Gast Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 ohw jeeee tik op de vingers gekregen...had schuttingwoord met ***-tjes geschreven ....mag niet.......zal het nooooooooooooooooooit meer doen:$ :$ :$ :$ :$ :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 O Coco wat *** voor je zeg.Ik wacht nog even op Tessa haar verslag en als dat er komt ga ik naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 ja slippertje....nou ik ga tievie kijken en op tijd naar bedwelterusten allemaal voor straks:lips:en tot morgentot draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Nee hoor Coco dat blijf je doen als het in je zit. Toen ik je vorige week in mijn onschuld uitlegede over de moederators nam ik ook het volle woord om je uit te leggen dat zoiets bv niet mocht en pats weer een tik. maar is niet naar hoor ze leggen het uit en een ban heb je niet zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hallo daar, ik ga ff lezen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hallo allmaal,He Vie ,wat tof dat je bleef wachten.Ik krijg inderdaad librium, en dat zou vanmiddag ook bijde apotheek liggen, maar zoals gewoonlijk liep het weer fout.Goed gesprek gehad met de huisarts, ze staat volkomen achter mij.Dus morgen weer even bellen met de huisarts dat ze die fax doorsturenknuffel, tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 OK Tessa, goed van jou, jammer dat de librium fout liep. En dank je dat je je even meldt.Hou je het vanavond een beetje rustig?Ik ga nu mijn laatste rondje doen met de honden en ik lees morgenochtend nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hey Tessa, heb niet alles gelezen, maar hoe gaat het nu met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 cootje jij ook weer een tikje? Ik ook weer. Ja je moet echt opletten want het staat geschreven voor je er erg in hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Tes wat vervelend nou dat je moet wachten op die Librium. Had je misschien vanacht lekker kunnen pitten. Nou maar hopen dat je het morgen krijgt. Wordt het misschien lekker rustig in je lijf en hoofd.Heerlijk hé als je het gevoel hebt dat de arts achter je staat. Sterkt je alleen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hoi Wing, ik had een drukke dag!Ook nog bij Ma geweest, vandaar!Ik begrijp dat je de eerste drie CD's met boek binnen hebt.Ook begrijp ik dat het wonderschoon is. Zijn Magnum Opus!Heb je ingetekend? Krijg je er steeds drie met een boek?Ik begrijp dat je nu ondergedompeld bent, als het ware!Geniet er van! Dan zal je ook wel van de Madrigalen van Claudio Monteverdi houden,dat is ook mooi!P.S beter ondergedompeld in een prachtig a capelle, dan in de drank.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Het zal wel koud zijn Vie.En bedankt meiden voor jullie belangstelling.Ik begin nu wel te merken dat ik van me af kan schrijvenen er ook baat bij heb.knuffel, tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Heb net 3 x de tel. laten gaan. Werd dus 3x gebeld. Weet als ik op had gepakt ik weer een hoopje ellende aan de tel. had gehad. Had er ff geen zin in.Verder een doc. gezien over de Mayakalender en de voorspelling voor 2012. Ben benieuwd want Nostradamus voorspelde weer hele andere dingen. Maar het boeit me wel.Nou dat was het weer ff. Ga weer verder met de t.v. en niet al te laat naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hey Bolletje, van mij geen tikje maar een omdat je al 19 dagen niet gedronken hebt.Harstikke goed meid.Liefs Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Net thuis van dansen, lekker hoor Volgende week extra oefenen want 21 november willen we optreden op een besloten buikdansfeestje. Nu snel even onder de douche en verder chillen vanavond. Kom straks zeker nog even gedag zeggen. Doewie x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Gaat helemaal goed komen met jou Tessa.Dikke knuf van Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Soothe jammer dat mijn vriend niet op dit forum kan komen. Houdt erg veel van Barok vroeg barok en renaissance. kon hier z'n plezier op, met jouw kennis over muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Hoi Kirky,Nee hoor, ik ben een nieuwe Pipie, zit nu een paar daagjes bij het Forum, wat me trouwens heel goed bevalt.Groetjes Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Dank je wel pippie,Ik gaat er ook vanuit dat het met de medicatiezeker lukt.knuffel, tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Ja snap ik, dat je niet alles bij kan houden. Er wordt hier heel veel geschreven en er zal vast ook regelmatig iets veranderen qua deelnemers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Ja vervelend he, dat je daar nog even op moet wachten, maar morgen gaat dat vast goedkomen en kan je weer heeeerlijk slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Bolletje,maak je niet een foutje, het is toch nog geen 26-10?x tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Heeft iemand vandaag al wat van Suffie gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Nee, ik bedoel Suffie, die zit er ook nog maar een paar dagen bij en die had gisteren een iets minder dagje.Dus ik was even benieuwd hoe het daar nu mee ging.Haha, Suffie, Suffertje je raakt er inderdaad van in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Haha, maakt niet uit toch, nu ben je weer redelijk op de hoogte denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden