Spring naar bijdragen

Zondag 11 oktober


linde

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 352
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeie morgen Woman. Heerlijk dat je lekker geslapen hebt. Voelt gelijk zo goed aan.

Sandra uitglijders hebben we allemaal, anders hadden we geen echt mens kunnen worden. Geen uitglijders, geen leerproces. Maar zal heel benieuwd zijn als je inderdaad in Peru bent geweest.

Zo nu ga ik nog proberen om wat foto's te plaatsen. Een stoel af dus das ook gebeurd. En dan plof ik op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sandra !

Vie,
gewoon doen hoor, zo'n muurschildering ! Ik ga er ook eentje maken in mn slaapkamer.
Draai het om, het geeft juist niet als het mis gaat, want dan kan je altijd de muur nog witten :)
Ik heb eens ergens gelezen dat je uitgeruster wakker wordt als je een afbeelding van iets uit de natuur tegenover je bed hebt hangen.

Nu ga ik naar buiten, op de fiets met da dag
DOEG x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman wat een scheetjes zeg. Ga je nooit op vakantie. Breng die hummels dan maar hier hoor want die wil ik wel een tijdje knuffelen. En dat balkon. Geweldig dat je van een balkon zo'n mooi paradijsje kunt maken.
De zwart-witte kat heeft wel iets weg van mijn Kwiebus. Heerlijk hé zo'n beestenboel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaligraferen? Dat vind ik zo mooi. Kan daar altijd met veel bewondering naar kijken. Vind het dan ook zo knap dat mensen dat kunnen. Doe je het soms nog wel eens of helemaal niet meer?
Ja en lezen is natuurlijk ook heel ontspannen zeker als je er muziek bij hebt. Van wat voor 'n soort muziek houd je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, ik hoop dat je gauw weer begint met kalligraferen en dan foto's maakt en ze dan ook hie laat zien. Ben zo benieuwd. En een uitgebriede keuze voor muziek. Das wel lekker zeg.
Daar kun je ook zoveel in kwijt.
Nou meis ik ga eens voor een happie zorgen en daarna trakteer ik mezelf op een halve liter walnotenijs.
mmmmmmm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bolletje,
dank je wel dat je schilderijen zo met ons deelt
prachtig hoor, wanneer komt de expositie?
Ik ben gisteren goed door het fam.feest gekomen en hebt mijn beruchte fles port aan mijn zus gegeven, dus er is weer rust in mijn hoofd nu.
Dochter had selektietraining voor volleybal en de regio
en mag als een van de 7 (er moesten er 14 afvallen!
elke zondagmorgen extra pittige trainingen volgen
echt genieten om die meid zo lekker bezig te zien
dan is ze ook een heel andere meid als met het
gepuber thuis: wat een zege is sporten toch he. Net als
jullie kunstzinnige hobbies, als je maar een passie hebt
daar kun je zoveel in kwijt.

Asterix en Plonk,
komen jullie ook meeschrijven?
Of eerst liever veilig meelezen,
wat je wilt en wat helpt natuurlijk

Ik ga gauw mijn uitgesteld huiswerk
voor de ADB doen, moet nog een actieplan
schrijven: als ik er hulp bij heb weet
ik jullie te vinden
tot latersss
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen zwart witte kat hoor Bolletje, wel een heel lief hondje :)

quote:


Originally posted by:
bolletje

Woman wat een scheetjes zeg. Ga je nooit op vakantie. Breng die hummels dan maar hier hoor want die wil ik wel een tijdje knuffelen. En dat balkon. Geweldig dat je van een balkon zo'n mooi paradijsje kunt maken.


De zwart-witte kat heeft wel iets weg van mijn Kwiebus. Heerlijk hé zo'n beestenboel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kalligrafie, ja dat kan ik ook :)
Ik had ooit werk waar de eerste drie uur niets te doen was dagelijks, dus toen ben ik gaan kalligraferen.
Ik kan nu 4 handschriften, en ik kan ook letters schilderen.
Heb een plank in mn huiskamer hangen met handgeschilderd "Ohm mani padme um" van 3 meter ofzo :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol,
nou ik wil zo'n tentoonstelling wel graag eens zien: schilder je vnl een schilder na?
Die vrouw met kind vind ik erg indrukwekkend.

En mijn huiswerk is al af, het valt meestal mee, als ik de hobbel om te beginnen
maar eenmaal genomen heb.

En ja ik was reuzetrots!
Straks is ze weer thuis voor een week en dan zal ik dat eens
duidelijk vertellen ook, want zo gauw als er weer puber-
perikelen of haar huiswerk aan de orde komen, vergeet
ik vaak de positieve kanten aan de tippen en dat heeft ze zo nodig
en ik ook om het te kunnen doen, want helaas mijn glas is vaak halfleeg.

groetjes jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Jane,

Ik schilder alles na. Kan niet uit mijn hoofd schilderen. Erg veel van Boris Valeo. Als je www.borisvaleo.com in typt krijg je zijn site en dan moet je naar galery gaan.
Die vrouw met die baby heb ik eens ooit op internet gevonden bij Fantasy art. ook daar heb ik veel van geschilderd o.a. twee wolvenkoppen want dieren schilderen vind ik toch wel heel erg leuk.
Maar kijk maar eens of je het kunt vinden als je zin hebt, anders help ik je daar bij.
Zit trouwens ook bij Mezzo mantelzorgforum en heb daar iemand via de p.c. wat aanwijzingen mogen geven.w.b schilderen. En goed dat ze het doet!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...