Vladimir Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Klopt mijn gok als ik zeg dat Alfred Lord Tennyson zelf nooit heeft liefgehad (unlike Jennifer)?Hij ziet er zó triestig uit op Wiki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Mika, sorry dat ik wat kort was. Even bezig.Ik heb geen van beiden hier de laatste tijd gezien!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ja Mika Karinneke is kee. Lara gaat al vechtende prima. Zijn tijgertjes hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Jane Jaja lief he van me manneke ik tuurlijk ga ik dat redden Jane PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Wet ik drup, maar kijk ff pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Dus Karinneke is okee,Heb een maand ofzo laatst contact gehad en ging inderdaad oke. Is dat nu net zo? Hoop wel gun haar het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 quote: Originally posted by: isahet is zwaar Tessa, maar de alcohol is iets waar je zelf controle over kan uitvoeren dat heb je zelf in de hand. Zou je niet een stuk zelfverzekereder en positiever in het leven staan als je de alco zelf kan overwinnen.... Weet het niet hoor, maar zo voel ik het bij mij wel... Zo waar, zo waar. Het zelfvertrouwen stijgt met elke stap weg van die alcohol!Het lijkt net alsof ik in mijn hoofd de klik heb gemaakt (die de tiqs doet oplossen) die ervoor zorgt dat ik elk moment een gevoel van gelukzaligheid kan oproepen omdat ik núchter ben! Niet omdat ik niet dronken ben, niet omdat niet ik, maar een ander heeft gezopen, simpelweg omdat ik het gevoel heb tijd over te houden aan het einde van de dag, daar waar ik ze voorheen tekort had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Nou Vladimirna deze wijze woordenbegin ik spontaan te gapeneen mooi momentom mijn bed op te zoekenwelterusten allemaal,slaap lekker!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Druppppp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ga ff m'n rug naar bed brengen. Morgen maar weer de pb-s waar ik altijd weer blij mee ben. Hoop dat ik antwoorden heb kunnen geven zonder privecy te verstoren. Trusten en een nachtknuf van drup hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Wat is er Mika? Ga ff kijken, geen paniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Goedenacht mensen,Ik ga mijn oogjes toe doen.Slaapwel,Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Zal kijken wat ik doen kan kee Mika Kee? Nu ff die rug op zijn Amsterdams naar bed pleuren hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 kan het allemaal niet volgen maar ik log nu ook pas in.Ben een beetje de kluts kwijt.. ik ben vanavond gekozen als wijkraadslid en nu weet ik niet meer of ik dat ook wel echt wil en ben ik in de paniekstandpoeh, hoe zet je je zelf in een spagaat! Ik haat klagende bewoners!! Lekker bezig dusen dan in zo'n zaaltje met die verkiezingen met een dranklucht van hier tot Tokyo. Want alcoholisme in de buurt hier is nogal aanwezigmet borrel na en ik kreeg er nog trek van ook...nou, eerst maar een nachtje over slapen en morgen maar eens gaan bedenken wat ik me nou eigenlijk op mijn hals gehaald heb.Het was toch leuk? na zo'n avondje verkiezingen en bewonersgezeik vraag ik me af of ik het nog wel leuk vind grmpfffzo, effe ei kwijt hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 oja ter geruststelling, ik heb tijdens het opruimen keurig alle halfvolle bierflesjes leeggegooid hoor!geen slok genomen! maar moet zeggen dat het lang geleden was dat ik het bijna weer kon proeven en voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Tapas!Te gek!... Stel anders als voorwaarde dat je 3 maanden proef mag.... doen!!Welke partij trouwens? of is t specifiek een wijk vertegenwoordigen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ik zeg vast even gedag. Nog even de dag bezinnen, een douche, een kleine afwas. Toedeloetjes en de groetjes xxSlaap zacht met schone dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 wijraadslid dus vertegenwoordiger van de wijkbewoners en aangezien dit een pittige volksbuurt is en ik een brave en soms wat naieve softe borst(in) ben zal dat nog een klus worden.Maar de mensen die er in zitten zijn op zich wel leuk en ons doel is om de wijk leefbaar te maken, niet zeuren maar doen, aanpakken.sowieso zal ik niet echt een naar buiten tredend lid zijn want je hebt me zo weer van mijn standpunt af als je een goed tegenargument hebt, dus niet het type ik ben boos en voer actieben meer van het doen, doe de pr, maak de actieposters en denk op een positieve manier mee over oplossingen in de wijk... maar het hele politieke spel daarbij is niet mijn ding.ach, het wordt ook wel leuk hoor maar die (klagende en zeurende) bewoners kunnen me gestolen worden alleen ben ik daar niet altijd even goed tegen bestandtjonge waar ben ik nu weer aan begonnen!!Ik geef mezelf ook een proefperiode hoor en als ik het niet leuk vind dan stap ik er weer uit en doe ik alleen de prmaar wat een avond zeg, wat een emoties pffffffff, dit was in de overleefstand voor mij.Nu naar bed want ik ben helemaal leeg en doodmoemaar morgen weer lekker zonder kater op!! en dan nog maar eens alles rustig op me in laten werken.trusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Jij bent de vox populi. Het volk heeft jou verkozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 @Jane & Naomi: slaap lekker; wij zaten nog even in de horoscopen te snuffelen..;(jawel, die trip is niet vergeten!)edit: En Woman natuurlijk ook!(schijnt dat ik niets gemist heb de afgelopen dagen... ?)edit2: welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden