druppeltje Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Vind ik ook The en Tas zijn vandaag kampioen, ondanks dat we het allemaal zijn is dit toch heel speciaal.Ach wat maakt het uit of je meer van vrouwen dan van mannen houdt of andersom of liever beide niet maar van dieren. Gaat er om dat mensen happy zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ja het is rustig hier. Ik ben er wel maar weet even niets te zeggen. Buiten het feit dat ik me eenzaam voel, maar daar kunnen jullie toch niets mee, dus ga ik maar heel vroeg naar bed vanavond.Even mijn depressie er uit janken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Nee, dat weet ik Isa, heel veel mensen hebben dat, soms kan ik er goed mee overweg maar soms word ik er heel erg depri van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ik slaap eigenlijk bijna altijd wel, neem wel elke avond voor het slapen een slaappil anders ga ik ook liggen malen en denken en janken. Als ik ooit ondanks de pillen niet in slaap kom dan neem ik er nog eentje en drink daarbij een glas warme melk, vies maar helpt mij wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Voel me ook eenzaam te stoppen in het ontstoppen stopper hahaha.Probleem is dat je het zelf moet doen. Veel steun hier maar je moet het toch zelf doen. Gaat lukken en steun is er hier hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ik slik al jaren oxazepam, een paar jaar geleden wel 100mg per dag. Nu nog 30mg per dag. Drie pilletjes van 10mg voor het slapen en dat werkt al ruim anderhalf jaar goed met deze dosis. Ik moet er alleen wel voor zorgen dat ik zo'n 8 uur per nacht slaap anders ben ik overdag erg duf. Daarnaast gebruik ik ook Prozac voor mijn depressies, 40 mg per dag, en daarnaast dronk ik vaak wel 2 (liter) flessen wijn. Nu gelukkig niet meer, want het is natuurlijk een hele foute combinatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ik had van alles geschreven, maar ik delete maar, had alles met Ziza te maken, zit me boos te maken.Iedereen sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Goede avond lieve mensen!Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen...Maar ik wil toch met jullie delen dat ik vandaag 10 maanden geen druppel heb gedronken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De begin periode was zwaar en de maanden daarna met golven....Maar langzaam maar zeker zie ik zachtjes aan weer dat meisje wat ik vroeger was!Zonder dit forum was me dit niet gelukt!Ik heb hele warme PB`s ontvangen in deze periode.Waar ik ook wat mee gedaan heb!Dank jullie hiervoor!Maar mijn allergrootste steun en toeverlaat krijgt een bos !Lieve Houtje bedankt voor al je hulp/ aandacht/ smsjes !!!!!!!!!!!!!!!!!Mensen ik ben er nog niet maar ik heb weer vertrouwen in de toekomst!Ik ben zo blij dat ik me aangemeld heb 10 maanden geleden en dat er op gereageerd werd!Alleen lotgenoten kunnen je begrijpen!Fijne avond allemaal !Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Haha en weet je wat het grappige van alles is ....Ik begin het tellen los te laten... het was eergisteren 10 maanden!Jippie...ik ga de goede kant op!!!!Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 quote: Originally posted by: isawaarom maakt iedereen zich nou zo boos. Oke ik weet zit hier pas, maar was vanmiddag wel even gescjrokken hoor Ja ik was ook best wel geschrokken van de reacties, heb er zelfs even aan gedacht hier niet meer te komen, maar gelukkig zitten hier ook veel lieve mensen met veel begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Gefeliciteerd met je 10 maanden alcoholvrij Tine, goed gedaan. Ik neem er een voorbeeld aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 quote: Originally posted by: isainderdaad stopper, had vanmiddag ook een heel dubbel gevoel,,, maar goed de meesten bedoelen het goed moet je voor jezelf maar een beetje filteren Volgesn mij zitten wij wel een beetje op een lijn kunnen we elkaar steunen Ja dat idee heb ik ook Isa, dat wij wel op een lijn zitten. Vind ik wel een fijn gevoel.Maar ik ga zo meteen lekker douchen, en dan lekker vroeg naar bed. Ben al weer wat minder depri, heb het door het hier neer te zetten toch een beetje van me af kunnen zetten. Welterusten allemaal, lekker slapen en fijn dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Fantastisch nieuws Tineje bent een mooi voorbeeldhopelijk gaan wij goed volgenop naar de volgende 10Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 quote: Originally posted by: isaquote: Originally posted by: tijnzo veel mensen zo veel meningen dus altijd de kans op gekibbel. dat is het mooie van dit forum vind ik. als iedereen het maar met elkaar eens zou zijn dan is er toch geen @##$$@ aan. als ik een bloed bui heb reageer ik ook wel eens bot. moet kunnen vind ik. lekker scrollen als het je niet zint. . Of gewoon niet reageren als je een rotbui hebt en je weet dat je daar mensen mee kan kwetsen Ja zo zal ik het ook aanpakken als ik een rotbui heb.Welterusten, ik ben nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 ariik vind het niet erg hoordubbel genieten van jouJane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Goedenavond allemaal!Ik ben lang niet op het forum geweest!Ik dacht dat ik het beter zonder forum kon doen, en ik dacht dat ik me netjes aan de maximum hoeveel heid drank kon houden...Je raadt het al , bleek niet zo te zijn...Sinds ongeveer een maand drink ik weer helemaal niets.Nu kan ik wel wat steun en gezelschap gebruiken...Vandaar dat ik me weer meldt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Hallo FishermansFriend,goed dat je de weg terug hebt gevondenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ik lees net allemaal berichtjes van geschrokken en dubbele gevoelens en dat de MEESTEN het goed bedoelen. Ik voel me wel aangesproken want ik ben ook wel haqrd van leer getrokken.Maar dat was niet omdat ik iemand kwetsen wil maar omdat ik het WEL goed bedoel.Ik kan er niet goed tegen als ik niet tot iemand doordring en je ziet iemand zich in het ongeluk strtrn en je kunt niks doen. Sorry als ik te hard was maar mijn bedoelingen zijn zuiver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 En ik heb geen slechte bui, integendeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Tine tijgetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Hé Fish, welkom terug!Nare aanleiding, fijn dat je er weer bent!Hoe is het met de hondjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 FF knuffel van drupje hoor leef met je mee en weet hoe moeilijk het is. Reik je mijn hand en samen lopen we verder. Hou je taai kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Water, ook heel fijn jou weer te zien!Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Jazekerwelhoor Trees, en met jou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden