lady jane Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hee knufiie, is het???total make-overblondie ook nuof ben ik abuisherken je bijna niet (meer)Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Knuffie hoi, Alles goed hier Knuffie! Daar ook?>Albertina, wat loopt er nu zonder kop.Vaag uitgelegd. Of hoor ik het te weten, van de kop (die eraf is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hei jane4,Ik ben steeds dat blondkopke geweest, hoor! Maar het is wel zo'n 6 maanden geleden dat ik hier was!!Dus wel begrijpbaar als je me niet herinnert!!Hei soothe, alles prima hier!! Ik ben verrezen, bij wijze van spreken dan; hihi!!oeps, foutje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Soothe toch!Vandaag was de 1e kennismaking met de dagbehandeling.Je hoort niets te weten, het mag wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Oké Albertina, als het bezonken is hoor ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Soothe,toch fijn dat sommige mensen maar een half woord nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hoi Knuffie,alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hei albertina,Alles gaat heel goed, danke!! Heb een behandeling van mijn kopke achter de rug, héél intens maar eindelijk heb ik het aangedurfd!! Voel me heel wat zelfverzekerder nu en durf te zeggen dat ik sterker ben geworden erdoor!!Jij veel sterkte gewenst met je dagbehandeling!! Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Knuffie,goed van je hoor,En fijn te lezen dat het je heeft geholpen.Je hebt het verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hilde Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hoi Coco,Jij bent een dag later gestopt dan ik, vind dat al een gewedlige stap voor beide. laat je niet verleiden door het verlangen. Dat is maar een moment, gaat over.Veel sterkte en fijne avond met vriend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja mn chakra gaat als een razende tekeer. heb ik wel eens vaker. Maar dan komt er ook mooie kunst uit mn handen:De flits van de camera zit precies op de hoogte van de derde chakra ">http://img408.imageshack.us/i/dsc00857q.jpg/:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Danke albertina, da's lief van je!!!!Hei ari,Tja, oudgediende of nu weer nieuweling?? Feit is dat ik er weer ben:DBedankt voor het verwelkomen, het doet wel wat raar terug te zijn na zo'n lange tijd, hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Nu weer eruit, maar ik kom zo snel mogelijk terug... Het doet me meer dan ik dacht!!Kinderen zijn thuis, ben een stoofpot aan het maken want heb straks bezoek!Aan allen een leuke avond gewenst, moed en sterkte voor diegenen die het nodig hebben, een schouder voor die die het moeilijk hebben en een knuf voor allen!!!Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hee, daar was Piep (Knuffie) en weer weg, wat jammer dat ik je gemist heb, maar fijn te lezen dat het je goed gaat.Goed van je Woman dat je de juiste chakra te pakken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Albertina, ik heb nooit aan een half woord genoeg!De kop is er af. En nu?Beviel het Albertina? de sessie! Beetje opgeknapt?Zin om weer te gaan?Een half woord. :$Groet. Naar Anna! Heb het hier gehad! Aanp voutje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja, verdwijn je even uit het Amsterdamse Soothe? Doe Anna mijn groeten.Albertina, wel lekker eten vanavond. Je zal wel heel wat te overdenken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Richting Utreg Vie. Ik doe de groeten.Misschien log ik daar nog in, als het boeiend is!Je Chakra's in orde Vie?Bij mij zitten ze niet op de juiste plaats momenteel.Beetje massage zal wel helpen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ik ben zelf niet zo van de chakra's Soothe, meer van de down-to-earth sportmassage. En daar wil je niet aan want dan ga je piepen.Fijn weekend en stap niet in de verkeerde trein, met al die verwarde chakra's.Trouwens Woman dat is niet om te spotten met chakra's maar gewoon omdat ik er niets van weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hoi Ari, jammer dat ik je misloop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ik spot ook niet! Zal ik nooit doen met Woman!Beetje dollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Zal wel lukken Ari! Een meeting, doe ik nooit meer. Anna zal blij zijn met al de groetjes.Nooit weg, na een dag hard werken!Ari, houd je bijeen, indien mogelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Welnee Ari, ben een beetje melig!Net m'n hond getoileteerd, pffff wat een dikke jas.Stug, lijkt wel staaldraad!Effe bijtrekken, dus niet al te serieus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Omdat Soothe aan elke meeting een vrouw overhoudt Ari Zeg, ga je nou nog naar Utreg Soothe of zitten we hier een beetje te takkenbossen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Overigens, ik zag het net even na in mijn Zeeuws woordenboek: takkenbossen is Zeeuws voor: "handelingen verrichten die tot niets leiden, dralen". Ik schreef het spontaan op, maar het is me vroeger wel vaak toegebeten: Zit niet te takkenbossen!Grappig eigenlijk, un parfum du fin du jeunesse.Maar goed, op naar het eten en niet takkenbossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Vie, wil je me weg hebben.Ik ga wel hoor.Ze komt net helemaal amechtig thuis.Wind tegen, het is een pittig stuk.Dus alles kalm aan!We takkenbossen nog even door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden