Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 september 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 441
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha, en hier gaat het heel goed! Ik heb een stopmaatje, mensen, een aanrader!
Iedere dag een paar keer mailen, beetje peptalk, beetje trots zijn op elkaar, en niet voor de ander onder willen doen hè?

Ik had het nooit gedacht dat dat zo'n steun zou zijn!

Ik mis Kirky!
Meneer Kirk, als je meeleest: hoest?
Ik zag een auto van LHD rijden met achterop de tekst: WIJ ZOEKEN COLLEGA'S!!
Dat is dan wel hier in het westen van het land, maar wie weet bij jou in de buurt ook?
Jammer dat ik je emailadres niet heb, ben erg benieuwd hoe het met je gaat, en of je weer wat uit
je dip bent geklommen! In ieder geval: :present::present::present::present::present: voor jou en mevrouw Kirky!

Wing, groet terug, en meer! (groeten dan, hè?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nakkie , een streep (10 strepen wat de puurheid aangeeft van cocaine want deze wordt vaak vermengd met maagtabletten , aspirine zodat men van een gram bijvoorbeeld 2 gram kan maken en je dus keiharde euro's betaald voor aspirine hahaha) etcetc zijn andere woorden voor een lijntje cocaine...

Wing ,

Ik ben het met je eens wat je zegt over dat je je gedachten niet bent.
Ik ben niet mijn gedachten. Als dat het geval zou zijn had ik allang 20 jaar plus TBS gekregen hahaha...

Eckhart Tolle beschrijft het heel mooi in zijn boek "Een nieuwe aarde".

Oke ,

Terug naar Real Madrid - Zurich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.
Vanavond naar mn AA meeting geweest. Vanochtend en vanmiddag gewerkt, beesten uitgelaten, hardgelopen, gegeten en hop naar de meeting. Hoe anders zag mijn leven er een paar jaar geleden uit. Moedeloos, niet weten wat te doen, waar te zoeken, me rot voelen over mn gezuip.
Nu wel weten waar ik het kan zoeken, het was al die tijd al daar. Ik zag het niet. Zonder drank is het leven niet noodzakelijkerwijs gemakkelijker maar wel beter. Ik hoef me niet meer te verschuilen. Ik voel, en geen drankjank meer. Eerlijk durven zijn, niet gemakkelijk maar noodzakelijk voor mijn herstel. Hoorde vanavond weer een verhaal over iemand die een traject doorliep in een ontwenningskliniek. hard gewerkt, zat goed in zn programma. Naar huis en drie weken later dood door teveel zuipen. Het kan maar zo, dat besef ik me dan weer. Ik wil niet meer en ik hoef niet meer. Leven zonder drank geeft me de kans mezelf te leren kennen. En dat vind ik best fijn.
Kopje thee, broodje en dan naar bed. Het is weer mooi geweest voor vandaag.

En lieve mensen, het kan. leven zonder drank, pillen of wat dan ook. Ik besef me keer op keer dat ik mezelf op mn plek hield door angst. Angst voor wat er misschien zou gaan komen. Angst is een slechte raadgever, dat blijkt maar weer. Heb er wat jaartjes over gedaan voor ik er achter was maar wat is het fijn! Truste:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, Dar, ik voel mij ook niet genegeerd, hoor. Of het moet vanaf geboorte zijn, da's een ander verhaal :)
Het was slechts om aan te geven dat ik mijn plaatsingen ook heel erg belangrijk vind en de reacties ook vaak volslagen niet vind voldoen aan mijn verwachtingen.

Wiens verwachtingen?
Já, mijn verwachtingen.
Verwacht ik hier dan wat?
Ja, ik verwacht, want ik heb gekregen.
Oh.
Oh?
Ja, duh.
oh, okee.

@Adam :D :D Little Boxes, little boxes, in yellow and in blue :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...en toen kreeg ik mij een half glaasje proscetto (?) voor mijn neus, bij wijze van aperitief, samen met 3 overheerlijke olijven.
Dat glaasje heeft daar tot aan de maaltijd gestaan en het keek me nog geeneens áán!
Ik voel mij nu volslagen verbouwereerd, compleet genegeerd en volledig uit het veld geslagen.
Ik had niet verwacht dat zo een goede vriend/vriendin mij zó snel in de kou zou laten staan...

:D :D

Witte; oh jawel, u daarnet ende zojuist :D
Waarvoor mijn dank, uiteraard. Daarmee niet geheel in het luchtledige geblaterd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
houtje

Ik moet An bedanken, die was de aanleiding.


Het borrelde er zó ineens uit

ik accepteer gewoon dat er typfouten instaan.

Ik ga er niets meer aan veranderen.

Zo wil ik niet meer leven:

alles blijven veranderen tot in de perfectie.


Dan blijf je achteruit leven eigenlijk,

hé da's een mooie

"achteruit leven".


En wie morgen stofzuigt ipv vandaag

neemt het stof van morgen ook vast mee




Dat was op zondag 13 september 2009
blijkbaar gebruik ik 1 x per jaar dezelfde woorden
dit jaar waren ze van "mezelluf".

Over depressie ga ik niet in discussie.
Laat maar.
En zij die het niet kennen,
wens ik dat het nooit overkomt.

* Ben in de war met al die dagdraden dus ik weet het ff niet meer*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vladimier, mij helpt het goed te onderzoeken wat me raakt. Waarom vind ik het belangrijk dat anderen op mij reageren en wat gebeurd er met me als dat niet het geval is. Ik heb daar veel van geleerd en inzicht in gekregen. Leuk is dat niet altijd maar het helpt me groeien en ik heb er minder last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Depressie ; keuze of overkomt je ?
Alcoholisme ; keuze of overkomt je ?
Pedofilie ; keuze of overkomt je ?

Wie stuurt zich zelf vrijwillig en bewust een depressie of alcoholisme of pedofilie in ?
Wie stuurt hier wat ?
Wie staat er aan het roer van de hersenen ?

Mooie vragen en mooie antwoorden ook die ik alleen niet heb ; alleen een vermoeden hahaha...

Wing ,

Ik heb geen idee vriend. Ik wilde niets insinueren door hetgeen ik in mijn vorige berichtje schreef ; mijn deskundig verslavings-oog viel op het woord NAKKIE en ik dacht "He dat ik heb ik eerder gehoord" ;
die gedachte overkwam me en ik besloot er wat mee te doen.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
witte

Heb me zwaar verbaasd hoor dat hier mensen zijn die het begrip Truus niet kennen.

Want Truus is heeeeeeeeeel bekend hoor ari.

Tja je hebt Truus, Tom-tom, Bob om er nog maar een paar te noemen.



Aiks!
Dat zijn al die robotten die ons over 10 jaar leeg staan aan te gapen, omdat ik vergeten ben de batterijen op te laden of de stekker in het stopcontact te steken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kyra

ja witte, was geen leuke dag, begon wel sterk

snak naar een glas, dus neem me niet kwalijk allemaal

het valt tegen, het uitdrogen



Meent u dat nou?
Neem eens een glas waterbubbels, een glas fruitsap, een appel, een citroen desnoods (dat bijt zo lekker dóór). En oh, voordat u naar dat glas blijft snakken; dat smaakt dus nergens naar hè. En het is nog gevaarlijk ook. Al die scherven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...