Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 An, alles is weg!! Waarom deelt Tactive dan niets mede?Dit hoort niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 As je een condoleance brengt en het bericht is weg, dan ga je je toch een soort clown voelen!!Wat te condoleren, als er niets meer staat?Aanp::DZinnetje weggehaald, anders krijg ik een ban.Het zijn moeilijke tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Sylvie, de moderator heeft je verhaal weggehaald. Misschien om je te beschermen omdat er teveel persoonlijks in stond?Maar ik begrijp uit de reacties van anderen dat je zus plotseling overleden is.Wat verschrikkelijk dat dit nu gebeurd is, ik wens je veel sterkte Laat de fles staan of hou het zo beperkt als je maar kan, ik raad je aan om naar je huisarts te gaan.:present:Driek, wat lekker he, om je fris en helder te voelen. Yiha!Daar doen we het voor.Ik denk ook als je je alcoholprobleem definitief vaarwel wilt zeggen dat je nooit meer moet drinken.Simpel toch.Uiteindelijk is het zo simpel.Ik geloof helemaal niks meer van de voordelen. Ze werken niet.Anders zaten we hier niet. Dan dronken we gewoon lekker door en genoten ervan.Hermie gefeliciteerd toch met je 2 behaalde vakken!En beterschap met de oortjes.Tasseke, ik vind het altijd erg gezellig om je 's ochtends voor me te zien met een bord bami met sate.Heerlijk toch.Er gaat nu stof gezogen worden!Oh ja en de was. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ik ga maar de frisse lucht in. lekker weertje An.Aanp, toetsen hangen een beetje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Soothe,waarschijnlijk is de tekst aangepast omdat syl een email aan de behandelaar had gepost.het is dus zelfbescherming.wij hebben niets te maken met de communicatie tussen patient en behandelaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Soothe: mij zie je niet meer buiten... de hormoontjes he, voel me een dweil.Ben ook al eerder naar huis gekomen. Klaag, klaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Heel goed mogelijk Tasseke. Daar houden we het dan maar op!!Maar ik vind een bericht aan ons, van Tactive wel op z'n plaats!!!Het had ook een beetje aangepast kunnen worden.Nu condoleer je, en anderen die later komen snappen er niets van.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Aha Sotohe dacht dat er ook al niets meer me me in de haak was. Miss hadden Tactive een personeelsfeestje en te glaas in het diepje gekeken hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 An sterkte met het hormonaal gebeuren.Ik heb er geen last van, maar het zal niet lekker voelen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 in dit geval vindt ik enige bescherming vanuit tactive wel op zijn plaats, het was inderdaad niet handig van Syl om dit om deze manier te doen.wel begrijpelijk overigensmaar tegelijker tijd is tactive inderdaad even voorbij gegaan aan de overige mensen.maar tja, (let op, is een unicum voor deze zeikerd)het is ook moeilijk voor tactive om alles op juiste waarde te schatten en nog op korte termijn te reageren en dan ook nog iedereen tevreden te stellen.hé, er zit groei in mijn proces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 goedemorgen Sylvie gecondoleerd met je zuster, ik had je verhaal nog gelezen vanmorgen.Heel triest.Ik wens je veel sterkte in de komende periode:present:Isawelkom terug:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Druppeltje, geef poezebeest een aai!Ook Jimmy geeft een poot.Sterkte Druppeltje, die dingen voelen rot.Drie honden in laten slapen en iedere keer was ik kapot!!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 hoi kitwaar is je avatar gebleven?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 ohw hij staat er weer... hummmm??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 An met de hormoontjes moet je juist naar buiten want je zweet je suf.Je klaagt niet hoor, heb je leren kennen als een heel eerlijk en dapper mens. Sterkte met een knuf van drupje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Nou.... zou de boel wel wat lichter maken:Dmaar er zit niet alleen rottigheid in een rugzak héook veel bruikbare dingen en ervaringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Komt goed Soothe, al doet het telkens weer pijn. Nadeel van dieren hebben is dat je ze telkens overleeft. Belangrijk voor mij is dat ze een fijn leven hebben en als het einde in zicht is dat dit dan ook goed en zonder lijden gebeurd.Erg mooi weer vandaag voor de stille tocht vanavond. Zal zeker aan jullie ook denken met het witte kaarsje voor ons gevecht hier op aarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 zeker prachtig weer voor de stille tocht vandaag drupik steek thuis ook een kaars aan, een witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Heel mooi Coco. In ons hart blijven ze er altijd en mogen dankbaar zijn dat ze een stukje van hun en ons leven hebben willen delen. Hoop dat Sylvie er ook eens zo over kan denken en Theemuts dit ook kan gaan zien al hoop ik dat het lang mag duren want paps is er nog.Ben altijd erg reeel maar de dag van de stille tocht erg sentimenteel. Pyromaanstreken lijkt het wel want zou een hele wasmand in de fik willen steken en een moord willen begaan ze nog een keertje te zien. Zou me dood willen drinken om het te vergeten, even de pijn niet voelen. Doe het niet want wil graag dat de kaarsjes mooi branden en dat de doden trots op me zijn.Dank voor het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Bedoel je Hannah dat die het hardste lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Dat zijn de vrijwilligers en ga er verder niet op in want voel hem al hangen. Kijk jij maar lekker naar de blaadjes die vallen en denk eens na over je geklaag naar Caro wat niet klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Loop dit niet weg maar moet met doggy wandelen en dan eten, douchen en omkleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Hoi Flink geslapen (gaap)En de dromen zijn gelukkig weer ok. Vind het wel appart dat ik wekenlang over mn moeder droom, steeds maar weer haar afwijzing, en nu de buurvrouw boos is droom ik dat niet meer. De buurvrouw bemoeide zich iets teveel met mijn leven....Eerst maar eens lezendagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Syl, wat lees ik nou, mn hart breekt...Toen mijn vader om het leven was gebracht stond alles ineens stil. Ik ben toen ook gestopt met mn begeleider, maar we hebben wel telefonisch consult gehouden. Een idee misschien voor jou ?Be strong, you woman x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Waar lezen jullie Syl haar verhaal dan.het was toch verwijderd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden