Har Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Klinkt goed Hannah....eindelijk eens wat meer je kiet uit! En jawel, vrijwilligerswerk geeft voldoening! To Shake your body lijkt me ook goed om letterlijk met je beentjes op de grond te komen....fijn om te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ga effe wat lekkers verorberen....latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Goeiemorgen allen en Hannah welkom terug,het heeft je goed gedaan ons een tijdje te moeten missen, blijkbaar, fijn hoorelke nieuwe stap vooruit is er weer een.En sorry Har, het moet even:als je af en toe de koffieprutdoor de gootsteen spoelt metkokend water dan neemt dat de dagelijks aangekoektevetresten mee het riool inen voorkomt verstoppingDan heb je die agressieven middelen niet meer nodig,want volgens mijn loodgieter tasten diehet pvc zo erg aan, dat je op gegeven momentdaar scheuren en gaten in krijgt dus dan benje echt in de aap gelogeerd.Gisteren met volleyen met 4-0 gewonnen vanmijn vroegere club en dat was ff lekker kicken!!Tas niet stomen hoor bij longontstekingrust is all you needen misschien wat natuurlijke energie-geverslekker uitzieken dus en jezelf verwennenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Isa,gaat het nog met het ontgiften?Ga je je al wat energieker voelen?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Jane proficiat met de grote overwinning zeg 4-0. Leuk al dat sporten door de forumleden.W.b. die koffiedrap. Geld dat ook voor het menselijk lichaam. Zit hier met de nodige vetophopingen. Ga vandaag een paar pond koffie kopen. Gooi vervolgens de koffie weg en eet het drap op. Net de omgekeerde wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ari Doei een een fijne tijd!!!!Zo ik heb de ramen aan de voorkant gedaan. Ben daar altijd zelf plasnat van. Nu nog het trottoir vegen blaadjes en takken zooi verwijderen,en dan hup naar achteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Nog even een ander leuk onderwerp:- we hebben in september 6 uur lang geen stroom gehad en krijgen nu 35,-- vergoeding. Yeahhhh!!!!!- ik heb mijn belastingaanslag (definitieve) gekregen: 0,----- bijbetalen. Yeahhhhhh!!!! (mijn berekening klopt dus helemaal, héérlijk gevoel geeft dat). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Goede morgen lieve mensen!Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen!Ik wil alleen even doorgeven dat ik vandaag 11 maanden niet gedronken heb!!!!!!Ik bekijk het per dag!Ik heb erg veel te danken te danken aan dit forum.Liefs Tine.Drinken lost echt helemaal NIETS op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Goedemorgen allemaal...Heerlijk herfstvakantie voor de meiden..gaan zo spulletjes pakken en een paar dagen weg..(lees: ik de spullen pakken voor iedereen , zucht.. haha!)fijn weekend allemaal,gr Lian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 hahaha Coco, je kan niet zeggen dat jij niet je best hebt gedaan!!Maar jij ook erg bedankt voor al je positieve bijdragen..Je bent een aanwinst voor het forum..En kijk eens hoe goed je gaat!top! echt heel goed van je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Mogge allemaal,Fijn Tasseke dat je toch goed hebt kunnen slapen.Johan lijkt me idd een perfect moment om te stoppen.Tine geweldig hoor. Hannah fijn dat je er weer bent en je klinkt weer positief. Vast houden meis.Zelf heb ik slecht geslapen na het gebeuren van gisteren en werd dan telkens weer boos. Naja beter als zo verdrietig hahaha. Moest de CV bijvullen en vraag me af waaron die 2 kraantjes altijd op zo'n onhandige plaats zitten. Ben altijd weer trots als het me gelukt is maar mijn rug niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 hee Coco,tralala is juist goed, dat hoort van de euforie in het begin van het stoppen..maar wees bedacht dat er daarna ook een zware periode komt.'dat de voordelen even niet meer zo zichtbaar zijn.en de katers en schaamte vergeten zijn.en ach met dat etentje etc kan je best wel wat drinken..en op een gegeven moment kan het er dan weer insluipen..Ik praat nu een beetje uit eigen ervaring hoor.Mijn nadeel, hoe raar het ook klinkt.. is dat ik nog nooit echt heel hard onderuit ben gegaan.In de zin van ernstige gevolgen nav drank.Terwijl ik toch het nodige heb uitgehaald.Maar ik ga ook niet wachten tot dat gebeurt, het is mooi geweest zo..jaaa ik heb het gelezen van sjorss Clooney.. op nu.nlzo zie je maar, niemand is onfeilbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hey Co,Wat een verdrietig bericht zeg. Tokkies aan het inpakken. Toch niet aan het uitpakken hë?Nou vertrouw er maar op dat het gezellige buren zijn die je nu krijgt Ze zullen bij de woningbouw toch wel een beetje op letten wat ze er nu gaan in zetten? Kunnen ze de buren niet weer een keertje aan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Bol zelf heeft net een rottig berichtje gehad. Moet dadelijk ff wat condoleancekaarten gaan halen. Schoonmoeder van Jos z'n dochter is overleden.Ben altijd zo erg bang dat de kleinkinderen, 12 en 9 jaar, die dit nu voor de eerste keer mee maken, het er erg moeilijk mee krijgen dus ga ik die dadelijk ff appart een kaartje sturen.Dus ben ff zzzoooooeeefffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 oei Bol..sterkte... wat erg..ik in elk geval ben je er nu fris en helder om steun te geven..Hannah, welkom terug.klopt wat je zegt, maar als het werkt dan werkt het en beter dan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Bob-An succes vandaag en veel plezier.Houtje dat is positief nieuws.Bolletje heb persoonlijk en beroepshalve veel rouwprocessen meegemaakt maar kinderen kunnen er echt wel tegen hoor en vooral op die leeftijd. Juis het geen afscheid mogen nemen, weglaten op de uitvaart of er geheimzinnig over doen om ze te beschermen maakt ze verward. Kinderen moeten al vroeg gaan leren dus mogen ze ook leren dat de dood bij het leven hoort maar verdrietig is het natuurlijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Zo ben weer terug. Dank dank voor jullie berichtjes. Ja is toch ff slikken. Was zo'n lief mens maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hoi HannaWil ff reageren op jouw berichtje over refusal. Ik weet dat de directeur van de Jellinek kliniek ook refusal slikt. Al tig jaren. Weet ook dat die medicatie geen bijwerkingen heeft dan alleen af en toe voor sommigen een rare smaak. Mijzelf heeft het erg veel geholpen de afgelopen 20 jaar. Maar als je een x in de drie dagen een kwart neemt en weet dat je daardoor niet kunt drinken, waarom dan iedere dag een hele nemen? Dat is niet nodig. Tuurlijk zonder medicatie zou erg knap zijn en heb ook alle bewondering voor diegene die het kunnen, maar ik ben niet zo sterk dus moet het doen met een refusal. Jammer genoeg.MAAR ben vandaag dank zij dit forum en de refusal 3 weken, ja echt, 3 weken van de alcohol af.Goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Geweldig Bolletje. Beetje tegenstrijdig in je gevoelens lijkt me want je bent nu verdrietig en blij tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Cocootje wat ben jij een lui ding zeg. Nee hoor alle gekheid op een stokkie, die zolder kan wel wachten, ziet toch niemand. Veel gezelliger als je bij ons blijft. Je kan natuurlijk ook al beginnen met uitzwaaien van de tokkies maar zo te horen moet je dan tot st. Juttemus blijven staan. Met gevolg ook een longontsteking.Nee hoor blijf maar lekker zitten. veelste leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 hee Bol,echt joh, de directeur van de jellinek..sta ik toch even van te kijken.zou denken dat hij weet welke behandeling het beste is etc.maar ja joh, wat jij zegt, als zo'n pilletje werktdan werkt het.ik ben er ook blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Coco als jij dat zo voelt moet je dat doen. Deur dicht knallen gewoon want er komt wel een andere dag dat het wel gaat. Ga iets leuks doen want jezelf dwingen naar die zolder kan alleen maar averechts werken. En vergeet niet met jezelf te belonen dus koop een mooie bos bloemen. Hier heb je de eerste voor in je boeket. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Nee Coco zal ik nooit doen, dit afkicken kost je al zoveel energie terwijl je huishouden gewoon door gaat wat eigenlijk ook al te veel is. Wie ben ik om je dan de zolder op te sturen? Dit weekend heb je gewoon een platdak en volgende week zie je dan wel weer. Een alcie leeft van dag tot dag en in het begin van uur tot uur dus je hebt al hartstikke veel gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Lianne,Ja echt. De redenering dat die het beter moeten weten gaat niet altijd op. Zeggen ze van mijn Kabouter ook. "Hij is toch psycholoog? Dan moet hij toch beter weten?"maar ze vergeten dat psychologen ook mensen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hoho Co zet er die rem eens gauw op zeg. Wat jij daar allemaal op noemt, en dan vergeet je er nog bij te vermelden dat je ons de hele dag aan het lachen brengt en ons een heel goed gevoel geeft. Mens daar heb je al een dagtaak aan.Nee lekker lui onderuit en genieten van het niets doen. Beloofd???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden