meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Soothe oke danmorgenvroeg saampjes de 15 km ???????
Soothe Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 15 kilometer!! Morgen ga ik voor de honderd meter! In spreektempo! En de rokertjes, moeten uit de weg.Maar ik houd het in gedachten, goed?
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hoi Ari je vermaakt je wel met de vakantie maar op het water niet koud????? BrrrrrrrrrrrrHa ha soothe jaja eerst maar dan voor de 5 km en ja is goed hoor;)
AlbertRemmo Geplaatst 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 deze meneer gaat slapentruste allemaal:lips:tot morgen
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 slaap lekker:lips: ARen werkse morgen
safidepafi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Trusten meneertje Albert:heart:
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 AriHa ha je moet er zeker wat voor hebben ,maar goed als het dan gezellig is maakt een hoop goed toch warme knuf van me
safidepafi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Even voor degenen die gisteren met me meeleefden.Ik heb een foto gemaakt met krant van mijn oude meterkast.Volgens mijn man is dat sinds Photoshop niet meer echt rechtsgeldig maar goed , beter aktie dan geen aktie.En het hielp wel dat ik me er beter door voelde.Thuis gekomen een telefoontje van Essent, correctie word uitgevoerd en of ik dat wilde verrekenen met de nieuwe rekening.Blijkt bij navraag mijn berekening 160 euro meer te zijn die ik nog te goed heb dan de hunne.Dus nee doe me eerst maar de rekening.Kan wel iedereen aanraden om je meterstand online door te geven, dan krijg je tenminste een bevestiging(dank je Rudy voor de tip)Verder nog niet bijgelezen helaas. Zal dat nu eens gaan doen.Dag Soothe JIJ 15 kilometer iets doen???
lady jane Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Welterusten Hannahliefs van Jane
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Slaap lekker hannah:lips:Knuffie van me
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Mariekesucces in je nieuwe huisje en slaap lekker knuffie van me
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Safi wat fijn voor je en zo is alles dus weer opgelost voor je fijn meis dikke knuffel van me
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Daar ben ik weer.Hoef gelukkig niet alles bij te lezen haha.
safidepafi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Knuffel terug Meiskeen Hannah welterusten. (kan nog steeds niet aan je nieuwe naam wennen)Goed van je dat je je grenzen aan gaf.Nu ook een keertje smsen als je wel iets liefs tegen haar wil zeggen.Dan is de drempel de volgende keer weer wat lager i.p.v. hoger tussen jullie tweetjes.Vergeet niet dat ze aan het puberen is, dan moet ze zich losbreken van degene die ze het meeste zal missen.En de drie dingen die je goed hebt gedaan vandaag, heb je toch maar mooiw eer binnen.De schotten zeggen altijd zo mooi: ''Count your blessings and look at the cup half full.''Drank is de oplossing niet en dat weten we allebei maar al te goed.
safidepafi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Ik ga ook bankhangen, dag lieverds welterusten voor straks! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Lieve mensen ik ga ook uitloggen wens jullie allemaal een fijne nacht toeslaap lekker:lips:allemaallieve knuffel van me voor all
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Truste SafimeiskeHannah en hopelijk wordt het morgen weer wat lichter allemaal voor je.
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hannah, niet doen........Straks krijg je weer gezeur en je bent er nog maar net.Zou zonde zijn, om ons weer te moeten missen.Had ik niet iets gelezen dat je alleen nog maar zou pamperen hier???
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Heb ik weer...Ben ik voor het eerst in mn pc carriere een keer foto's aan het branden, loopt het hele programma vast Dit is dus precies waarom ik nooit aan dat soort dingen durf te beginnen haha
lady jane Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hoi Tijn,gelukkig weer werk he, hoi Witte,alles goed verderop de foto's na dan?Jane
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hee Jane(oeps hopelijk niet te laat met reageren;)Ja gaat redelijk hoor met me.idd ondanks de pc stressIk krijg alle foutmeldingen dus ook niet direct weer weg he..grrrHoe is t met jou dan???
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Ter educatie ende vermaeck; Moody Blues op 't Isle of Wright Festival: Niet de beste uitvoering, wel begeisterd.Edit: Vrij vals ook nog eens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden