Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Lianne Ze probeerd je misschien afhankelijk te houden van haar. Jij bent haar kind die het nooit goed doet, maar ze is in feite meer afhankelijker van jou dan jij van haar.
Misschien als je dat zo ziet, het dan minder pijn doet wanneer je weer een verwijt krijgt , het niet goed te doen.
In feite wil ze je gewoon niet kwijt en is erg eenzaam en onzeker zonder jou. ( Denk ik) :present:

• Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Echt heb me heerlijk gedaan , kan de wereld weer aan .

tkx Bolletje xxxxxx

quote:

Originally posted by:
bolletje

Hoi lieve Driek. Wat fijn joh dat je lekker geslapen hebt. Heb je het gevoel dat je toch weat uitgerust bent.
:heart:

Ben je nu wat minder onrustiger dan gisteren?

Geplaatst

is ook zo lieve bol,
ze is heel eenzaam en ik ben de enige dochter.
en ze is wel heel lief voor me, dat dan weer wel.
maar we botsen gewoon erg.
en wat ik ook doe het is nooit goed genoeg.
en soms denk ik dat ze een beetje jaloers is dat ik bepaalde dingen wel heb gedurfd, scheiden etc.

Geplaatst

Lianne ik zou haast willen dat mijn moeder wat indringneder was geweest.
Zij ging bescheiden helemaal haar eigen gang en bemoeide zich met niemand.
Dank je Adam voor het smakelijk eten wensen. Dat komt wel goed.
Heb gebeld voor het pakje waarvoor ik al de halve dag thuis zit. Tja, dat is wel afgezonden, maar verder, mevrouwtje, kunnen we daar ook niks over zeggen. Nou ja, ik moet er zelf wel om lachen. Story of my life.

Geplaatst

Ga ik doen lieve Bol!
ga eerst even de kiddo's halen, 1 van een feestje, 1 van hockey en ben bang dat ik vanavond hole in the wall moet kijken brr haha, maar ja, kan ik ondertussen mooi dr Phil uitlezen.
ben echt een fan van zijn boeken.

en deze voor jou haha: :present:

Geplaatst

Ha Vie, wat zit je haar weer leuk :D

ja dat klinkt ook niet fijn..
ik probeer maar in elk geval het zo goed mogelijk voor mijn meiden te doen, maar die zitten me ongetwijfeld later op een forum ook af te zeiken haha, of tegen die tijd waarschijnlijk op de twitter.
tot later
x

Geplaatst

Rijst met garnalen en raapsteltjes, gekruid met verse koriander en curry, plus wat turkse yoghurt.
En het pakje waar ik op wachtte, dat waren mijn nieuwe lenzen. Het is wel komisch, want ik heb nu van die flubberige tijdelijke lensjes in, waar ik heel lastig mee zie.
Maar we drinken niet! En dat is winst.

Geplaatst

Och Lianne ouders doen het nooit goed, en das maar goed ook anders zou de mens niet evolueren (pppffftt moeilijk woord voor de Bol hoor).
En vaak valt het mij op dat moeders vaker last hebben met hun dochters, en vaders meer met hun zoons.

Geplaatst

Het sluiten van de derder chakra is wel moeilijk ja, maar wel erg fijn.
nee het is geen onderdrukken van gevoelens, het is een soort schild om je heen creeeren die je beschermt tegen onrustige invloeden .
(ik zeg het even in mn eigen woorden hoor)
Je eigen energieveld afschermen.
En als je het wil kan je weer openen. Voor aardige mensen die je wel toe wilt laten.

Het sluiten doe je als volgt:
eerst flink je handen warm wrijven
Je handen ter hoogte van je onderrug (handpalmen naar je rug)
Een cirkel beweging maken naar voren, je buik toe, (handpalmen naar je buik gericht houden), maak je de chakra dicht

Andersom, vanaf je buik naar je onderrug toe, maak je de chakra weer open :)

Beetje lastig zo uit te leggen, misschien kan ik een filmpje vinden...

Geplaatst

Woman hoe lang moet je dat doen? Ik bedoel per x, en hoeveel dagen of weken? Ik heb bijna altijd warme handen dus dat is het probleem niet.
Ik begrijp jouw berichtje heel duidelijk hoor. Ga het vanavond proberen. Kusje op je neus en bedankt voor de informatie.:sun:

Geplaatst

Mensen wat ben ik blij dat ik het weekend niemand op bezoek krijg, (krijg ik anders ook niet hoor) maar ben weer eens flinkt te keer gegaan met de knoflook. Twee karbonades met twee theelepeltjes knoflook PPPPFFFFFFTTTT. Maar lekker

Geplaatst

Zo, daar ben ik weer even.
Boodschappen gehaald,
bloemetje erbij en voor morgen
het eten bj de Japanner gehaald.

Morgen is het alweer 10 jaar geleden dat mijn moeder
is overleden, dan komen we bij elkaar.
Ik heb het wel een plekje weten te gegeven,
mijn zus heeft het er nog steeds zwaar mee.

Bol,
om op je vraag te antwoorden,
ik heb een zware depressie, daarom
ben ik ook drie dagen in dagbehandeling.
Daarom ben ik extra blij dat ik vandaag toch nog
wat kleine dingetjes heb kunnen doen.

Geplaatst

Adam, je spot, je stookt af en toe een beetje, je rommelt wat rond, maar is er iets dat dit forum jou zou kunnen bieden? Zpnder gein ofzo.
Ik vind je echt niet onaardig, maar al dat spotten, zou je dan misschien niet eens naar een ander forum omzien? Of wat jou dan maar ook past. Vooralsnog vind ik je nu een beetje puberaal. Je schopt wat in het rond maar het is allemaal wat slapjes wat je doet, er zit niet een echte kracht achter. Vaak knap geschreven, maar in de geest stelt het nog niet zoveel voor. Hoewel ik blij voor je ben dat je ook zolang alweer zonder alcohol bent.

Geplaatst

Dar ik denk dat dat een fabeltje is hoor. Ik ben een echte knoflookvreetster. Maar krijg heel vaak
van mijn Kaboutertje te horen dat ik weer eens gruwelijk stink. Heb dit dan proberen te camoufleren door flink wat parfum( van die hele goedkope van de $%^&%) maar dan stink ik nog meer.
Ik eet nu bij gebrek, knfl. poeder. Maar wat vind jij daar mis aan?
Heb geprobeerd om hier zelf knflook te zetten. Alles groeit hier weelderig zelfs het onkruid maar knoflook nikkes noppes nada.:(

Geplaatst

Albertina dat is een hele zware opgave zeg. Ja je moet je echt tot dingen te gaan doen, dwingen. Vreselijk meid. Hoelang heb je dat al? Of wil je daar niet over praten. Heb je kinderen die dingen van je over nemen zodat het wat minder zwaar voor je wordt?:heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...