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyra, je moet heel hard schreeuwen hier, anders horen ze je niet!!!
Stopper, diegene die zegt dat een depressie tussen de oren zit heeft ws nog nooit een depressie gehad.
Ook kun je niet een paar dagen depressief zijn want dat is een dip of somber of gedeprimeerd.
Als je echt depressief bent kun je HELEMAAL niks. zie je het leven niet meer zitten en zie je geen lichtpuntjes meer.
HET ENIGE WAT JE WILT IS ONZICHTBAAR ZIJN.
En je schrijft dan ook niet op een forum omdat dat teveel energie kost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees gaat heel goed, dames, heren ook!

En laat iedereen nou eens begrijpen dat iedereen er hier, van het begin af aan, bijhoort! Man, ik schrijf hier al....meer dan twee jaar mee, en als ik op ieder berichtje iets terug moet horen, was ik allang vertrokken! Geloof me, dat is niet te doen! Gebruik het hier als een medium om te delen, want dat doe je zeker! Iedere letter wordt gelezen, dat weet ik zeker, maar er wordt gewoon niet op ieder berichtje gereageerd! Dat zou ook wat zijn met 600 postings per dag!
Het gaat hier snel, maar alles wat je schrijft heeft iemand anders wel wat aan! Hetzij om eens te lachen, of zich eens te ergeren, of er een waarheid uit te halen, of een stukje herkenning!
Dat geeft iedereen belangeloos aan het forum, net zoals iedereen ook het forum weer gebruikt.
Maar niet alles, lang niet alles, krijgt reactie! Niets persoonlijks, en als je erover na gaat denken, ook heel logisch!

Vie eet stamppot....verwacht ze dan antwoord? Misschien wel, waarschijnlijk krijgt ze het niet. (niets persoonlijks, hè Vie, ik gebruik jou even als voorbeeld!)
Als Vie nou per se antwoord wil krijgen, zal ze moeten schrijven: ik voel me alleen, wil even met iemand praten. Ik eet vanavond stamppot, wat eten jullie?
En zelfs dan is er nog kans dat er weer zóveel overheen gelezen wordt, dat er nóg geen respons komt....
Ondertussen weet ik (en velen, Dar zei er vanmiddag ook wat over!) dat Vie nu al twee keer stamppot andijvie eet, met feta, vandaag opgebakken stamppot en dat het recept op de receptendraad is gezet door haar!

Dus geloof me, niemand leest hier over je heen, alleen voel je niet direct genegeerd....dat doen we hier namelijk niet!
We reageren, of soms reageren we niet. Of je hier nou één dag bent of vier jaar.

Goed bedoeld dit allemaal, om de overgevoeligheid proberen weg te nemen!!

P.S. Was het nog te eten, Vie? :D:):P

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zeker in de war nu met een ander A.S.
Ik dacht dat jij op bed moest blijven liggen??
Hmm gevolg van te veel draad misschien???

Das een hele goeie helpende gedachte Wing, ga m onthouden als ik weer is kermis in mn hoofd heb.

Kyra???
Nu ben je in onze gedachte en nu horen we niks meer van je??Hoop in ieder geval dat je wat aan onze reacties gehad hebt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos,
Ik ben het met jouw beschrijving over depressie eens.

Trees,
Goed stukje,
Helemaal mee eens.

Wat zijn we het toch weer eens he:).

Hoe dan ook, ben alweer aardig afgedraaid,
Vandaag met wandelvriendinnen 12 km. gelopen.
Ondanks dat ik vanmiddag ook nog 1.5 uur geslapen heb, kan je me alweer opvegen.
Dus..maar weer vroeg naar bed, wat pijnstillers mee en we slapen weer als een roosje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Witte goeienavond
ik zit ff te klungelen; wil 2 pb's antwoorden; tik mijn bericht in en mis het vakje
send prive bericht
inmiddels is bericht verdwenen
weet iemand hier raad op?
Of is er ineens iets aan mijn laptop veranderd?
Graag hulp
en degenen die mij ge pb-d hebben, graag nog even geduld
ik ben ook maar een arme ouwe digibeet
ha ha
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi AR,
Ja gaat hier weer beter als vh weekend gelukkig.
Gaat het met jou ook???
De datuk van je nieuwe baan nadert al aardig he. Gelukkig zijn er relaxte mensen daar las ik.

Nee over Annasofie had ik het annaroos.
Maar misschien haal ik nu alles door elkaar hoor.
Maar ja kan he zoals trees al zei met zoveel berichtjes elke dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een "droogkloot" aan de basis van de moderne filosofie en een wiskundige.
Maar goed dat Wings heldere inzichten enig tegenwicht bieden.
Dit om de werkelijkheid zoals we hem ervaren beter te vatten!
Naar alle waarschijnlijkheid is er niets te vatten, want er is niets!

Bedankt Wing. :) Het wordt mij steeds duidelijker. Ik heb steeds te benauwd geleefd,
nu kom ik tot de kern!

groet.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé AR, ik word steeds blij als ik je op het forum zie! dat heb je met sommige mensen, hè?

Witte, :present:

Wing, wat is een nakkie? Ik heb effe gegoogled, maar kom dan zulke gekke dingen tegen (meisjesnaam, coke, ....)

Adam, jeugdsentiment, Pete Seeger. Mijn ouders hadden die elpee vroeger!
(if you miss me at the back of the bus, we shall overcome...prachtig! Dank voor de herinneringen!)

Tientje, als je dit leest: extra knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...