Vladimir Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 We zijn met het stoppen met alcohol gelijk maar vrijwel vegetariërs geworden.Echt wel.Via Bio Julienne krijgen we tegenwoordig groentenpakketten, zelf te bestellen en te verdelen.En ik kook graag.Dus nu ben ik naast alcoholvrij, ook nog eens grotendeels vleesvrij geraakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 ik ga maar weer slapenfijne avond nogwelkom instromerstruste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Piep....Hier is knuffie weer...Zijn er hier nog die mij herinneren??Sorry dat ik zomaar efkes ertussen spring... heb nog niks gelezen dus ik hoop maar dat ik niet stoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Knuffie Knuffies storen nooit, zijn hier altijd van harte welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 @bolletje: dikke knuf!!! D)Jou ken ik nog niet, hé?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Haha, Tijn.En lamsbout zult u mij niet zien afwijzen hoor!Ik ben gewoon een 'gezonde tour' opgegaan.Wekelijkse fitness, gezond eten, dat soort dingen.En het was ook een beetje uit noodzaak; na ondervonden te hebben dat mijn top-3 qua koken bestaat uit1. Thais (verse kruiden!)2. Japans (Sushi!!)3. Indisch (die kléuren)Was ik een beetje inspiratieloos geraakt. Ik begon in een kringetje te draaien, qua groenten en vlees. Met Bio Julienne heb ik nu de kans om nieuwe groenten vegetarisch toe te passen, om te zien wat voor smaak en mogelijkheden deze groenten bieden. Om ze vervolgens weer te gaan integreren in mijn 1-2-3-lijstje. De Indische keuken staat bekend om zijn vegetarische keuken, bijvoorbeeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Even wat anders; ik ben de linkerbalk van het forum kwijt (het menu).Ik kan dus niet meer zien of iemand mij PB heeft gestuurd, bijvoorbeeld.Heeft iemand een idee hoe dat dat komt?Edit: berichten kan ik terugvinden, blijft een feit dat het menu aan de linkerzijde afwezig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Hei vladimir,Ik ben vorige zaterdag japans gaan eten, was mijn eerste keer, maar lekkerrrrrr!!! Mjammie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 @knuffie: Japans is voor ons de Sociale Maaltijd bij uitstek geworden; vrienden uitnodigen en samen Sushi maken.Je lacht je rot en hebt een prachtige tijdsinvulling.Voorwerk; men kán volstaan met enkel de rijst voorkoken.En vervolgens mensen zelf alles laten fijnhakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Nee knuf wij kennen elkaar nog niet. Zit nog maar sinds kort op het forum. Maar zag dat jij al een hele tijd hier bent. Een oud gediende. Ja die moeten we hebben, kunnen we veel van leren:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Vladje, Ik ben een kokkin in hart en nieren maar begin pas een tijdje interesse te krijgen om 'buitenlands' eten zelf te maken! Ik heb dus al wat geprobeerd en mijn marrokaanse lamsstoofpot was wel lekker maar ik ben dus nog steeds in de 'probeer'-fase!!Maar ik kan me wel inbeelden dat het samen met vrienden koken leuk én gezellig kan zijn! Tot nu toe maken zij plezier en ik kook!! Maar daar beleef ik dan plezier aan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Tja, bolletjes.... een oudgediende? Misschien nu weer een nieuwtje want ik ben zolang weggeweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Vladimir LAMSBOUT?????? Waar waar??? Het water loopt me in de mond, wat zeg ik het stroomt eruit. Hellup ik verzuip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Oeps..bolletje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Knuf marokaans? Moet je wel met je handen eten hé? Jongens ik moet maken dat ik hier weg kom.Wordt me allemaal teveel. Dat gepraat over lekker eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Bolletje, het eten is wel marrokaans maar eten doen we dan wel op de westerse wijze!!Je bent altijd van harte welkom maar dan moet je wel een eindje reizen, hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Ik mis trouwens al een paar daagjes Uiltje. Hoe zou het met hem zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Nou Knuf daar zal ik eens goed over na denken hoor. Ben ooit in het heeeeeele verre verleden in Marokko geweest. Moest toen een balletje van Marok. rijst maken en zo met je duim naar binnen schieten, nou dus mooi niet. Schoot er iedere keer naast.En dat kwam niet van het drinken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Weet ik niet..ik ken uiltje niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 @bolletje..ik zie het al zo voor me!!:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Knuf wil best naar je toe komen hoor maar als ik zo jouw onderschrift lees denk ik "Moet misschien wel naar Agrentinië of zo. Nou ja lees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Als je er zo over denkt dan zal ik wel niet té ver wonen voor jou, gewoon het gezellige België!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Hoi rvanth.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Nou mensen ik gaat us ff afsluiten voor vandaag. Hoop dat ik je dan niet alleen laat zitten Knuf en dat je lekker ff kan klessebessen met anderen want het zou rot zijn nu je je neusje om de hoek steekt en er is helemaal niemand meer. Trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 ja, dat zou wel écht sneu voor me zijn, hé bolletje?!! Er zal wel iemand willen praten met mij, denk ik dan,.. Voor jou alvast slaapwel!!Maar ik blijf hier ook zolang niet meer vanavond, alhoewel ik een nachtmensje ben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden