Hermie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Dat denk ik wel ja Coco, maar volgens mij is het voor iedereen goed om te ontspannen op een prettige manier en tegelijkertijd afvalstoffen beter af te voeren. Dochterlief vindt het dan ook helemaal niet erg om proefkonijn te zijn, die wil elke dag wel haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Hoi Dame hier de Bolle,Wat knap dat je de stap genomen hebt, ik hoop dat je hier verder komt met jouw alcohol probleem.Zo te zien wil je gaan minderen met de alcohol. Met dat idee kwam ik hier ook op de koffie maar ben er inmiddels wel achter gekomen dat sociaal drinken voor mij niet weggelegd is. Hopelijk lukt het jou wel.Ik wens je heel veel succes op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Geeft niks dame, je bent er, en aktief nu,daar gaat het om.Een stap per keeren een dag niet drinken per keerAls je een maand wilt stoppenen dat kuntkun je zeker een dag niet stoppenen dat voornemen steeds weer maken.Je hebt bewezen dat je dat kunt.Dus nog geen besluit over nooit meerwaarom< das vragen om moeilijkheden.Ik moet daar ook niet aan denkenen doe dat ook nietzeg nooit nooit.Zeg nu!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Leuk Hermie hotstonesen lekkerrrrren een goede aanvulling op je sportmassagewant soms vind ik de hotstone een tikkie te softheb net een aangeboden gekregen van mijn volleyteamgelukkig bij teamgenoot die ook meer in huis heeften het dus kombineert, want ik houd weleen beetje van stevig in de nek/schouders, met name waar de stress vast gaat zitten.Dus als je je praktijk gaat openen, geef maareen seintje! En ik denk dat er hier wel meerwat fysieke aandacht kunnen gebruikenwant bij het forummen gebruiken we toch welveel die bovenkamer he.Jane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Nog even off topic: vanavond Ned IIIprachtige film: Dead man walkingwel wat laat, maar we hebben een uurtje extraWoman!!! nachtbrakertje, wel iets voor jou denk ik.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Dame, zelf heb ik eigenlijk geen idee of mijn echtgenoot weet dat ik op en alcoholforum zit. Ik praat er niet over omdat ik vind dat ieders privacy beschermd dient te worden. We zijn toch een kwetsbare groep omdat we best veel over onszelf vertellen.Het lijkt me wel vervelend voor je als je steeds moet afsluiten als hij in de buurt is, een beetje een nerveus gevoel. Of niet?Ben blij met de opmerking van Meiske,, en Jane dat het moeilijk is om het leven na drank in te vullen. Dat is wat mij het meeste bezighoudt tegenwoordig. Dus een beetje egoïstisch van me.Daarom zijn koken, vrijwilligerswerk en andere dagelijkse dingen belangrijk voor mij, maar voor een ander misschien helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Jane ze zeggen ook niet voor niets een gezonde geest in een gezond lichaam, het één is onlosmakelijk verbonden aan het ander. Dat is vaak trouwens het punt dat velen die zich masseur noemen niet precies weten wat een spier doet en hoe die loopt etc. Daarom blijft het vaak bij 'geaai', lekker maar niet functioneel. Enne als ik zover ben laat ik het zeker weten, de plannen liggen al klaar haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Dame ik denk dat het beter werkt als je echtgenoot ervan op de hoogte is. Mijn dochter van 10 weet dat ik op deze site zit. Ze vroeg alleen ga je dat doen mam en vind er verder niets van. Openheid is een eerste anders blijf je hangen in die waas van geheimzinnigheid en daar schiet je niets mee op, je maakt het jezelf alleen moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Zo m'n prakkie zit er weer in. Preistamp. Gekookt voor twee dagen, en met lekker veel prei mmmmmmm.HEB IK MORGENAVOND#$%^$%%$^&**^& D.A.DIENST: zeg:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Hallo ook Ari.Hoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ari mijn lief weet wat voor verleden ik heb. Zelf vind ik mijn doen en laten op het forum een privé-gedeelte van mezelf, en ook van jullie zelf. Dat is een afgeschermd stukje. Geen geheim, maar je hoeft niet alles in je huwelijk te gooien of te vertellen.Hij heeft zelf ook zijn eigen dingetjes die ik allemaal niet hoef te weten.Dat is voor mij nou weer de kracht van het huwelijk: acceptatie, steun en liefde, maar elkaar niet nakruipen tot op het bot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Oh ja Ari, das waar ook, jij was met de boot weg. Wat leuk dat het fijn was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ik denk dat het voor Dame al een hele stap is om op dit forum te komen en dat het vertellen aan haar partner misschien nog te vroeg is. Misschien heeft ze daar gewoon meer tijd voor nodig. Zij voelt het beste aan wanneer dat moet gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 O Vie, Vie luister eens, zit jij nu ook op de ambulancebus of doe je alleen opvang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Hoi die Ari. Leuk dat je weer op de koffie komt. Fijn dat je genoten hebt zeg. Heerlijk lijkt me dat, op de boot. s'zomers hengeltje uit gooien op paling, lekker achteruit hangend in een tuinstoel, handengevouwen achter je nek, peuk in je toeter, en dan maar genieten met een lekker koud glas melk mmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Dat is prettig Kiky dat je je buurman zo hebt kunnen helpen.Bol, woensdag ben ik ook mee geweest op de ambulance zelf, dat was best heftig. De angereden hond die we toen hebben opgehaald is overleden.Zie je er tegenop om morgenavond te werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dame Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Dank je Bolletje,Dat is precies hoe het is: mijn man vertellen dat ik hier ben betekent mijn man vertellen dat ik me zorgen maak over mijn eigen drankgebruik...en dat is de volgende stap! Overigens is de fles om half 6 opengegaan. Mag ik dat soort dingen hier gewoon schrijven? Of is dat te confronterend voor anderen? Ik hoor graag van jullie wat de mores zijn, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Dan kun je hem nu leegkiepen Dameen hier vertellen wat je weg wilt drinkenen je man vertellen, daar is moed voor nodigniet de moed die je indrinktmaar die je o.a. hier opdoet, bewuststerkte Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Rudy hallo,hoe gaat het?Heb je de laatste behandeling al gehad?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Nou Dame, ik wilde net uitloggen om me met mijn eten te bemoeien, maar nu nog even:Ik heb zelf besloten om niet meer te drinken. Dat vind ik geen straf maar een beloning.Wat de mores hier zijn lijkt me simpel: niet schelden en niemand afkraken.Als jij wel wil drinken moet je dat zelf weten en mij stoort dat verder niet. Vind het jammer voor jou dat je er een probleem mee hebt en er niet werkelijk iets aan doet.Maar het gaat er meer om hoe jij je daarbij voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Even helemaal off-topicer zijn 1085 geregistreerden bij ADB en 1 % is ingelogd.Zouden er ook mensen zijn die zich ont-registreren/afmelden definitiefof gaan we ooit net als kennelijk een heleboel mensen eenachterdeurtje openhouden? om ooit terug te kunnen komen.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Hallo allemaal,Ik kwam kijken of ik post had en die heb ik niet.Nu kan ik het natuurlijk niet laten om de nieuwe deelnemers te verwelkomen en succes te wensen en mijn 'oude' strijdmakkers even hallo te zeggen.Hier gaat het goed. Inmiddels ben ik ook verhuisd van de individuele gesprekstherapie naar groepstherapie in de vrouwengroep 40-60.Mijn leven is aardig vol, maar wel op een goeie manier.Ik kom nog wel een keertje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Vie das minder zeg. Ja die dingen doen toch pijn. Maar ook dat went en er zijn zveel leuke en vaak ontroerende momenten. b.v. Dieren terug brengen naar de eigenaar. Hoewel? Ik heb het een keer mee gemaakt dat we een hondje terug moesten brengen, ik dolgelukkig want ja, je doet toch iemand een groot plezier.( dacht ik). We kwamen daar aan, het hondje werd uit m'n handen gerukt en met een rottrap onder z'n poepertje, de kamer in schopt, alleen maar omdat zie mensen moeten betalen. Zij moeten zorgen dat de hond niet weg kan. Maar goed. Nee hoor ik zie er niet tegenop. Vind het, altijd er leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 quote: Originally posted by: dame[. Mag ik dat soort dingen hier gewoon schrijven? Of is dat te confronterend voor anderen? Ik hoor graag van jullie wat de mores zijn,Natuurlijk Dame mag jij dit vertellen daar heb ik in ieder geval geen moeite mee. Er is hier niemand die jou beschuldigd!!!!! Het is ook zo lang, zo'n gewoonte geworden. Als je nu gelijkt stopt met drinken, hoe denk je dan dat je man er op zou reageren?Zou hij verbaasd zijn, of zou hij je een compliment geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 je neemt wel erg veel ruimte in Kirkymet zoiets simpels:DJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden