Spring naar bijdragen

vrijdag 16 oktober 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

Haha, Dar, ik eet straks een gestapelde prei-schotel met een tic. Nee niet alco-tic, maar gewoon een beetje anders. En voor het weekend weet ik het lekker ook nog niet. Dat voel ik wel als ik morgen opsta.

Ari je vertelde van de week al dat jullie misschien nog een weekje boot gaan doen. Dat lijkt me best koud! Tenminste toen ik nog een boot had, ben ik eens in april daarmee op stap geweest, en je kan mazzel hebben, maar dat had ik toen niet. Achteraf bezien had ik in de almanak moeten kijken: het was nog net geen ijsheiligen geweest. En uit je kajuit stappen met ijzel onder je pootjes is echt niet leuk.
Neem je je fleece-pijama mee?
Hoop voor jou dat het van dat mooie zachte herfstweer wordt.

Ik wens iedereen een weekend vol leuke verrassingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wing, een recht geaarde fan, gaat daar aan voorbij.
Ik heb ook de Bach Cantates. De missa solemnis etc.

Mooie muziek, rustgevend en het geloof, ach het is een mooi verhaal.
Bij de Bach Cantates volg ik ook de tekst, is belangrijk,
met het oog op de instrumentatie.

Anders zou ik ook geen Wagner kunnen luisteren,
vanwege wat Joods onvriendelijke pamfletten.
Wagner, een waar genie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

goh wat is er veel geschreven en veel gebeurd allemaal met jullie

wil jullie even bedanken voor de lieve woorden en het moed inspreken en meeleven vanmiddag

isa:present:

soothe
ik had inderdaad even een kleine geheugenstoornis
wie is wie heeft dat opgefrist

dat rottige drankmonster ook met die rookwolk om zich heen :devil:
soms zie je dat kreng niet aankomen hé

wat dacht je van 'twister' spelen met mijn vriend?
heb ik mijn handen (en voeten) vol aan :D

Verder zag ik dat je het naar je zin hebt gehad hier vanmiddag soothe
lekker zitten' takkenbossen' haha
toch jammer dat ik er niet was, had graag mee gedaan, hou wel van een beetje gekkigheid B)

Maar scoothe :heart:

Jane:present:
Filmpje? Ook heel goed idee
is echt heel lang geleden....
en ja het is een ware 'war' jane pfffff
voor ons allemaal!
Thanx :heart:

Knuffie
Dank je wel;) en welkom terug

Hilde
Je hebt helemaal gelijk, die rotmomenten zijn heel verleidelijk, maar gaan ook
weer voorbij en als het niet vanzelf gaat zal ik ze een rotschop verkopen

Ik wens iedereen die het moeilijk heeft heel veel sterkte en kracht,
denk aan jullie allemaal

De trigger was vanmiddag dat mijn dochter zei: ik ga vanavond naar de disco, toen dacht ik : yes kan
ik naar de kroeg, normaal ging dat ook zo, en toen kreeg ik ineens zo'n trek en zin, écht pffffffffff

Het is inmiddels een stuk, maar nog niet helemaal weg hoor...
Heb mezelf ingedekt. Ik breng mijn dochter en haar vriendinnen met de auto en haal ze weer op om
12 uur, kan ik niét drinken hahaha, heb mezelf klem gezet, goed hé, jammer hé drankmonstertje, mooi
mis neh neh neh neh neh :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

drup
nah jah zeg, das toch ni normaal zeg.....
wat ontzettend naar.
Wat zijn mensen soms rare wezens, zo met zichzelf bezig of weten niet wat
ze er mee aan moeten.
Mee eens: volgende keer HA bij je thuis hoor!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman gisteren schreef ik dat ik in een volgend leven Boedist wil worden. Heb me bedacht. Ga Mondenvulster worden. Nee echt dat zou ik zo graag willen. Ben altijd erg gericht op het verwennen van mensen zeker met eten. Wil altijd iedereen vol stoppen met lekkernijen. (Ga denk ik maar een St. Klaas pak huren).
Mijn psycholoog vergelijkt me altijd met Moeder Theresa, alleen zegt hij er altijd bij de zij zorgde dat ze zichzelf niet vergat, en zodoende haar werk goed kon doen. Nou dat laatste moet ik nog gaan leren maar dat is zo moeilijk. Vind me al gauw een egoist. Maar goed. Las ik nou ook dat je niet zo goed in je vel zat? Naar gedroomd? Misschien toch n.a.v. het berichtje van gisteren over die nare ervaringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie lieve reacties en komt wel goed maar moet er ff overheen want deed zo'n pijn. En ja ik hoef niet meer in die rij te staan maar eerder hoop ik dat ik hier weg ben uit deze stad waar ik nooit van gehouden heb. Sorry Soothe, Adam, Dar en wie hier nog meer wonen.

Het is gelukig heilige avond en dat betekend dat er een vriend me altijd opbelt die ik al meer als 25 jaar ken. Caro is ook online dus red me wel hoor. Moet nu proberen wat te eten en leren niet zo te klagen tegen anderen over iets wat niet op een alco-forum thuis hoort. Hoewel? Lust wel een hele fles jenever hahaha.

Wil hier gewoon graag meedoen dus vooral anderen ondersteunen in onze strijd maar brouw er ff geen hout van geloof ik want sta te veel in de schijnwerpers en daar houd ik niet van. Sorry, bedoel dat ik niet veel alco-relevant praat en te weinig inhoudelijk op anderen inga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bolletje, het heeft echt te maken met mn derde chakra, daar heb ik vaker last van. Droomde over Stormy, mn vroegere kater die is overreden. Wat een kanjer was dat. Droomde dat ik em weer terugkreeg. Tegelijkertijd ging ik me te buiten aan repen chocola, maar het was bocht, namelijk nep chocola, en ik had 2,5 liter op (let op: liter !!) en was wanhopig ziek. Op dat moment werd ik wakker geknuffeld door Zowie, en werd ik met dat zieke gevoel wakker.
Maar weer mooie kunst gemaakt vandaag, dat heb dan altijd wel weer als die derde chakra zo te keer gaat.
Kijk met smart uit naar de therapie die voor me geregeld wordt door mn begeleider. Het verdriet moet eruit. En dat gaat niet met een potje janken.

Nu alvast lekker gedouched, ben relaxed aan het werk met mn buikdanstop.
Gezellige lichtjes aan, beetje tevee kijken. Simpel houden.
Geduld, ooit wordt het beter.
Ben wel bang voor een depressie, nog steeds, het buikdansen is ook maar een doekje voor het bloeden. wel een heel mooi doekje, met sprookjesgitter.
Hoop dat de therapie snel geregeld wordt, altijd wel wachttijden natuurlijk. Dus nog even volhouden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje??????
ben je druk met lezen?
en met schrijven?
en met reageren?
denk effe ook aan jezelf!!
Moment voor jezelf, lekker bakkie koffie met wat lekkers erbij, voetjes op tafel en
genieten van het moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hoeft niet altijd scherp aanwezig te zijn voor alle anderen , wij kunnen er ook voor jou zijn, en ook al gaat het over andere dingen , dat geeft toch helemaal niet, is het wel, een leven gaat zijn gang en andere dingen gebeuren die je ook kwijt wilt, naar mijn mening kan dat best hier omdat je hier als compleet mens staat met alles er om heen en niet alleen als hulpbehoevende in alcohol vraagstukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie kom maar naar Brabant wonen, en dan in een klein dorpje, daar laten ze je echt niet liggen hoor. Hier heerst nog de oude mentaliteit, mensen helpen, hoewel dat de laatste tijd ook wel minder is. Maar iedereen begroet je hier en is vriendelijk. En nooit meer zeggen dat dingen hier niet thuis horen op het forum. Het is een onderdeel waar jij tegenaan loopt, en waar je normaal op zou gaan drinken. Dus blijven schrijven over jouw rotgevoelens, verdriet en wanhoop. Zie al de reacties. Mijn kabouter zegt altijd "Klagen heeft wel degelijk een functie"Maar hij is een beetje te ver door geslagen hihihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing:
Your third chakra handles the energy of your personal power, self-esteem and personality. Your third chakra is the place where you learn to create boundaries for yourself. Issues such as trust, fear of rejection, self image are all part of this chakra. This is the center for action, energy and power

Er is natuurlijk nog veel meer over te vinden, dit is even in het kort een uitleg over de derde chakra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman het derde chacra zit dat niet bij de navel? Ooit de mandala gedaan of de koendalinie. Schijnt inderdaad een hoop los te maken. Want verdriet hoopt zich toch op in de buik? Ken je het gevoel dat, als je adem haalt, het heel schokkend gaat? Net of je uren gehuild hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...