Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Je zal er maar mee behept zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Jammer dat het alweer gezakt is Coco.Ik hou wel van een beetje meligheid.Weet je wie ik ook al een tijdje mis: Sara..Die ging toch maar een paar dagen naar Italie??Kan me nog wel herinneren dat ze er best wel tegenop zag, emotioneel gezien dan.Iemand wat van haar gehoord misschien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Dank je wel Coco!!En ik zie dat jij heel erg vrolijk bent, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Pipie nee het etentje was niet gezellig lees maar op pagina 13, 20.26 uur maar ik ben er weer een beetje overheen.Fijn dat die knoop in je maag minder is geworen. Misschien zat er een blauwe in de weg. Hoezo melig.Ga weer t.vjen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Haha moest er ff over nadenken maar nu heb ik h'm door hoor!!blond he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 ***CocoWhat's in a name? That which we call a roseBy any other name would smell as sweet."Shakespeare, Juliet, In Romeo and Juliet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Nou ja, ik kan alleen maar hopen dat alles goed met haar gaat...Heeft t ook niet makkelijk..Ik ben juist blij te lezen hoor, dat jullie zo melig zijn.Jij helemaal Coco, het leven gaat dus gewoon door ook als je stopt met peuken en drank!Misschien nog ff een leuk berichtje om te lachen...Ik heb gister toch iets genants meegemaakt ff in navolging van je Zen berichten onder invloed, waar je achteraf geen weet meer van hebt.Ik was op een bruiloft vlak voor mn ADB training, dat was ook mn laatste keer dat ik doorgezakt ben.Ik zit gister ff te kletsen met de bruid van die bruiloft, over een vriendin die een vriend had.Haar verkering is nu uit. Zeg ik met mn stomme gezicht: NOu ik ben blij dat het uit is met hem, ik hoorde zulke rare dingen over hem. En nu komt het.... Zeg ik gister: niet dat ik ooit met m gepraat heb, of contact met m gehad heb..........Krijg ik net in mn mailbox een foto van haar bruilofstfeest, waarop ik hem een zoen op zn wang geef.........Mega vet rood hoofd net dus hier...Weet nu gelukkig weer waarom ik toen aan de training ben begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Witte toch. Wat errug! Word maar nooit meer dronken.Soms goed, even een rood hoofd, dat houd je bij de les!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 He Coco, ik durf het haast niet te vragen nu je in zo,n lollige bui bent, maar voor iedere ex-roker dan....Ik wil nu ook eens stoppen met roken. Was er een maand of geleden al helemaal op voorbereid, maar toen gebeurde er wat andere dingen in mijn leventje waardoor ik dat maar even heb laten varen voor het moment. Leek de huisarts ook beter die ik zelfs geraadpleegd heb.Wel gestopt met drinken dus en dat valt alleszins mee tot nog toe. (toch alweer sinds 28 juli) Ik ervaar het niet als knap, maar vind het best alweer een poos en had dat een jaar geleden niet verwacht van mezelf denk ik, al was ik al zolang voornemens dat het een keer afgelopen moest zijn.Maar goed, dat roken moet ook eens afgelopen zijn. Is ook een doorn in het oog van mijn (ex / lat) vriendin en als ik dat kunstje ook nog flik, dan kom ik een heeeel eind verder op vele vlakken. Mede forummers en in het bijzonder ex-rokers en Coco.... Geef mij adviezen. Ik wil hier echt mee aan de slag. Stoppen met roken en drinken tegelijk raadt men vaak af omdat ze soms dan allebei gaan mislukken (toch petje af Coco), maar nu na 2,5 maanden heb ik toch het idee dat ik richting een poging gegroeid ben en het mogelijk aan kan. Mocht het niet lukken dan zal ik zorgen dat in ieder geval de drank blijft staan en het roken als eerste opgegeven moet worden omdat dat volgens mij toch de beste volgorde is. (financieel niet, maar geestelijk wel)Vrienden, vertel als u hier iets zinnigs over weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Suffertje, ik stop zes keer per dag,Word er horendol van! Help!!!!!!Mij lukt het ook niet. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Hadden ze alleen die op zijn wang gefotografeerd dan Witte??Heb je nog gelukJaneook goeienavond saam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Heb jij dat dan ook meegemaakt Jane? In andere poses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Nou Suf,hier een tip van een nooit rooksterCoco jij ziet de bui al hangen zeker?Als jij Suf een maand niet rooktzal ik een maand niet snoepen(of een heel klein beetje dan toch maar?)hebben we een maand-pactNiet meteen ja zeggen please,maar houd het maar als reserve in gedachtenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Nee hoor Soothegeen poses voor mijmaar jouw rugpose hoest daarmee?Al wat bekend of juist nix bekend?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Heee Jane,Is je boek uit;)Jaaa dat houd me zeker weer bij de les, en goed ook!! ScootheGeeft niet Coco,Je kan hier onmogelijk alles lezen en onthouden.Maar als je me ff opzoekt bij wie is wie, dan weet je t hele verhaal.Ik probeer niet meer te stoppen nu met roken Scoothe, maar had wel met mezelf afgesproken als het weer gaat vriezen, (dus de kachel lekker hoog) dan rook ik niet meer binnen.Ik haat t als t zo stinkt in huis, (nu nog ff knopje om dat t nog 10x erger is voor mn lichaam... pfff)Dusss vanavond eerste dag dat ik niet in huis rook.Ennnnn ik misssss iets bij mn pc nu..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Lieve mensen melig nog maar ff lekker door maar maak hetniet te laat. Deze dame gaat in een lekker schoon bed. ff.douchen. O ja nog ff. Hoorde gisteren dat, als je een douchecabine hebt en je wilt niet al die druppelaanslag wilt hebben, je autoschampoo moet gebruiken om de ramen schoon te maken. Niet vergeten, ALLEEN DE RAMEN niet je haren.slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Truste Bolletje,Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Heee Witte,nog 200blz, maar ik heb m vrijdag aan vriendin beloofddus weer een stokje achter de deurik ben net zo'n aapjeachter moeders keukendeurMaar deel II heeft 568 en deel III 650 blzdus voorlopig mogen jullieveel zonder en over mij roddelenwant lezen vind ik zo heeeeeerlijkstrakjes met anijsmelk en boek in beddan mis ik jullie helemaal niet meer hoormaar nu ff wel nog dusJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Nou dan antwoord ik toch gewoon mezelfLees lekker Janeja jij ooken welterusten allemaalfdoei doei Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Haha, ja ben heeeeeeel sterk maar die goudstukken heb ik nog niet gevonden.Ik ga morgen eens graven hier...............!!! Wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Schrijven over roken, maakte dat ik net ff buiten stond te roken dusssss.AhumVandaar geen snel antwoord Jane, solly.Je hebt het pact gebeuren dus mooi verder door getrokken??Nu zelfs met je leesboek haha.Enne niet zo raar denken he...... Heb helemaal geen zin in roddelen en zeker niet over jou!!weltrusten en slaap lekker, maar dat zal vast wel lukken met je anijsmelk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Coco bedankt zover en bewondering voor je hoor, meen ik echt ! Hoe lang rooj je nu precies niet en wat merk je het meest aan voordelen en nadelen tot nog toe? Nou ja, ik zal later ook hierop teugkomen, want mijn bed moet zo ook gezocht worden weer. Ik neem nog een peuk (sorry) en dan sluit ik af. Misschien (waarschijnlijk) zal ik er een onderwerpje (draadje ofzo) op zich aan wijden en adviezen vragen. Ik vind het hier best wel passen op een alcoholforum. Merk ook bij de AA dat bijna iedereen ook rookt. Typisch, heeft dus echt met verslavingsgedrag te maken wat gewoon in je zit. Kan gewoon geen toeval zijn.Hoor ik nog van je? Anders tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Ik ga lekker douchen en dan ook met een boek naar bed.Oh ja, Suffertje ik ga ook een paar tips voor je bedenken. Ik rook zelf ook nog hoor, maar wil ook graag stoppen. Maar nu eerst ff het niet drinken volhouden en dan het roken aanpakken.Haha, we worden wel heel erg gezond hier met zn allen.Tot morgen..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Jane, ik was even weg!Alles is goed bevonden.Groet en bedankt voor het medeleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Goed te lezen Marieke, dat het forum je zo doet!!En goeie beslissing ook genomen om niet gaan drinken...Ik wens je veel sterkte met je verhuizing.Gelukkig scoothe dat alles goed met je is..Ik ga er ook een eind aan breien.Weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden