Spring naar bijdragen

maandag 19 0kt


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

....trouwens goed Safi dat je dit met ons deelt! Bedenk dat de controle willen houden over zaken die energie slurpen en waar geen winst aan valt te behalen je letterlijk in (oude) ellende terug kunnen brengen. HET ZIJN MAAR CENTEN....jouw energie op peil houden en stoppen in de dingen die er werkelijk toe doen, is belangrijker dan vechten tegen een energiereus die jouw energie opzuigt; dat is het niet waard! ;)
Je bent al eerder in je leven tegen onrechtvaardigheid aangelopen, die IS er gewoon....laat los. Kan me voorstellen dat je je vrouwtje wilt staan en niet over je heen laat lopen en dat daarbij emoties een grote rol spelen; weeg af wat NU het belangrijkste voor je is om een burn-out te voorkomen. Capituleren kan ook overwinnen betekenen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piepje mijn kabouter is mijn vriend. Ben hem zo'n 20 jaar geleden gaan noemen en hij mij bolletje. Gewoon een troetelnaampje. Hij ziet er ook een beetje uit als een kabouter hoor. Grijze baard, dikke buik, krultenen enz. Mist alleen de energie om lichamelijke activiteiten te gaan doen. Is ie toch wel ergug lui voor. Werkt veel meer met z'n hersentjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Safi: :heart:

Pippie goed van je hoor en morgen is het al dag 10 !!!

Van onze medestrijder (nog) niets gehoord. Vind dit persoorlijk erg ..... als je iemand in nood opbelt die dan machteloos staat wanneer praten niet helpt om vervolgens niets meer te laten horen. Je maakt je toch ongerust en wil vooral graag weten hoe het verder is gegaan.

Naja eerst mijn box maar eens legen en de pb-tjes beantwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup weet die persoon van het bestaan van deze site? Kun je hem bellen? Belangstelliing tonen? Dan gaat misschien jouw bezorgdheid ook een beetje minder worden. Ja en als je zo iemand tegen komt, komt ook weer je eigen verleden naar boven. Je weet hoe het voelt om diep in de goot te liggen en wil dat een ander besparen. Maar hij zelf moet de keuze ook maken. Daar helpen alle zorgen van jou niet tegen. Probeer het toch een beetje los te laten wijfie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Drup, jij ook een hele goedemorgen!!

Vervelend zeg, dat je nog niks hebt gehoord, maar waarschijnlijk geen bericht goed bericht toch?
Op het moment kan je ook niet veel doen, dat lijkt mij ook vervelend.
Wil je iemand helpen en dan kan dat niet.

We gaan voor je duimen hoor, dat je vandaag iets gaat horen.

Liefs Pip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Har

Plopperdeplop dames....wonen ze ook in een paddenstoel met rode stippen? En hou komen jullie daar dan naar binnen?
:D
Kabouters zijn best wel lief maar ook als kinderen....beetje impulsief en hulpbehoevend....niet bemoederen hè?
;)



Daar zit het hem nu juist in. Hulpbehoevend, denken dat ze helamaal niets meer kunnen, alle verantwoording afschuiven, en ik inderdaad maar blijven bemoederen. Denken dat ze van alles mankeren. Hypogondrie noemen ze zoiets toch? Maar ja dat zal bij kabouters ook wel genetisch bepaalt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har. we wonen 100mtr. van elkaar af en hij is in 7 jaar niet meer bij mij geweest. Ja alleen maar om iets te zien op de comp. Geen verjaardagen, niets meer. Kan zogenaamd niet zitten bij mij. Te veel pijn aan z'n poeperd. En w.b. de tuin? Nee hoor dan had hij weer last van ..... en..... en...... dus nee het is geen tuinkabouter hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...