Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 wat ik altijd wel heel erg had in mijn alco-bestaanis de verandering van stemmingenvréselijk!Waar ik 's-avonds aan dacht moest ik 's-morgens niet aan denken (en dan lag dieavondgedachte soms naast me....)laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 suffie is nu officieel LOTJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 sorry ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Aap op mijn schouder???????? hoezo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ik moet nu echt gaan koken, maar zo kom ik niet weg. Ik ben te nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ik ben erachter waarom ik zo'n vreselijke hekel heb aan de ochtend. Komt door mn stiefvader. Terwijl mn moeder nog in bed lag maakte hij ons klaar voor school. Hij moest zelf naar zn werk. Dat ging niet zonder slag of stoot, en altijd mn broer en zus die geslagen werden, niet ik want ik had een grote mond. Vaak een veel te koude jas in de winter. Hoe vaak ben ik wel niet als klein meisje machteloos huilend naar school gefietst. Volkomen overstuur. Misschien dat meisje van vroeger maar eens flink knuffelen in gedachte. Ik moet (wil, kan) leren dat mn leven van mij is. Zo ook in de ochtend. Ik kan doen met de ochtend wat ik zelf heel graag wil. Wauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 pffffffff Da's een opluchting. Dacht al dat ik iets fout had gedaan. Maar dat stomme apie zit dan wel de hele dag op mijn schouder. Maar hij zal er toch afmoeten, want op deze manier verdroogd hij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Dar, ik was de jongste. Ik voelde me niet schuldig, maar wel machteloos. Wat is erger, klappen krijgen of te zien hoe anderen geslagen worden. Elke ochtend. Wow dit is echt voer voor psychiaters. Gelukkig is er eentje onderweg. Volgende week hoor ik daar meer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Nou Dar, zo te lezen heb jij ook wel een dikke knuffel verdiend: (((((((DAR))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Co jij klein vies Cocootje geweest;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ja ik ga ook weer even wat doen. Wat een ontdekking. Gek he, dat ik me nog 300 x omdraai smorgens...Nu maar even ontspannen, kaarsje aan, beetje eten. Straks klaarmaken voor buikdansles vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Isa heb je er zin in of zie je er wat tegenop? Werken kan een afleiding zijn maar ook de confrontatie met mensen. Hopelijk heb je er veel plezier in ook al is het voor een maandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Winchun je bent een lopende bijbel joh. Wat knap zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Dar ziek maar lekker uit meid. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen omdat je nu eens aan jezelf denkt.Nu ben jij belangrijk en nu ga jij voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Womanwat mooi dat je het verband hebt gezienals je een kaarsje voor dat meisje aansteektkun je kontakt maken met haar en met haar pratenze heeft je nog veel te vertellenen jij haar te gevenliefs jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 God, schenk mij de kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen;de moed om te veranderen wat ik kan veranderen;en de wijsheid om het verschil hiertussen te zien.(The Sernity Prayer, oorspr. in het Engels) is van de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Kaia; nog van harte met je verjaardag. Tas; wat heb je een mooi stuk geschreven afgelopen nacht om 2:42 The'; sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Nog even vermelden dat ik ben opgevoed door mn stiefvader, en dat ik op mn 23e de moed had om mn echte vader op te zoeken. Sindsdien geen contact meer met mn moeder. Mn echte vader is degene die vermoord is. Dat het even duidelijk mag zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ik ken em al jaren zo:God geve mij de kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderende moed om te veranderen wat ik kanen het geluk om het niet zo vaak te verklooienWeet niet zo goed hoe ik er aan kom, ooit ergens gelezen, opgeschreven en laten hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 ik weet niet of ik er om mocht lachen...maar toch maar wel gedaankon eigenlijk niet andersdus :D :D wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 hai kirkyben je nu klaar voor vandaag of moet je's-avonds ook weleens rijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 quote: Originally posted by: wingchunSamenvatting: Lot zit te chillen. Komen er ineens twee gasten aan gewaggeld. Lot zeg: Yo! Wzazzup? Gasten zeggen: We're cool. Lot haalt die gasten over om lekker te chillen. Morgen weer een dag. De hooligans van Sodom vinden dat geen strak plan. Ze komen verhaal halen. Dat komt omdat zij zo zijn. Lot zegt: Donder op! De hooligans zeggen: Echt niet! Wij gaan die gasten molesteren! Lotg zegt: Neem mijn dochters! Die gasten zeggen: abacadabra! En de hooligans weten niet meer waar ze het zoeken moeten. Die gasten zeggen: Lot, ik geef jou de box en zeg dat je moet opzouten. Lot zegt: Echt niet! Die gasten zeggen: Waarschuw je familie want de pleuris breekt hier uit. Lot vertikt het. Dan nemen die gasten hem met enig geweld mee en Lots vrouw is zo dom om om te kijken. Eigen schuld. Dikke bult. Zoutpilaar. Hahahaha dat is meer mijn taal nu begrijp ik hem. Vet, Cool.Je bent geweldig Wingchun:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Je had het over Hengelo. het bedrijf waar jij werkt begint dat toevallig met een 'W' ?dan heb ik je net misschien gezien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 dan was jij het dus niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden