lady jane Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Het is ineens druk hier.Hella, welkom, ik heb een stukje bij je wie is wie geschrevengroetjes JaneEnne de film gaat beginnenBolletje heeft goed reclame gemaakt,maar er niet bij verteld dat ze aandelen heeft in de film endus provisie krijgt,maar ik ben objectief, heb m al eens gezienen vind m ook zo mooi dat ik nog eens kijk,dus als het hier starks weer stil is,zit iedereen op CANVAS om 21 uur.tot laterssssJaneoh ja graag allemaal op thema's kijken (daar zit mijn provisie:D
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Hé mensen, ff tussen ons hoor, maar volgens mij heeft Woman een overvolle accu in haar billen. Dat mens is er, en dan broemmmmmmmmmm weg is ie weer.
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Haha Jane jij hebt hem door. Hé meis denk je dat je iets kunt met de informatie over je kat?Als ik die provisie krijg wordt er hier die bijeenkomst gehouden volgend jaar. Kan makkelijk, tuin van hier tot gunder. Ik zorg wel voor de kouwe skottel.O klodder m'n film.
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Gatver mensen. Zat dus op dat etentje maar halverwegen een huilend medestrijder die een koord zocht. Gedronken? Nee en ik weet ook niet beter maar hij is het leven helemaal zat. Ben dus naar buiten gelopen want dit soort gesprekken voer ik niet in gezelschap. Ben maar naar huis gegaan want hij huilde zo dat ik dacht dit niet ff op te lossen. Vanalles geprobeerd maar nada en toen hing hij op. Hier moet toch iets aan te doen zijn? Kan hem toch niet zomaar laten stikken in zijn verdriet?
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Kirky ik deed mijn best maar het is vreselijk een medestrijder zo te horen.Fijn van die lage instapjes want heb ik altijd problemen me gehad. Soms kreeg ik een opstapje maar meesatal waren ze te lui om je te helpen. Erger nog ze werden geiirteerd dat ik niet opschoot.
Lianne Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Bol..van wie kreeg jij zo'n rare pb???niks van aantrekken hoor!!
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Nee hij woont niet in Nederland en met terugbellen neemt hij niet op. Miss valt het wel mee maar ben niet voor niets gebeld dus daar wil je wat mee doen. Sta zou machteloos maar van de andere kant moet ik ook goed beseffen wat ik zelf doe door mijn prive vrij te geven met dit soort dingen. Het betekend wel dat ik ik dan open sta voor alles dus ook problemen.
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 hallo, ben weer terug na mijn sessie "boer zoekt vrouw"
pippie Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Hey Cocootje, super zeg, ben blij te horen dat je het naar je zin hebt gehad.En dat er een vervolg komt.benieuwd in welk autooooooootje hij dan komt.Goed dat je het draadje na het "gewone leven" weer een beetje hebt opgepakt, maar lekker rustig aan doen.
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 iedereen heeft het hier over een of andere film vanavond, help mij wat is die film met die huilende kameel?
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 ja redelijk goed , bij die brabandr met paarden weet ik niet wat hij nu wil, de blonde schreeuwlelijk of de jiust de stille schone. twee uitersten, de rest was redelijk voorspelbaar en kwam ook wel zo uit
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 kirk hier op het platteland hebben vrijgezelle boeren meer met schapen.want als je achterpoten van het schaap in je laarsen zet kunnen ze niet weg Ha,Ha,
pippie Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Ben hartstikke blij voor Co, volgende x ook wat minder zenuwen denk ik.Nou eh..........kameeeeeelse he?
pippie Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Drup, volgens mij kan je nu niet zoveel meer doen, maar die sms vind ik nog niet slecht idee.Maar volgens mij weet ie wel, dat je er voor hm bent.
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 sorry coco, maar ik dacht een grapje moet kunnen, de boog kan tenslotte niet altijd gespannen staan
Julius Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 quote: Originally posted by: kirky''taxichauffeur zoekt weg'''is wellicht ook een optie voor een programma . Die ga ik bij m'n supermarkt ophangen, haha!
Julius Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 quote: Originally posted by: herman0167sorry coco, maar ik dacht een grapje moet kunnen, de boog kan tenslotte niet altijd gespannen staan Arrow?
pippie Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Lieve allemaal, ik ga nog ff Lieve Paul kijken, douchen kopje thee en dan lekker met een boek naar bed.Liefs Pip en tot morgen
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Nou Kirky ik ga hier maar niet op in van die opstapjes. Ben hier zo over vernederd dat ik zelfs door de chauffeur voor luie werd uitgemaakt maar vooral dat ik moest opschietenmoest kunnen
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Ga kijken of ik toch nog wat kan doen. Tis er wel een van ons.
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 welterusten allemaal, ik ga de hond uitlaten en dan slapen, morgen weer vroeg op centjes verdienen.groetjes van herman
meiske Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Kom even gedag zeggenverder alles goedknuffel van me voor all
meiske Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst 18 oktober 2009 Ha ha nu moet ik verplicht slapen van coco;)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden