Gast Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Isa, ik zat ook lekker thuis hoor. Ben speciaal niet weggegaan.Ik heb het al meegemaakt, bij onze vrienden ging het ook altijd zo.Ik erger me niet zo maar verveel me vooral!En met sommigen heb ik een beetje te doen.Vrienden waar we vaak mee omgingen schijnen gisteren weer aan de coke gezeten te hebben,vooral voor die meid, jong met oudere vriend, vind ik het sneu. Overziet ze wel wat ze aan het doen is?Pas 23 en nu al zo diep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Welkom Birthe! Goed dat je er bent, heb je intro gelezen.Praat mee en vraag wat je wilt, knap dat je de stap gezet hebt hoor!Isa, ik ben ook best wel hieperdepiep. Ik laat hem een beetje, hij is ook zonder kater iemand die in de ochtend niet zo druk is en gek kan worden van mij. Hij heeft al twee heerlijke koffies gemaakt met ons espresso apparaat en zit achter de pc te werken.Komt wel goed. Ik moet wel lachen hoor, als hij een kater heeft zegt hij altijd dat zijn hoofdpijn van de luchtdruk in het weer komt, ja ja.... Nu ik zo helder ben spreekt hij me niet meer tegen als ik zeg hoe stom dat klinkt, dat het een smoes is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Hallo Birthe,Van harte welkom hier als is de reden triest. Hoop dat je een plekje kunt vinden en van je af kunt schrijven. Laat je niet weerhouden door de gedachten dat je niet gehoord wordt want dat is wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Hoi Kyon, hoe is het met je?He Jip! Heb jemijn reactie gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ik ga voor die vriendin ook niet mijn hand uitsteken als ze zelf niet wil. Sinds ik niet meer drink hoor ik amper nog iets, toen ik haar vertelde over de goede uitslagen van mijn bloedonderzoek zei ze dat ze het te confronterend vond.Nou dan niet. Klinkt bot maar ik weet dat het toch niet helpt als je niet zelf echt wilt veranderen.En Isa, ook al kan het zo omslaan, geniet van de goede momenten.Ik schreef eerder al dat er volgens mij een zaadje van zelfvertrouwen groeit dat je zelf misschien nogniet voeltmaar door het stoppen en de keuze die je daarmee voor jezelf maakt zal er echt meer zelfvertrouwen groeien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Mmm, mijn vriend loopt te fluiten terwijl hij koffie maakt.... Valt dus wel mee denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Bericht verdwenen...Opnieuw: ik denk dat mijn vriend wel iets drinkt straks maar het echte feest was gisteren.Vandaag is meer familiefeest, kermis enzo. Je kunt wel overal bier kopen maar het is toch anders vandaag.We gaan straks ook even de stad in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 he Albertina! Lang niet gezien, hoe is het met je?Schiet het een beetje op met je gezondheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ga er ff uit, spek en bonen maken hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ja Theetje, ik houd het droog ondanks de regen, haha, flauw he!Hoe voel je jevandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Lekker Drup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Morge lui...Al een hoop kruit verschoten hier, zie ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Sterkte Thee!He Julius, mooie naam!Waar is Vie toch gebleven? Weet jij dat Thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ha, dank je (Op andere fora gebruik ik de andere kant van daar)Jeehj.. op zoek weer naar een zinvolle vulling... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Krijg ik hier wel van die kerkklokken haha.Ja 'k hoop het...Weet jij ehm. al wat je gaat doen Isa? Nog kunnen nadenken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 ?Edit: was plaatje van een telefoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Scheelt weer 1,5 uur zei je toch.. dat je contact met schoonouders op zou nemen of er naar toe zou rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Hier irriteer ik me aan. Stiekum een bepaalde belerende manier van spreken voeren waardoor je voordeel hebt:"Tijn,Het maakt mij wel uit Tijn. " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Hannah, je hebt het niet makkelijk.Ik hoop dat je op de 1 of andere manier hulp krijgt bij deze situatie.Tussen de regels door lees ik, en ook in eerdere berichten dat de situatie uit de hand is gelopen.Wat afstand tot je kinderen is misschien wel goed.Ennuh....voor mij hoor je wel helemaal bij het forum hoor Geef jezelf geen ban. Richt je op de ondersteunende berichten, het is hier nou eenmaal een husselfluts.Ik wens je veel sterkte en kracht.Geef het niet op! liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Pas op, anders kom ik je háálen. Je moet maar zien in elk geval. Blijf niet verstijfd van angst, maar doe wat je wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Is Jip Hannah?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Wat is dat nou weer voor verdachtmaking over Hannah.Druppeltje, lekker spek en bonen Ik lees je wel hoor, vaak achteraf maar toch!Alle druppeltjes vallen op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 @Kate: Fout van mij. Dacht dat je het had tegen de post daarboven. Begrijp nu dat je het postte zodat ze het wel een keer zou lezen. Excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Oh je dacht dat ik dacht dat Jip hannah was.....hahaha.Nee ik reageer heel vaak op oudere berichten, soms zelfs van de dag ervoor!Ik weet dat veel mensen teruglezen, dus dan vertrouw ik erop dat de boodschap wel over komt.Je kunt hier niet onder 2 verschillende namen posten, tenminste niet vanaf hetzelfde IP-adres.Dan krijg je een ban.Nou schijnt er ook wel eens gedoe te zijn geweest over 2 IP-adressen met dezelfde naam.Maar daar heb ik gelukkig nog nooit wat van gemerkt, want wij hebben thuis een vaste comp en een laptop, en ik gebruik beide.Ik zal daar toch niet voor geband worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 @ Theemuts: Zou je die naam weg willen halen?@Kate: Inderdaad. Begrijp het nu. En hoop dat ik niet gebanned word; Volgens mij varieren mijn adressen door een draadloze verbinding...Laat ze in elk geval mailen met vragen voordat ze bannen...Tis trouwens mijn 5e dag!!!!! Heb zélfs ontbeten! Door rare slaap voelk me wel wat raar in m'n hoofd nog... maar tijdens het lopen bijvoorbeeld Nú wil m'n lichaam Wél,.. voelt veeel beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden